The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Jos joku menee tähän aikaan nukkumaan niin minä potkin häntä munille
No potki. Minä olen väsymyksellisistä syistä tajuton n. kymmenen minuutin kuluttua. Hittolainen, viiden ja puolen tunnin päästä pitäisi olla koulussa.
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Joo. Itse olen sairasvuoteessa.
Vituttaa vain niin saatanan uskomattomasti kun pitäisi kyetä huomenna käymään sillä saatanan ruotsintunnilla viemään joku vitun kyrvänläiskintä-sanakoe läpi koska meidän opettaja on kullinlutkuttaja läskiperse horo. Nyrkillä tapettava huora, sanoisinko.
Huoh. Nyt tuntuu huomattavasti paremmalta.
Vituttaa vain kun lukeakin pitäisi, olen yhden ryssinyt ja huomenna ja ylihuomenna pitäisi päästä molemmista hyvin pistein läpi. Saatana. Ja vittu kun olen kipeänä niin ei se saatanan huora voi päästää uusimaan niitä joskus toiste. Vittu.
You make my life and times
A book of bluesy Saturdays
Ade: jooo kyllä mie adomin tiiän. mulla oli threadi siitä
tuola "other gamesissa" joku aika sitte, mutta sie oikeen
ottanu tuulta alleen. itehän henkilö kohtasesti tutustuin
kyseiseen pelliin kaudella 96-97. sitte se jäi. pelasin
sitte keväällä 99 sitä niin palijon että kiinnostus katos.
vähä aikaa sitte hommasin versio 1.0.0:lan, jonka oon
asentanu mutten pelannu.
niin ja kyllä mieki oon metalli pää.
tosin babylon whores ei ehkä minun mielestä
oo se muailman paras pändi, mut se on kiva jos tykkäät.
ymm.
My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!
Jep, ite taisin ladata sen kesällä '97. Oon pelannut jaksoissa aina muutaman kuukauden taukoja pidellen, nyt on jäänyt varmaan jo lähes vuosi pelaamatta...
Jaajaa, BabylonW:n jälkeen iskee mm. Type O Negative, Kingston Wall, Faith No More, etc... näitähän on vaikka kuinka.
You make my life and times
A book of bluesy Saturdays
Originally posted by Kristalli
Jep. Mä harrastan aivan muita pelejä... Oddworld on must. Ha, ja Areena 4.
Heroes Arena 4?
no okei arena kuullostaa jotenki tutulta, mistähän
sitä sais? shareware, piraatti, aito...
ok, oddworld ja arena. muita?
Juize: ja kuten huomaat ei minun lapin murre oo
mihinkään kavonnu. pittää vaan välistä yrittää tuota
oikiaa suomiaki, ku pari opettajaa veti turpaan
koulussa "huonon kielellesin asun takia".
Originally posted by Ade
Jaajaa, BabylonW:n jälkeen iskee mm. Type O Negative, Kingston Wall, Faith No More, etc... näitähän on vaikka kuinka.
joo onhan nuita.
typeksijöilla on pari hyvää, niinku BW:lläki.
kinston waalia en oo kuullu, faith:illä on
kans pari hyvää piisiä.
itsellenihän kolahtaa parhaiten Mighty Sabbath Black,
deep purple, rainbow, DIO.....
kristalli: Tiedäthän että Arenasta on jo uudempi versio (5). Katso vaikka virallisilta kotisivuilta. Tosin en ole aivan varma että miten sää tuosta saat kiksisi?
Sitten tähän ihmeelliseen threadiin...
Sillä tämä on ihmeellinen, ensimmäistä kertaa kun kassi ei olekkaan se eniten postaava yksilö. Valomme on varastanut kunnian itselleen - onko valta vaihtumassa?
Comment