Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skandinaviska tråden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Wille

Rasmus.

Det gick snabbt. Om det finns Isländare här, skratta bäst ni vill. Sen kan ni förklara åt resten av skandinavierna varför. Jag tänker låta bli.

Comment

Originally posted by Raging Mouse

Det gick snabbt. Om det finns Isländare här, skratta bäst ni vill. Sen kan ni förklara åt resten av skandinavierna varför. Jag tänker låta bli.
      Säg i stället, tror aldrig jag sett nån enda islänning här
      It's candy. Surely there are more important things the NAACP could be boycotting. If the candy were shaped like a burning cross or a black man made of regular chocolate being dragged behind a truck made of white chocolate I could understand the outrage and would share it. - Drosedars

Comment

Rasmus.
        A good band
        It is your responsibility to keep your profile information up-to-date. Do not ask the administrator or moderators to do this for you.

Comment

Jag säger bara 5-2, jag är ingen hockeyfanast men till och med jag såg att det var världsklass på svenskarnas passningsspel
          It's candy. Surely there are more important things the NAACP could be boycotting. If the candy were shaped like a burning cross or a black man made of regular chocolate being dragged behind a truck made of white chocolate I could understand the outrage and would share it. - Drosedars

Comment

Er der nogen af jer, som spiller med i Heroes. Gratis online vikingespil, 0 (nul) grafik bortset fra nogle simple "tegninger", meget-meget-meget enkelt at gå til.

Kig under www.heroes.dk

Apropos de øvrige områder:

Min viv ser dagligt svensk tv i disse vinter-OL tider. Der er alt for lidt i dansk fjernsyn - og det der kommer, vises sent. Personligt er jeg kun interesseret i Curling. Ellers er jeg mest til de store fodboldturninger (EM, VM og OL) når de bliver lidt varmere i vejret.

Og om vi griner af fulde svenskere? Ja, det gør vi da nok, hvis de ellers kan bære branderten rimeligt. Ellers gør vi ikke, så trækkes mundvigene snarere nedad.

Med det gør i øvrigt ingen forskel - i hvert fald for mig - om vi taler om en fuld svensker eller dansker (med mindre danskeren er mig, selvfølgelig).
            Last edited by TheBirdMan; February 16, 2002, 08:45.
            First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you win.

Gandhi

Comment

Jag säger bara 5-2, jag är ingen hockeyfanast men till och med jag såg att det var världsklass på svenskarnas passningsspel
              SÃ¥g just Finland-USA... kul match, for once
              It is your responsibility to keep your profile information up-to-date. Do not ask the administrator or moderators to do this for you.

Comment

hur många skandinaver finns det egentligen på det här stället, man borde nästan ha ett skandinaviskt möte nångång
                The true way of sword fencing is the craft of defeating the enemy in a fight, and nothing other than this.
                -Miyamoto Shinmen Musashi

Comment

Originally posted by Sir David

SÃ¥g just Finland-USA... kul match, for once
                  Utan tvivel.

Comment

Hmm, låt oss hålla tråden borta från sida 2
                    Finnarnas tråd lever ju än!
                    No Fighting here, this is the war room!

Comment

• Ingen risk Henrik, den ska hÃ¥lla sig ända till fotbolls-vm och dÃ¥ kommer den nog spammas sönder

Comment

• Medaljfördelningen sÃ¥ här lÃ¥ngt:

1 Norge 7 5 0
                        8 Finland 2 1 1
                        17 Sverige 0 1 2

Vilket innebär att Sverige ligger efter sådana vintersportländer som Spanien... Men å andra sidan så ligger Danmark inte ens på listan
                        I love being beaten by women - Lorizael

Comment

• Norge fiikk nettopp enda ett gull! I stafett langrenn.

1 Norge 8 5

Norge er suveren!

Whoa!!!

Comment

• Originally posted by Lars-E
                            Norge fiikk nettopp enda ett gull! I stafett langrenn.

1 Norge 8 5

Norge er suveren!

Whoa!!!
                            Ja, vad skall man säga... Är detta Norges bästa vinter-OS någonsin?
                            I love being beaten by women - Lorizael

Comment

• Originally posted by Kamrat X
                              Medaljfördelningen så här långt:

8 Finland 2 1 1
                              Det ska bli 3 1 1 o kväll
                              Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• bumpelibump

vad är det för nått roligt ni diskuterar nu då?
                                The true way of sword fencing is the craft of defeating the enemy in a fight, and nothing other than this.
                                -Miyamoto Shinmen Musashi

Comment

Working...
                                X