Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi VII: Joka pelättyyn suomithreadiin postaa, vaikka kivistä aitaa nostaa!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Suomithreadi VII: Joka pelättyyn suomithreadiin postaa, vaikka kivistä aitaa nostaa!

Jos olet uusi täällä, niin vastaapas seuraaviin kyssäreihin:

1. Ikä?
    2. Sukupuoli?
    3. Asuinpaikka?
    4. Työpaikka/Opiskelupaikka?
    5. Poliittinen näkökanta?
    6. Savolaisuus?
    7. Viimeisen/viimeisimmän todistuksen ruotsinnumero?
    8. Haluttu osa suomalaisten suuressa Apolytoninvaltaussuunnitelmassa?
    9. Provost Harrisonin ****eriusaste...

Kuusi edellistä suomithreadia aikajärjestyksessä on:
    1. Suomalaisten nimenhuuto
    2. Suomithreadi
    3. Suomithredi (Osa 3)
    4. Suo! Suo! SUOMITHREADI! Kaikkien naapurithreadien alistaja!
    5. Suomithreadi V
    6. Suomithreadi VI

Ja erityisesti käykääpäs äänestämässä ja tutkimassa Suomalaisten nimenhuutoa
    Last edited by Stefu; May 16, 2002, 16:52.
    "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
    "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Very well. The first post has been changed to reflect the true nature of the Suomithreadi, therefore I declare this thread legal and in force.

Ollos tyytyväinen nyt...
    Last edited by Ari Rahikkala; May 16, 2002, 16:54.
    This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

Poliittista ajojahtia Laitteen toimesta! Minä olen jumalan valittu johtamaan suomithreadien kansaa!
      "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
      "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

Hold your horses...

Alan kallistua tulkinnassa tämän threadin puolelle. Vertaan tilannetta edellisen Suomithreadin perustamisjupakkaan... sen tapauksen pohjalta tämä threadi on Ainoa Oikea. Asiaankuuluvat protokollat on editoitu sisään...
        Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

Antakaa minulle 24 tuntia aikaa, ja palaan tänne mukanani ehdotus yhteiseksi säännöstöksi Suomithreadeja varten.
          Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

Annetaan annetaan.

Hoii, mehän ollaan kohta autonomisia. Ihan niinkuin Ahvenanmaa! huono vertauskohde

Comment

Stefun johtajankyvyt osoittavat kasvamista...
              This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

Kiitän kärsivällisyydestänne... tämäniltaisen kaltaisen tilanteen välttämiseen on pyrittävä... taisin rikkoa omia sääntöjöni ehdottamalla Tuomerehun threadia bumpattavaksi. Err humanum est.

Comment

Eikös se ole että errare humanum est?

Comment

Nimenomaan, siis "Erehtyminen on inhimillistä" - lausahduksen väärin kirjoittaminen taitaa olla niin monimerkityksellinen asia että oksat pois ja hunajaa päälle...

Pitäisikö meidän sisällyttää jonkinlainen "ainakin kaksi muuta suomalaista on hyväksynyt" jne. juttu sinne... toisaalta, lain käyttö voi osoittautua hankalaksi kun rangaistuskeinomme ovat loppujen lopuksi sangen mitättömät.

Comment

Noniin, nyt minä taas menen nukkumaan ja te taas jäätte tänne jauhamaan paskaa niinkuin hevoset rehua.

Miten paljon unta te oikein saatte yössä, kolme tuntia?

Comment

Noin viikon statsit:

La / Su 5 tuntia, Su / Ma 7 tuntia, Ma / Ti 3,5 tuntia, Ti / Ke 5 tuntia, Ke / To 8 tuntia...

Comment

Kesäloma on nukkumista varten. Keikautan päivärytmini siten että valvon yöt ja aamut ja nukun päivät ja illat.

Comment

Minulla on FF6 - FF9 PlayStationille. Laskin, että niiden läpipelaamiseen jokseenkin kunnolla mennee kolmattasataa tuntia. Yhdessä viikossa on 7 kertaa 24 eli 168 tuntia... kaksi viikkoa jos valvoo putkeen niin ne on pelannut läpi lähes täydellisesti...
                            Eikun tässä virittelin itselleni lievää Final Fantasy - maratoonia kesäksi.

Comment

Heheey, kuka sanoi että kassi-floodari olisi väistymässä?

Comment

Working...
                              X