Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suo! Suo! SUOMITHREADI! Kaikkien naapurithreadien alistaja!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• meinasin just postatan sen mutta kerkesit väliin.

koskahan ne aikoo sulukia tämän?

Originally posted by Demon Allbran
    Minä olen henkinen kuningas. OT-viestien ylenkatsominen oli Apolytonin typerin uudistus ikinä.
    oot oikiassa tämän suhteen.
    My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• Hyvä, että tunnustat kuninkaallisuuteni.

Eiköhän Ming, joka muuten on vielä vähemmän wanker kuin Provost Harrison, pian iske tänne.

Comment

• jaa'a kenenkähän nimiin uus suomithreadi menee?

niin ja mie tarkotin sitä uudistusta enkä sinun
        henkistä kuninkuuttasi. pölijä!

*muistelee*
        mitenköhän se meni? olikohan se näin:
        "ei se ole kunigas, vaan kuninkuus jota palivotaan"
        joo, näin se meni.

EDIT: typot pois
        Last edited by Andemagne; April 27, 2002, 19:18.

Comment

• Aijaa, hyvä kun kerroit!

Ja seuraavan threadin nimeksi Suomithreadi 5, eikä mitään Frederikiin tai edes Nylon Beatiin liittyvää. Kiitos.

No kyllä mua ainakin palvotaan, vaikken oikeassa elämässä mikään kuningas olekaan. Haa!

Comment

• etkai sie kettuile mulle?

[QUOTE] Originally posted by Demon Allbran
            Ja seuraavan threadin nimeksi Suomithreadi 5, eikä mitään Frederikiin tai edes Nylon Beatiin liittyvää. Kiitos. [QUOTE]

totta.
            "sä oot sellanen, viimeinen (suomithreadi)" ei oikeen
            kuullosta hjyvältä.

No kyllä mua ainakin palvotaan, vaikken oikeassa elämässä mikään kuningas olekaan. Haa!
            hymp! *kattoo nenän vartta pitkin* palvojat saavat vain sinun huomion herpaantumaan oikeesti tärkeistä asioista.

Comment

• ei tuo äskönen viesti tullu näyttämään siltä miltä
              sen piti. mikähän siinä on vikana?

EDIT: tuo "Totta...." kappale tuossa edellisessä on
              minun käsialaa eikä daemonin.

Comment

• no mihin se daemon häippäs?

Comment

• "Hei hei / mut vei ekstaasiin / se Suomithreadi jota tarjottiin"

Mä menen nukkumaan, sori vaan.

Comment

• jaa no mieki taian sitte lähtiä.

...paitsi että nyt mulla ois mahollisuus postitaa
                    kokonainen sivullinen näitä minun horinoita

Comment

• Originally posted by Demon Allbran
                      Mitä te teette vappun? Saankx tulla teidän kaa hengaan? Mä en kexi mitään tekemist...
                      hitto! sainpa perverssin idean. apolytonin
                      suomalaisten tapaaminen. (samaan tylliin ku se apolytonin
                      englantilaisten meettinki) kuka teitä rakä nokkasi kersoja
                      haluais oikeesti tavata.
                      parempi vaan lisätä lääkitystä niin ei tuu toisia tämmösiä
                      ajatuksia. tai ehkä se johtuu kellon ajasta.....

Comment

• ei mutta siis nyt pittää lähtiä nukkuun.
                        (laskuri jää viiteensataankolomeenkymeneenviiteen,
                        mukaan lukien tämä viesti)

Comment

• Ja seuraavan threadin nimeksi Suomithreadi 5, eikä mitään Frederikiin tai edes Nylon Beatiin liittyvää. Kiitos.
                          Ei mitään vitun Suomithreadi 5:ttä. Jotain kekseliäämpää, kitoos.
                          "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                          "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• Kläh... piti mennä viikonlopuksi kotiin 28k-modulaattori-demulaattoriyhteyden taakse ja jättää taaksena suurin osa mahdollisuuksista käydä 'netissä... Mutta, olenpa nyt sentään täällä paikan päällä ainakin kerran, ja maanantain jälkeen taas useampiakin kertoja - Stefu ei saa päästä edelle! Toden totta tosiaan, kyllä minun ajatukselliset ja välillä hienovaraisesti analysoivat viestini ovat arvokkaampia kuin Stefun toivottomat yritykset varastaa aaglolta hänen taitonsa zpädämmätä yhdellä sanalla...

kassi<
                            This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Huomenta!

Kaunis päivä lähteä Ruissaloon, aur... Ei mitä hittoa? Tuollahan on pilviä...just ku olin ottanut bikinit esille... Täytyypä ottaa yks helpottava --> *jääkaapille*

Ei ne enää jaksa sulkea, ehkä siinä kymmenen tuhanne viestin kohdalla sitten.
                              "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

• No kun zpädälämmi-mämmi on niin tylsää, niin pistetääs vähän mainoksia:

Comment

Working...
                                X