Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XI: Harva meistä on Stefu

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tämä on jo draamaa...
    Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Aivan LOISTAVAA luettavaa tuo "she's fucked"-teksti!! HAHAHAHAHA!!!
      You make my life and times
      A book of bluesy Saturdays

Comment

• Ja huomaa päiväys. Aika tuore.
        Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Mi-tä vittua... SecretAdmirer.com... *ulalla kuin ultralyhyt aalto*

Comment

• Vaikuttaa joltain vitun suurelta spämmioperaatiolta, methinks...

Comment

• Heh, nimenomaan. Muistuu itse mieleen kun joskus yläasteella soiteltiin jollekin kaverin tutun tutulle tamperelaisnaikkoselle pilari, joka sai melko samanlaisen käänteen...

(Ja haluaisin huomauttaa että olin a) yläasteikäinen, b) jurrissa, c) ikäluokan painostuksen alaisena soittoa tehdessäni )

- "Haloo, onko Villeä näkyny?"
              "Ketä Villeä, miten niin?"
              - "Ei sillä niin väliä, mun piti vain kysyä että saako täältä ilmasta seksiä?"
              "Mitä helvettiä? Ei, nyt mä tiiän... sä oot Heikki, etkö ookkin?"
              - "Ei, en mä oo Heikki"
              "Eikun Peetu! Niin, aivan varmaan olet Peetu!"
              - "Eeh... no okei, oon Peetu"
              "Mähän tiesin sen! Peetu saatana..."
              - "Nojoo, asiaan kuitenkin. Saanko mä sitä ilmasta seksiä?"
              "PEETU!! Sullahan on muija!"
              - "Ainiin, joo! Unohtu hetkeks... mutta eihän se mitään estä."
              "Hyi saatana Peetu! Vittu sä olet sika!"
              ... jne...
              You make my life and times
              A book of bluesy Saturdays

Comment

• Hauskuuttavuusfaktoria lisää että, hmmm.... Heikki... Peetu.... hmmm....

Comment

• Jatkoa: Toinen nimi ja sen aiheuttama tuska...

Originally posted by Kassiopeia

*itkee*
                  Älä itke Kassi hyvä, kuule mulla on vielä paljon "parempi" toinen nimi! Ehkä se 50 vuotta sitten olis ollu ok, mutta nyt... joo. Ja sitten kun mulle vielä tulee postia koko nimellä...

PS. Ja juu kukas se kysyikään, ei kyllä mun nimeni ihan oikeasti on al-mikäsenyoli... no hei. Tsekkaa profiili vaikka.
                  The music was new black polished chrome and came over the summer like liquid night...

Comment

• Ande: Tasohan on mitä korkeimmalla aina kun postitan tänne postaustilanteen... (Minkä muuten yritän tehdä ensi viikolla taas - lomani ku nääs on jo loppumaisillaan.)

Comment

• Taistelutoverit on hyvä - onneksi nauhoitan näkemääni.
                      Tämän sarjan ku varmasti haluaa joskus nähdä uudestaan.

Comment

• Originally posted by Kassiopeia
                        Tämä on jo draamaa...
                        Ärgh, tämä threadin aloittanut laupias samarialainen on kyllä onnistunut tärväämään itseään hyvin tehokkaasti. Eikä tosiaan ilmeisesti viitsinyt sitten kertoa aivan kaikkea.
                        Wiio's First Law: Communication usually fails, except by accident.

Comment

• Munkin toinen nimi on Sakari.
                          En kyllä ymmärrä mitä vanhempien päässä on liikkunut kaikkien näiden Sakarien, Vihtorien, Valtterien ja Olavien aikana mitä kaveripiiristä toisina niminä löytyy.

Stefu: Eikö kuitenkin olisi aika julmaa nimetä tyttölapsi Mikael Taistoksi?

Taistelutoverit on kyllä hyvä. Kyllä sitä melkirealistista toista maailmansotaa on kuitenkin niin harvassa.
                          "In some of its more lunatic aspects, political correctness is merely ridiculous. But in the thinking behind it, there is something more sinister which is shown by the fact that already there are certain areas and topics where freedom of speech, in the sense of the right to open and frank discussion, is being gradually but significantly eroded." -- Judge Neil Denison

Comment

• Sakari olen koska se on isän etunimi.

Reshab: Juu, kyl minä sinun profiilin olen nähnyt, siksi etunimeäsi niin suuressa arvossa pidänkin.

Ja Taistelutoverit ol hyvä... teloituskohtaus ja se kun se kaveri pellolla sai osumaa kypärään olivat, öh, 'siistejä'.

Comment

• StargÃ¥testa on kyllä pakko sanoa että jos sarjan visuaalinen taso alkaa olla tulevaisuudessakin samanlaista kuin tässä jaksossa niin minä hankin videotykin. Netu ei ehkä vastannut alkuperäistä käsitystäni Helvetistä, mutta nykyisin käsitykseni Helvetistä vastaa Netua... Niin, ja paremmat kaiuttimet, tietenkin. Oli se vaan niin kaunis jakso. Juoni oli aika Hollywoodia (suurimmaksi osaksi) mutta löytyi siitäkin jotain hyvää, kuten esim. Apophiksen pako. Mutta kaunista, niin helvetillisen ( ) kaunista.
                              This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Hm. Yritin kuunnella tuota Miestä Konekiväärillä, mutta jostain syystä se ei tahdo sopia yhteen ohjelmistojeni kanssa. No perskeles. Aika mennä puistelemaan mattoja siinä tapauksessa.
                                This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

Working...
                                X