The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
* valaistuu - ei niin suuresti kuin viime sunnuntai-iltapäivällä kuullessaan KappaleenTM ensimmäistä kertaa, mutta aika pahuksen suuresti kuitenkin *
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
* yrittää miettiä miten helvetissä pystyisi antamaan Linuxia koskaan käyttämättömälle n00bille ohjeet Mandraken asentamiseen suoraan verkosta ilman ceedeitten polttelua *
Mix kaikki vihhaa minnuu? Minähän olen rakastettava ja pehmeä!
"Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
"That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world
Minä olen atk-asioissa aika avuton. näin suhteellisesti. Hyvä kun osaan ISDNn tai Winukan asentaa suuremmitta kommelluksitta. Joku emolevyn muistinopeus tms. ei sano yhtikäs mitään.
Toisesta threadista, toiselta foorumilta;
K: Nukkuminen on tila jossa aivomme lepäävät. Kuitenkin, 'uni' ja unien näkeminen ovat ihan eri asioita. Kysymys kuuluu: Miksi sanotaan vaihetta, jossa ihminen näkee unia?
V: REM-uni? Onko?
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Originally posted by kassiopeia
[Diogenes]Distro?[/Diogenes]
Minä olen atk-asioissa aika avuton. näin suhteellisesti. Hyvä kun osaan ISDNn tai Winukan asentaa suuremmitta kommelluksitta. Joku emolevyn muistinopeus tms. ei sano yhtikäs mitään.
Mies sanoo olevansa ATK-asioissa avuton ja sitten käyttää HTML-tagia ... Joka tapauksessa, distro = distribution, eli tavallaan versio. Tarkoittaa sitä että esimerkiksi minulla on Debian, ainoa oikea Linux (tunnetaan myös siitä että suuri osa sen ohjelmistoista on "yhä" tekstipohjaisia ja vaikeakäyttöisiä, ja siitä että apt on ainoa hyvä pakettimanageri koko Linux-maailmassa) kun taas hän haluaa asentaa Mandraken, tuon graaphislusereiden toisen vaihtoehdon Red Hatin jälieen.
Toisesta threadista, toiselta foorumilta;
K: Nukkuminen on tila jossa aivomme lepäävät. Kuitenkin, 'uni' ja unien näkeminen ovat ihan eri asioita. Kysymys kuuluu: Miksi sanotaan vaihetta, jossa ihminen näkee unia?
V: REM-uni? Onko?
* seuraa muistista otettua tietoa, todenperäisyys epävarmaa, egoboostaus mielentilatrivialla varmaa *
Uni jaetaan kolmeen vaiheeseen: NREM- tai ortouni, jonka aikana aivotoiminta on hyvin hiljaista ja juuri mikään osa ruumiista ei liiku. Tänä aikana saatetaan joskus nähdä unia, joskin harvoin, ja ne ovat yleensä luonteeltaan aika loogisia ja järjellisiä. Unissakävely tapahtuu tässä tilassa. Se vaihe, jonka ajatellaan yleisesti olevan ainoa jossa ihminen näkee unia on REM-uni tai vilkeuni. Tässä tilassa silmät liikkuvat nopeasti luomien alla "Rapid Eye Movement" ja aivotoiminta on lähes samanlaista kuin valvetilassa, lukuunottamatta sitä että esim. primitiivisemmät näköhavaintoja tulkitsevat alueet eivät tarpeettomina toimi (korkeammat alueet, jotka tulkitsevat objekteja ja kokonaisuuksia tietomassojen sijaan, toimivat). Väliaivot estävät tässä tilassa tahdonalaisia impulsseja pääsemästä ruumiiseen, joten unissakävely ei onnistu. Sitäpaitsi REM-unen aikana nähdyt unet ovat näitä "perinteisen" epäloogisia, epäjatkuvia tai muuten vain järjettömiä unia, joten unissakävely saattaisi aiheuttaa muutenkin ongelmia jos yht'äkkiä yrittäisi hypätä lentämään.
Kolmas unitila, "täyteuni" on vireystilaltaan valveen ja REM-unen välissä ja siinä käydään univaiheiden välissä, nukahtamisen jälkeen ja luonnollisissa tilanteissa (i.e. ei kellonsoitto tai vastaava) ennen heräämistä. Muistaakseni unia ei tässä tilassa nähdä. Täyteuni on sitä mitä sen nimi sanoo; täytettä eri unitilojen välissä.
Mies sanoo olevansa ATK-asioissa avuton ja sitten käyttää HTML-tagia
Huomaa sana suhteellisesti. Niin ja kyvythän jakautuvat tietysti eri alueille... kyllä hooteeämmällää oppii pelkästään Apottamalla jossei muuten.
Re: REM-uni... eli sinulla on sama mutu kuin minullakin, jos karsii tuota egoboostailua poies?
Anteeksipyytöni siitä etten hoksannut sinun jo vastanneen tälle threadille...
ATK-asioissa ei voi olla suhteellisesti avuton. Jos yhden asian tietää niin tietää toisenkin. Usko kokenutta.
Ja mutuni on sama kuin sinun, paitsi että tiedän enemmän, ja mutuni on enemmänkin mäti [mä tiedän]. Lukuunottamatta sitä että NREM:issäkin näkee unia...
Comment