The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Det gick snabbt. Om det finns Isländare här, skratta bäst ni vill. Sen kan ni förklara åt resten av skandinavierna varför. Jag tänker låta bli.
Det gick snabbt. Om det finns Isländare här, skratta bäst ni vill. Sen kan ni förklara åt resten av skandinavierna varför. Jag tänker låta bli.
Säg i stället, tror aldrig jag sett nån enda islänning här
It's candy. Surely there are more important things the NAACP could be boycotting. If the candy were shaped like a burning cross or a black man made of regular chocolate being dragged behind a truck made of white chocolate I could understand the outrage and would share it. - Drosedars
Jag säger bara 5-2, jag är ingen hockeyfanast men till och med jag såg att det var världsklass på svenskarnas passningsspel
It's candy. Surely there are more important things the NAACP could be boycotting. If the candy were shaped like a burning cross or a black man made of regular chocolate being dragged behind a truck made of white chocolate I could understand the outrage and would share it. - Drosedars
Er der nogen af jer, som spiller med i Heroes. Gratis online vikingespil, 0 (nul) grafik bortset fra nogle simple "tegninger", meget-meget-meget enkelt at gå til.
Min viv ser dagligt svensk tv i disse vinter-OL tider. Der er alt for lidt i dansk fjernsyn - og det der kommer, vises sent. Personligt er jeg kun interesseret i Curling. Ellers er jeg mest til de store fodboldturninger (EM, VM og OL) når de bliver lidt varmere i vejret.
Og om vi griner af fulde svenskere? Ja, det gør vi da nok, hvis de ellers kan bære branderten rimeligt. Ellers gør vi ikke, så trækkes mundvigene snarere nedad.
Med det gør i øvrigt ingen forskel - i hvert fald for mig - om vi taler om en fuld svensker eller dansker (med mindre danskeren er mig, selvfølgelig).
Last edited by TheBirdMan; February 16, 2002, 08:45.
First they ignore you. Then they laugh at you. Then they fight you. Then you win.
Originally posted by Wille
Jag säger bara 5-2, jag är ingen hockeyfanast men till och med jag såg att det var världsklass på svenskarnas passningsspel
SÃ¥g just Finland-USA... kul match, for once
It is your responsibility to keep your profile information up-to-date. Do not ask the administrator or moderators to do this for you.
Ingen risk Henrik, den ska hålla sig ända till fotbolls-vm och då kommer den nog spammas sönder
Comment