Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XI: Harva meistä on Stefu

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nyt keskittäisin etsinnät alueelle ST 1 - ST 3... (HypermuistiTM iskee jälleen? )

(S!)?
    Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Tohtori Sykerö... Olen lukenut Douktor Sykerö -kirjan, olen kuunnellut
      kappaleen nimeltä "Tohtori Sykerö theme song", ja setäni kutsuu
      itseään humalassa Tohtori Sykeröksi, mutta ei, en ole katsonut sitä TV:stä.

Comment

• Perskules, "chatissa", "tsätissä", "kertoi chatissa", "sanoi chatissa", ei mitään. Mörr, kohta luen ne threadit läpi itse, prkl.
        Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• S tarkoittaa tapausta S... Kyllä sinä vielä jollakin psykologiantunnilla (onko tuo yhdyssana?) siihen törmäät, kunhan käsitellään muistin toimintaa...

Taidanpa kokeilla itsekin etsiä suomithreadeista... Omilla etsintäehdoillani.

(Täältä tulevat herrasmiehet, tuovat tuhon merrassaan
          kaupunki tuhotaan kyljelleen, on kelpo poikia kerrassaan!
          Täältä tulevat herrasmiehet, tuovat pimeyttä pimeään
          Imee shampanjaa niinkuin sienet eikä muistaa voi nimeään yksikään (minä pääsin lopultakin eroon niistä Rikkoutuneista Siivistä mutta tilalle tuli Herrasmiehet, joka on kyllä asteen kestettävämpi päässä soivana kappaleena vaikka Broken Wings on muuten parempi))
          This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Etsin "smili*", käyttäjä LightEning, ja pianpa löytyi (olin vain käyttänyt englannin kieltä - etsin alkua "smili" koska tapanani on ollut kutsua nauriitä smiliöiksi):

This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• minä olen vakaasti sitä mieltä että tämä johtuu siitä että eideettinen muistini sopii yhteen internetin, missä silmät ovat tärkein viestintäväline, kanssa...

... tulivatkos ne pahikset viime Stargatessa (olisivatko ne niitä replikaattoreja sit) planeetalta P3X-118?

Comment

• Liittyykö Tapaus S jotenkin masennukseen tai skitsofreniaan?

Kaikki pois piiloistaan!

Comment

• No johan nyt on margginat - sehän oli aivan kakkosthreadin etusivulla, nääs. Miksei etsintäni löytäneet sitä?

Comment

• Siksi koska sanoin sen englanniksi... onko riittävän hyvä syy?

Tapaus S liittyy järkyttävän hyvään muistiin...

Comment

• Minun muistin ei ole järkyttävän hyvä, ei edes normaalia parempi. Se on vain kauhian valikoiva.
                      Ei kun tein vähän googletusta ja tuollaiset termit putkahtivat esiin.

Comment

• Ääääh... minähän olen tipahtanut listalla aivan silmissä.

Pitää korjata tilanne ja lopettaa Aponulkopuolinen elämäni. Heti.
                        You make my life and times
                        A book of bluesy Saturdays

Comment

• Ade: Ihan turhaan sinä moista melua pidät. Hyvinhän sinä listalla olet mukana.

Mutta pian minä huolestun Demonistamme... hän on ollut jo pitkään aivan hiljaa ja putoa pian paljonkin

Comment

• Originally posted by Andemagne
                            kommenttia jejen listasta:
                            mie oon kolomosena. onkohan se nyt hjyvä vaiko huono? mut hienoa ku saatiin taas listaa kehiin. voiskohan tuota pituutta lyhentää sillä että pistää nuita muutaman postin ulukomaalaisia yhteen 'ulukomaalaiset' kohtaan?
                            No onko sijoituksilla paljoakaan merkitystä?
                            Miutä lyhentämisene tullee niin ajattelin ensin pudottaa tuon kumalatiivisen sarakkeen pois. (Niin saadaan tämä threadi)

Mitä tulee kategorian "muut" tekemiseen niin en ole mitenkään riemuissani.
                            Kas kun tuo lista on Excelissäni ja sieltä se on helppo copy-phaste juuri nyt.
                            (Mutta ehkäpä joudun sitten jatkossa joskus jakamaan taulukkoni kahteen viestiin.)

Comment

• Mutta sitten vähän asiaakin...
                              Kun näiden threadien ekassa viestissä aina pyydetään uusia postaamaan ensin yleiset tietonsa niin pitäisikö vastaukset kerätä omaksi taulukokseen?

Vai kuka mustaa vielä miten Stefu, Demon tai edes minä esittelimme itsemme aikoinaan???

Comment

• Originally posted by Jeje2
                                Mutta sitten vähän asiaakin...
                                Kun näiden threadien ekassa viestissä aina pyydetään uusia postaamaan ensin yleiset tietonsa niin pitäisikö vastaukset kerätä omaksi taulukokseen?

Vai kuka mustaa vielä miten Stefu, Demon tai edes minä esittelimme itsemme aikoinaan???
                                Minä en ainakaan muista, joskus taisin pikapikaa ne läpi lukea...en edes sinun.

Mites meinaat että ne taulukoisit?
                                "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

Working...
                                X