Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skandinaviska tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by Snapcase
    Raeknas jag som skandinav trots att jag bor i Jorvik och har ett jaevla Engelskt tangentbord utan å, ä och ö?
    Jorå, (eller skall man säga euro nu för tiden ) skandinaver i förskingringen är ändå skandinaver
    I love being beaten by women - Lorizael

    Comment


    • #77
      Yay, första medaljen till Sverige! Go, Magda!
      I love being beaten by women - Lorizael

      Comment


      • #78
        Og sølv til Liv Grethe Skjelbred Purre.

        Comment


        • #79
          OS har ju floppat lite för oss svenskar än så länge, man får väl hoppas på hockeyn. Detta skulle ju bli sveriges bästa vinter-OS någonsin, vilka realistiska medaljchanser återstår nu?
          It's candy. Surely there are more important things the NAACP could be boycotting. If the candy were shaped like a burning cross or a black man made of regular chocolate being dragged behind a truck made of white chocolate I could understand the outrage and would share it. - Drosedars

          Comment


          • #80
            Hockey, damernas curling, alpint, Elofson och Magda kan ju iofs ta fler medaljer (eller har de kört färdigt?) Det är väl allt jag kan komma på
            I love being beaten by women - Lorizael

            Comment


            • #81
              Ole Einar Bjørndalen vant nettopp gull på 20 km. Vi raker dem inn. Forventer 11 gullmedaljer for de som er født med ski på beina.

              Forresten så fikk Kjuusern sølv i utfor tidligere i dag.

              Comment


              • #82
                Originally posted by Lars-E
                Ole Einar Bjørndalen vant nettopp gull på 20 km. Vi raker dem inn. Forventer 11 gullmedaljer for de som er født med ski på beina.

                Forresten så fikk Kjuusern sølv i utfor tidligere i dag.
                Äh, vi spöar er i hockey...och handboll...och fotboll...och alpint (nåja...)
                I love being beaten by women - Lorizael

                Comment


                • #83
                  Originally posted by Kamrat X


                  Äh, vi spöar er i hockey...och handboll...och fotboll...och alpint (nåja...)
                  handboll? smaker bollen godt? handboll høres ut som handmelon. Jeg liker ikke håndball og det hører vel hjemme i sommer OL?!

                  Alpint?? Neh...

                  Comment


                  • #84
                    Man kan inte titta på Borettslaget på http://frihet.tv2.no
                    Egentligen är sajten så sjuttons buggig att det nästan inte går att titta på någonting alls där

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by Lars-E


                      handboll? smaker bollen godt? handboll høres ut som handmelon. Jeg liker ikke håndball og det hører vel hjemme i sommer OL?!
                      Jo, men i vinter OS har vi ju ingen chans
                      I love being beaten by women - Lorizael

                      Comment


                      • #86
                        Vinter OS går ju åt helvete! Tur att man har fotbollen att falla tillbaka på i alla fall.
                        It's candy. Surely there are more important things the NAACP could be boycotting. If the candy were shaped like a burning cross or a black man made of regular chocolate being dragged behind a truck made of white chocolate I could understand the outrage and would share it. - Drosedars

                        Comment


                        • #87
                          Heh, U21 fick ju stryk med 3-0 oxå, känns som även a-truppen får svårt ikväll.

                          Så länge Lars-Tommy (läs: idioterna) väljer att starta med Anders Svensson på bänken eller på kanten kommer vi förbli en B-nation...

                          Comment


                          • #88
                            Fan, kan man inte klona Bengt Johansson (? Handbollscoachen) och låta han ta sig an fotbollslandslaget?
                            I love being beaten by women - Lorizael

                            Comment


                            • #89
                              Jag är Finlandssvensk. Gissa mitt namn! Mitt användarnamn är den enda ledtråden jag ger.

                              Heh, än så länge har Finland inget att klaga på angående OS.

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by Raging Mouse
                                Jag är Finlandssvensk. Gissa mitt namn! Mitt användarnamn är den enda ledtråden jag ger.
                                Rasmus.
                                It's candy. Surely there are more important things the NAACP could be boycotting. If the candy were shaped like a burning cross or a black man made of regular chocolate being dragged behind a truck made of white chocolate I could understand the outrage and would share it. - Drosedars

                                Comment

                                Working...
                                X