Pidätkö minua ihan hulluna?? Jos mie lisäisin siull noi Juicet niin menisi jo ohitseni - ei sellainen peli vetele.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suomithreadi VII: Joka pelättyyn suomithreadiin postaa, vaikka kivistä aitaa nostaa!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Harmi vain että kassiopeia tulee pääsemään lopullisen ehdottomasti edelleni kesän aikana, minä kun olen sen verran harras lukija että kun kerran kirjan alkuun pääsee niin parin tunnin jälkeen pitää sormet irrottaa yksi kerrallaan...This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
-
Kolme niitä oli kun viimeksi tarkistin...This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
-
Originally posted by Stefu
Kassi on yksin postannut 25% Suomithreadin viesteistä. Hävettääköhän miestä?
En kyllä tiedä, kesällä on itsellänikin kyllä suorastaan enemmän tekemistä kuin kouluaikaan, siis jos apottamisen ulkopuolisesta aktiviteetista puhutaan.
*Tuulten arkisto toimii = on onnellinen*
Things to do;
Babylon 5 - (ja itse asiassa tiettyjen FF-aiheisten) komposition virittely
Suomithreadikoodeksin valmistelu
Mp3ien latailu
Vangeliksen huudattaminen
LotRin soundtrackin huudattaminen
Tuossahan tuota.
965.Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
-
Nokun Laite on valittanut sitä että B5 - Season Fiven tunnari on liian lyhyt. Ajattelin viritellä musiikkiohjelmistolla jonkinlaisen kokonaisuuden kaikesta B5 - musiikista mitä minulla on.Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
Comment