Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi VII: Joka pelättyyn suomithreadiin postaa, vaikka kivistä aitaa nostaa!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Originally posted by Jeje2
    kassi: Mene ja osta Franken CD
    Nii-in, nettikaupasta noita varmaan saisi...

Originally posted by aaglo
    Mitä ihmettä sä oikein puhut kassi?
    Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

Tuulten arkisto sekoilee = surullinen

*menee puuhailemaan*
      Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

Jeje: Öh, ajatusvirhe. Ajattelin kirjojen enkä sormien määrää...

/me kuuntelee Zen Cafen levyä Helvetisti Järkeä, on suhteellisen onnellinen
        This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

Ottaen huomioon että Kassi kirjoitti tuossa kaksi viestiä sinä aikana kun minä luin kaikki viestit omani jälkeen ja kirjoitin yhden, on aika selvää mihin hän tähtää...
          This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

Aaaivaann... 2 viestiä 34 minuutissahan on aivan käsittämätön tahti

Jaa... mikä on tuulten arkisto (ei viitsi itse ottaa selvää..)
            I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

Originally posted by kassiopeia
              Valitan, mutta kilometrejä pitkä avaruusasema ei yksinkertaisesti mahdu minun peräsuoleeni!

niin ja se staarwoorssi oli ihan hyvä, ei yhtään paska.
              herää kymysys että mitähän sitä episodeista 1 ja 2 ajattelis
              jos ei ois nähäny sitä alaku perästä trigologiaa?

aaglo: classic games foorumista, minkä lainen versio
              sulla on master of magicstä? toimiiko wintoosassa?
              My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

ande.. mulla on versio nro 1.31 tai 1.30 (muistaakseni), sen patchi ja itse koko peli löytyy underdogseista.

Ja eihän se toimi wintoosassa, tee boottidisketti dossiin - sillä tosimiehet pyörittelee tiedostoja ja vähän kaikkea dossissa.
                I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

ei taia onnistua multa tuo puuttailu tossiin.
                  enkä mie ala riskeeraan, mie kerran tuossa
                  pari vuotta sitte yritin sitä ja kone kosahti.
                  vieläkin on traumoja siitä. it was horrible.
                  vieläki tullee kylymät väreet ku miettii mitä
                  kaikkea meni.

well, no pain no gain.

Comment

Öriöri! Vituttaa! Pyörästä puhkesi kumi ja se piti taluttaa n. 5km kotiin. Äyäyäyäyäy. Ei kiva ole nyt.

SÄÄLIKÄÄ MUA!
                    "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                    "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

Stephanos, pitääkö sitä aina tulla marttyyrinhimoissa kiroilemaan Apolytoniin
                      vaatimaan sääliä?

Comment

No pitää vittu!
                        "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                        "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

Awwww! poor Stefu

Herran Veri Pyhät Marttyyrit nousevat Karitsan Veren
                          Kirkkauteen, missä he juovat Jeesuksen Verta ja syövät
                          hänen Verilättyjään.

Comment

Herran Veri Pyhät Marttyyrit nousevat Karitsan Veren
                            Kirkkauteen, missä he juovat Jeesuksen Verta ja syövät
                            hänen Verilättyjään.
                            Ja kaikki toisensa, paitsi yhden, joka pyhittää kuolonuhrit kassiopeian patsaalle (tm)!

Comment

Ahistaaa.....

Comment

Ahistaaa.....
                                Mikä ahistaa?

Comment

Working...
                                X