X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Terve taas kaikki pöljätTM.

ei tota sonnan määrää jaksa lukea.

Olennaista on siguviiruksen vastustaminen.
    Ei kannattais.

Comment

• Että memetiikka on ihanaa .
      This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Memetiikka? mitäs toimintaa se sitten on?
        I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

• Oikeastaan on ehkä parasta että etsit tietosi vaan nyt itse. Googleta hakusanalla memetics. Pitäisi löytyä juttua melkoisen nopeasti.
          This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Jokos olette varmistaneet kesän melanoomanne, ennen kuin sää taas huononee??

Comment

• No, ulkoiltuakin on tultu - ainakin työmatkat. Mutta ei se vielä ihonväriin ole vaikuttanut...
              I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

• Jeje, toi sun linkkis on aika mahtava...
                "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

• Mikä linkki? Missä?

Comment

• Viimeinen linkkinsä oli http://www.kesayliopistohki.fi/avoinyo/avoinyo2.html ...

Muuten, mikä seuraavalle threadille nimeksi?

Comment

• "Suomithreadi VII" tietysti! Mikäs muukaan?

Montakohan viewiä muuten Evil evil Funlandiin sitten loppujen lopuksi tuli?

Comment

• No etsi. Katos sinulla on tietokone, jolla asia tehdä. Siihen se on tarkoitettu.

Comment

• Meinasin sitä Areena-linkkiä...
                          "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

• Arena Simulation uses historical data to create a digital twin to analyze system results through Discrete-Event, Flow, and Agent Based modeling methods

No niinpäs onkin! Ahahaha!
                            'Viralliset kotisivut' todellakin...

Comment

• Vittusaatana, seuraavan threadin minä AINAKIN saan nimetä. Ei mitään Suomithreadi VII:tä (helvetti mikä palikka nimi, kuulostaakin ihan tyhmältä) vaan jotain reipasta Fredrikiltä repäistyä.
                              "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                              "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• Vittusaatana, seuraavan threadin minä AINAKIN saan nimetä. Ei mitään Suomithreadi VII:tä (helvetti mikä palikka nimi, kuulostaakin ihan tyhmältä) vaan jotain reipasta Fredrikiltä repäistyä.
                                Ja aiot taas rikkoa pyhiä bägisääntöjä vai?

Comment

Working...
                                X