The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Olin eilen Finntrollia katsomassa Nosturissa. Vokalisti Katla oli sairastunut metallilaulajien ammattitautiin ja menettänyt äänensä, tilalla oli joku sijainen.
"Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
"That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world
PLEASE. The E is there for a good reason (although I can not quite remember what the reason actually is, but I know that it is a damn good reason). Therefore I'd like you to use the E when referring to me.
Niin, oikeastaan minun nimeni pitäisi olla jo muutettu... Mutta kävikin ilmi että Markos teki minulle palveluksen, nimittäin noissa myöhemmissä Uplift-kirjoissa Creideikiä pidetään suunnilleen jumalallisen viisaana. Minä taas olen, kuten tiedätte, jumalattoman tyhmä, joten en taida enää tahtoakaan tuota nimeä. Niin tai mistä sen tietää, jos Ämmä nyt jossain vaiheessa sattuu hoksaamaan että ai niin, tuonkin nimi pitää vaihtaa, niin kyllä minä sittenkin tyytyväinen olen.
Originally posted by Provost Harrison
Näillä sivuilla voit tutustua enemmän tai vähemmän vakavamielisiin faktoihini, suureen sukuuni, edustamaani rotuun, lukuisiin kuviini tai tsekata yleistä koira-asiaa. Jopa karvaiset kämppikseni, Rumba, Enni, Ruusu, Onni ja Frida, ovat saaneet runsaasti sijaa näiltä sivuilta. Ja jos ei satu kiinnostamaan, voit toki aina koittaa onneasi linkkisivulla. Muista jättää myös tassunjälkesi omaan vieraskirjaani!
Huh huh, kyllä käy tämä kirjoittaminen raskaaksi kaksitassujärjestelmälläkin, niin "vauvakin" olen vielä (eihän kahdeksankuukautinen ole vielä iso, eihän?!). Siispä mami saa jatkossa hoitaa tämän puolen kokonaan yksin. Koita kuitenkin kestää sen tylsiä juttuja, ja jos et tosiaan muutakaan keksi, poikkea uudestaankin.
Näyttely kattaa myös eskimokulttuuria kuvaavia valokuvia, videoesityksiä ja tietoa inuitien uskomuksista, tavoista ja perinteistä. Kuvanteko on kuulunut eskimoiden elämään aikojen alusta. Inuitit todentavat kuvilla itseään. Siten ne kertovat kuvatarinaa kansan historiasta ja kulttuurista meidän aikaamme asti.
Alkujaan kuvia tehtiin käyttö- ja rituaaliesineisiin luonnonhenkien lepyttämiseksi ja metsästysonnen saamiseksi. Tänä päivänä pelkkä turskanpyynti ei enää elätä ja arktinen taide on muuttunut osaksi eskimoiden elinkeinoa.
Seuraavaksi Provost Harrison viittaa minuun, mutta puhuu oikeasti itsestään.
"Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
"That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world
Epäilisinpä että hyö copypastettavat jotain tällä threadilla olleilla posteista johonkin etsimisjärjestelmään. Se tuntuisi ainakin järkevältä.
Ventral ei antanut tulosta http://www.tracetech.net/sanat :sta. Minulla on kylläkin sanakirja josta sekin luultavasti löytyisi, mutta kun se on Oulussa ja minä en.
Prkele. Se onkin sitten ventral. Sanakirja olisi varmaan minullakin, mutta en löytäne sitä tähän hätään.
sanat ovat peräisin jostain Star Trek -pelistä (muistaakseni) missä käytettiin termejä "ventral shield" ja "dorsal shield". Jompikumpi oli ylempi suojakilpi, unohdin vain kumpi.
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Originally posted by kassiopeia
People, how do you search for these Finnpages? You type in some random Finnish gibberish? Just interested...
Vasta lestadiolainen herätys muutti Pakkalan isän raittiiksi ja tunnolliseksi perheenpääksi. Hän pääsi tukkiyhtiön työnjohtajaksi ja esiintyi jopa saarnaajana laitakaupungin seuroissa. Teuvo pääsi Oulun ala-alkeiskouluun. Tähän aikaan perhe asui vuokralla Vinstenin talossa Heinätorin laidassa.
Joking apart, it's really very easy. Enter something like "Tampere" or "Oulu" in Google, pick a promising-looking Finnish page, look for a good piece of text, or click a link, etc. Or just take a word from a Finnish post here and enter it in Google, etc.
BTW, a long time ago I had a Finnish pen pal called Liisa Haukkanen, whose postal address was "Sahalahti, Pakkala, Finland".
BTW 2: I still owe you a reply about Alfred J. Kwak. It's been a long time, but be patient, you'll get your answer in the end.
Urho Kekkonen kasvoi tulevien tehtäviensä mittaiseksi valtiomieheksi ankarana, vaikeana aikana. Vuonna 1936 vastavalmistunut tohtori nousi näyttävästi valtakunnan politiikkaan, kansanedustajaksi ja valtioneuvoston jäseneksi, mutta joutui sitten syrjään, jopa vainotuksi, ja luokiteltiin jo poliittisesti kuolleeksi. Syksyllä 1944, kun katkeran sodan jälkeen oli otettava vastuu, Kekkonen kohosi takaisin hallitukseen ja J. K. Paasikiven työtoveruuteen itsenäisen Suomen historian ehkä raskaimpana aikana. Näistä vuosista tämä teos kertoo runsaasti uutta tietoa, kumoaa myyttejä, muuttaa ja täsmentää kuvaa sekä Kekkosesta että Suomen historian ratkaisevista vaiheista. Teos perustuu runsaaseen koti- ja ulkomaiseen lähdeaineistoon, muun muassa Kekkosen ja Paasikiven yksityisarkistoihin, joiden aineistoon tutustutaan nyt käsiteltävän ajanjakson kohdalta ensi kerran.
Mitkä olivat IKL:n lakkautusyrityksen todelliset syyt? Miksi Kekkonen kamppaili talvisodan rauhaa vastaan, miksi hän odotti jatkosotaa? Mihin päädyttiin ankaran pohdinnan jälkeen Rovaniemellä marraskuussa 1942? Miksi Ryti ja Mannerheim vieroksuivat Kekkosta? Mikä on totuus Paasikiven ja Kekkosen suhteista? Mitä kiistelty nimimerkki Pekka Peitsi todella kirjoitti ja miksi hänet vaiennettiin? Miksi Kekkonen määrättiin Valpon valvontaan ja matkustuskieltoon? Miten Kekkonen loi suhteet neuvostoliittolaisiin? Miksi äärivasemmiston arvostelijana tunnettu Kekkonen ryhtyi yhteistyöhön kommunistien kanssa? Näihin ja moniin muihin kysymyksiin etsitään vastausta tässä teoksessa, jossa laajan arkiston pohjalta kuuluu autenttisena myös kohteen itsensä, tämän kainuulaisen myrrysmiehen, tietäjän ja hänen läheistensä ääni.
And that is that gentlemen!
Speaking of Erith:
"It's not twinned with anywhere, but it does have a suicide pact with Dagenham" - Linda Smith
Comment