Kuka minä olen?
Olen uusi täällä, luulin kyllä rekisteröityneeni jo talvella, mutta no, enpäs sitten ollutkaan. Sitäkin enemmän olen roikkunut CFC:ssä... suokaa se anteeksi. Täällä on ilmeisesti sallittua puhua (tai siis kirjoittaa)äidinkielellään, toisin kuin siellä. Positiivinen juttu, jos sisältö ei ole sitä tavallista vittupaskamulkkua.
1. Ikä?
- 23.
2. Sukupuoli?
- Viimeksi kun kävin katsomassa kaveriani, sain sellaisen vaikutelman, että olen mies.
3. Asuinpaikka?
- Tampere, tämä vanhojen hienhajuisten työmiesten ja nuorten opiskelijain Mekka.
4. Työpaikka/Opiskelupaikka?
- Sivarissa vielä kolme viikkoa.
5. Poliittinen näkökanta?
- Neo-vihervasemmistoliberaaliporvari.
6. Savolaisuus?
- Savolaiset ovat joko iloisia avoimia ihmisiä tai omituisia rumia mutantteja. Paavo Lipponenkin on sellainen syntyjään, tehkää itse johtopäätöksenne... en minä juuri tiedä niistä, kysykää kuopiolaisilta tai kalakukoilta Iisalmen torilla.
7. Viimeisen/viimeisimmän todistuksen ruotsinnumero?
- 4, asteikolla 1-5.
8. Haluttu osa suomalaisten suuressa Apolytoninvaltaussuunnitelmassa?
- Maantiedeministeri, jos sellaisia on.
9. Provost Harrisonin ****eriusaste...
- KENEN?
PS. Savolaiset älkööt hiillostuko, tajusin juuri, että olen itsekin ilmeisesti 1/8 savolainen... vähintäänkin 1/16.
Olen uusi täällä, luulin kyllä rekisteröityneeni jo talvella, mutta no, enpäs sitten ollutkaan. Sitäkin enemmän olen roikkunut CFC:ssä... suokaa se anteeksi. Täällä on ilmeisesti sallittua puhua (tai siis kirjoittaa)äidinkielellään, toisin kuin siellä. Positiivinen juttu, jos sisältö ei ole sitä tavallista vittupaskamulkkua.
1. Ikä?
- 23.
2. Sukupuoli?
- Viimeksi kun kävin katsomassa kaveriani, sain sellaisen vaikutelman, että olen mies.
3. Asuinpaikka?
- Tampere, tämä vanhojen hienhajuisten työmiesten ja nuorten opiskelijain Mekka.
4. Työpaikka/Opiskelupaikka?
- Sivarissa vielä kolme viikkoa.
5. Poliittinen näkökanta?
- Neo-vihervasemmistoliberaaliporvari.
6. Savolaisuus?
- Savolaiset ovat joko iloisia avoimia ihmisiä tai omituisia rumia mutantteja. Paavo Lipponenkin on sellainen syntyjään, tehkää itse johtopäätöksenne... en minä juuri tiedä niistä, kysykää kuopiolaisilta tai kalakukoilta Iisalmen torilla.
7. Viimeisen/viimeisimmän todistuksen ruotsinnumero?
- 4, asteikolla 1-5.
8. Haluttu osa suomalaisten suuressa Apolytoninvaltaussuunnitelmassa?
- Maantiedeministeri, jos sellaisia on.
9. Provost Harrisonin ****eriusaste...
- KENEN?

PS. Savolaiset älkööt hiillostuko, tajusin juuri, että olen itsekin ilmeisesti 1/8 savolainen... vähintäänkin 1/16.
Comment