Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XI: Harva meistä on Stefu

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• toi beibilon5 -paketti taitaa maksaa monta €-centtiä... Vähän niinkuin jotkut musiikkilaatikot (esim. Pink Floyd, The Doors, Velvet Underground ja Jimi Hendrix, kukin n. 120 €)...

Se ostaa ken haluaa (lue: kenellä on varaa). Mulla ei ainakaan ole sitä. Varaa.
    I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

• Minullapa onkin myytävänä koko B5-sarja jo _nyt_.

Toi boksi on vasta eka kausi ja se julkaistaan marraskuussa - tällä hetkellä ei tietoa muista kausista tai onko dvd:llä suomenkielistä tekstitystä.
      (Että miksi ei kiinnostaisi?)

Comment

• En ole muutenkaan niin kiinnostunut tuosta sarjasta. En edes tiedä miksi. Yleensä kaikki tuollainen minua kiinnostaa. Joskus silloin (kun tuo sarja alkoi näkyä suomessa) katsoin sitä muutaman jakson. Sitten sen jälkeen en vaan enää jaksanut.

Enkä ole enää myöhemmin jaksanut kiinnostua tuosta. En muutenkaan katso olevani mikään television orja. On se vaan vähän vitun tyhmää järjestellä elämäänsä jonkun tv-sarjan takia. Äläkä nyt vaan sano, että voihan ne ottaa nauhalle ja katsoa sitten kun ehtii. EIKÄ VOI! Silloin kun ehtii, niin on aina jotain muuta tekemistä - paitsi kesälomilla
        I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

• Originally posted by aaglo
          En ole muutenkaan niin kiinnostunut tuosta sarjasta. En edes tiedä miksi. Yleensä kaikki tuollainen minua kiinnostaa. Joskus silloin (kun tuo sarja alkoi näkyä suomessa) katsoin sitä muutaman jakson. Sitten sen jälkeen en vaan enää jaksanut.
          Mikäli katsoit 008 - And the Sky Full of Stars (Totuuskoe) jakson etkä sarjasta pitänyt niin hyvä niin. Annoit sarjalle mahdollisuuden ja et pitänyt siitä - ei sinua voi moittia, sillä toiset tykkää mansikoista ja toiset mustikoista.

(Mikäli lopetit ennen tuota jaksoa niin oivoi - tarina ku vasta alkoi oikein tuosta.)

Enkä ole enää myöhemmin jaksanut kiinnostua tuosta. En muutenkaan katso olevani mikään television orja. On se vaan vähän vitun tyhmää järjestellä elämäänsä jonkun tv-sarjan takia. Äläkä nyt vaan sano, että voihan ne ottaa nauhalle ja katsoa sitten kun ehtii. EIKÄ VOI! Silloin kun ehtii, niin on aina jotain muuta tekemistä - paitsi kesälomilla
          No B5 on moneen vuoteen ollut ainoa must sarjani ja kyllä se mieltäni lämmitti.
          (Vaikka kaverini kyllä vittuilivat minulle urakalla - ja pari kertaa ihan raahasivat minut ulos lauantai-iltana sivuttaen kaikki tekosyyni.)

Muuten katson useimmiten mitä sattuu TV:stä tulemaan.

Comment

• Minäpä katselen Jedin paluun vasta tänään videolta...tosin huomasin kauhukseni että siskoni oli nauhoittanut sen ja dokumentin videolle, jossa on vuosia vanhoja Tohtori Sykerö -jaksoja!! Kukas muu on pienenä kyseistä sarjaa katsonut? (parin vuoden takaisin uusintoja ei lasketa)
            "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

• TOHTORI SYKERÖ!!!
              Mulla oli jotain oheistarpeitakin. Ainakin sellainen pahvi johon lätkittyä niitä tarrantapaisia. Kaikki hahmot, ja alus tietenkin.
              Se oli kyllä ihan huippu.
              "In some of its more lunatic aspects, political correctness is merely ridiculous. But in the thinking behind it, there is something more sinister which is shown by the fact that already there are certain areas and topics where freedom of speech, in the sense of the right to open and frank discussion, is being gradually but significantly eroded." -- Judge Neil Denison

Comment

• Ei kukaan sattuisi muistamaan mikä sen olion nimi oli kun siellä pilvien päällä asusteli (märehti)? Mä pelkäsin sitä...
                "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

• tohtori sykerö, ei hetkinen!
                  no kyllähän mie sen muistan.

kommenttia jejen listasta:
                  mie oon kolomosena. onkohan se nyt hjyvä vaiko huono? mut hienoa ku saatiin taas listaa kehiin. voiskohan tuota pituutta lyhentää sillä että pistää nuita muutaman postin ulukomaalaisia yhteen 'ulukomaalaiset' kohtaan?
                  My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• Tohtori Sykerö:

Mutta Alfred J. Kvak:

Siihen taitaa mennä useampi VHS-nauha tuohon B5:n kaikkiin jaksoihin... jos kolme menee yhdelle niin yksi kausi on seitsemän kahdeksan nauhaa (?) eli yhteensä jotain neljäkymmentä kasettia.
                    Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Sitä minä vaan en tajua että mistä se ajatus on lähtöisin että minä olisin ostanut threadille oikeudet hymiöillä.
                      "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                      "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• Minusta sellaisesta puhuttiin jostain että sinulle ei tarvitsisi sählätä prosentteja tjsp. tästä hyvästä. Sitä paitsi tämä ei ole klubithreadi kun tänne saa ulkolaisetkin postata.

* menee tutkimaan 1. Suomithreadia *
                        Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Äääää. Seuraavan kerran kun radiosta kuuluu Mr. Misterin Broken Wings niin minä pistän korvat tukkoon ja juoksen karkuun jotta se ei jää soimaan päähän koko päiväksi.

Sitten minä menen ja luen Arto Paasilinnaa niin että pää räjähtää. Viime aikoina on ollut vähän sentyyppistä elokuvaa näytteillä että on tullut taas himo tämän tyypin puppugeneraattorin tuotteita tutkimaan.
                          This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Originally posted by Stefu
                            Sitä minä vaan en tajua että mistä se ajatus on lähtöisin että minä olisin ostanut threadille oikeudet hymiöillä.
                            Siitä että MarkG (se oli todellakin Markos eikä Ming, sen minä muistan) niin kerran sanoi. Eikä se ollut Suomithreadissa vaan jossain päin Apolyton/communityä. Taidanpa yrittää käydä etsimässä kyseisen postin.
                            This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Itse asiassa voisiko olla että LightEning sanoi ST:ssa Markosin sanoneen näin chatissa?

Ei kukaan sattuisi muistamaan mikä sen olion nimi oli kun siellä pilvien päällä asusteli (märehti)? Mä pelkäsin sitä...
                              Pelle Hermannin Kepakko - hyi helkkari minä pelkäsin sitä.

Comment

• Öh, taitaapi olla niin että Kassi on aivan oikeassa (S!). Minä kun en löytänyt niin mitään vaikka etsin aika tiukalla haravalla läpi koko Apolyton/Communityn sekä sen arkistot enkä löytänyt mitään asiaan liittyvää.

Comment

Working...
                                X