Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skandinaviska tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Skandinaviska trÃ¥den

    Kan finnarna så kan väl vi (294 inlägg på finska sedan början av december ) så låt oss diskutera lutfisk, Aalborg, surströmming, säljakt och annat nordiskt...
    I love being beaten by women - Lorizael

  • #2
    If my Swedish sucks, forgive me. I simply don't have time to concentrate on useless languages.

    1. Finska tråden hade 953 inlågg före Ming slöt den.

    2. Om den här tråden är skandinaviska, varför är det i svenska?

    3. Hur kan man äta surströmming? Jag vet inte.
    "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
    "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

    Comment


    • #3
      Originally posted by Stefu
      If my Swedish sucks, forgive me. I simply don't have time to concentrate on useless languages.
      Värdelöst? Låt oss inte starta en språkkonflikt här, jag tror vi alla vet vilket språk som är överlägset...

      1. Finska tråden hade 953 inlågg före Ming slöt den.
      953 ? Jädrar i min låda... Varför stängde han den?

      2. Om den här tråden är skandinaviska, varför är det i svenska?
      Jag ville inte begränsa mig till svenska, till skillnad från finska, isländska och färöiska så förstår danskar, norrmän och svenskar varandra ganska bra Förstår du danska och norska BTW?

      3. Hur kan man äta surströmming? Jag vet inte.
      Jag vet inte heller faktiskt, jag är vegeterian. Jag ville bara ta något som var typiskt svenskt, ungefär som något typiskt finskt är att dricka Kosken i bastun
      I love being beaten by women - Lorizael

      Comment


      • #4
        äh, Stefu, vi vet att du kommer från de forna kolonierna, och därmed punkt.

        sen, om jag känner Ming rätt, han kommer stänga denna tråden ganska snabbt...

        läget förresten?
        It is your responsibility to keep your profile information up-to-date. Do not ask the administrator or moderators to do this for you.

        Comment


        • #5
          Liker ikke Ming fremmedspråklige tråder?

          Comment


          • #6
            Det kanske är FÖR mycket off-topic...
            I love being beaten by women - Lorizael

            Comment


            • #7
              The closest I know to Swedish is Mønti Pythøn ik den Hølie Gräilen
              Visit http://www.civgaming.net/

              Comment


              • #8
                Originally posted by Chris Wilkinson
                The closest I know to Swedish is Mønti Pythøn ik den Hølie Gräilen
                Møøse!!!

                Comment


                • #9
                  The closest I know to Swedish is Mønti Pythøn ik den Hølie Gräilen
                  Which is a complete jumble of every nordic language except finnish
                  I love being beaten by women - Lorizael

                  Comment


                  • #10
                    Really? I thought it was a real translation!
                    Visit http://www.civgaming.net/

                    Comment


                    • #11
                      *wipes away tears of laughter*
                      I love being beaten by women - Lorizael

                      Comment


                      • #12
                        Varför stängde han den?
                        Eftersom han är Ming.

                        ungefär som något typiskt finskt är att dricka Kosken i bastun
                        Det är SAUNA!

                        äh, Stefu, vi vet att du kommer från de forna kolonierna, och därmed punkt.
                        Nokia - Ericcson 100-0 HAHAHA
                        "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                        "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

                        Comment


                        • #13
                          Der må være ret mange danskere/svenskere/nordmærd her i forumet, så vi burde kunne slå de sølle suomitreadi!
                          http://www.hardware-wiki.com - A wiki about computers, with focus on Linux support.

                          Comment


                          • #14
                            Too... lazy... to... speak... Swedish...

                            Men, när jag tänker av det, det ska vara bättre för min hälsa om jag skriver i Svenska. Så, Ming slöt den där tråden därför att ingen tråd skulle ha mera än fem hundra poster. Eftersom Stefu gjorde smilier ( ) för (should this be "till"?) Apolyton, MarkG låt denna tråden leva, men Ming är en ledning fascist.

                            Count the mistakes ...
                            This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

                            Comment


                            • #15
                              Hmm, ja, ønky blønky, jøødel møøøss.
                              "Paul Hanson, you should give Gibraltar back to the Spanish" - Paiktis, dramatically over-estimating my influence in diplomatic circles.

                              Eyewerks - you know you want to visit. No really, you do. Go on, click me.

                              Comment

                              Working...
                              X