Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jouluja jouluja.

Meilläpä kalkkuna/kinkku-kiista laitettiin puoliksi - vähän molempia. Sinänsä jouluruoka ei koskaan ole saanut gastronomista keskustani väräjämään - lanttuloora saa alkuruoan tekemään tietään ulos vääräst päästä.

Lahjat olivat tätä kirjapuolta lähinnä, Taru Sormusten Herrasta olisi nyt maininnan arvoinen. Sormusten Ritarit olisi ennen elokuvaan menoa luettava.

Eppu Normaalin CD, "Onko vielä pitkä matka jonnekin?", livetaltiointeja, parhainta on kun Baarikärpäsessä yleisö alkaa laulamaan kertosäettä. Oh! Se soi paraikaa taustallakin.

Seuraava teksti on K-merkitty
    (kielletty alle 15-vuotiailta, silmät kiinni jos luet Juize! ).

Sotilaallinen tyhjiö

Menipä armeijaan mies, mutta tullessaan kertoa ties
    Havainnoineensa tyhjiön, sotilaallisen

Kas tyhjiö tuo kuuluisa, sijaitsee kapiaisten pääluissa
    Joitten ennen ilman muuta, luultiin olevan umpiluuta

Kas näin tulee huolehdittua, että asiat menee päin vittua
    Näin tulee huolehdittua, että asiat menee päin vittua.. aaa aAA AAA!

Kas tyhjiö tuo ammottava oli miehestä kammottava
    Mies sanoi näin: "usein näin, kapiaisten kävelevän seiniä päin, yea"

Näin tulee huolehdittua, että asiat menee päin vittua

Näin tulee huolehdittua, että asiat menee päin vittua

Ihan ykkönen. Colony Wars - Red Sun Pleikkarille, ei mikään taidonnäyte mutta aika hyvää ajanvietettä, olenhan CW-veteraani.

Olen muuten pannut merkille että Pandan Juhlapöydän konvehdit ovat aika yleinen puolitutun lahja, meilläkin oli yhdessä vaiheessa seitsemän laatikkoa neljän syötäväksi (APUVA!) mutta saatiin lukema neljään kun aikamme kylillä käytiin ja laitettiin vahinko kiertämään.

Originally posted by LightEning
    joten kai sen Enigman levynkin voi ostaa.
    Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Loistavaa! Vaikkakin Ming tuotti keskikokoisen pettymyksen asiallemme, STEV 2002 -projekti (Suomithread Tuhanteen Ennen Vuotta 2002) on saavuttanut kunniakkaan onnistumisen, tämän ollessa numero 1002, edellisen 1001 ja sitä edellisen 1000 - Onneksi olkoon LightEning.
      Nyt, alkakaamme seuraava operaatio.
      Suomithreadi Kahteentuhanteen Ennen Vappua 2002 - SKEV 2002.
      Jos oikeaoppinen ilmaisu on Kahteen tuhanteen, niin SKEV 2002 - nimi säilyy.
      Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Originally posted by Stefu
        Kenes luona kävi joulupukki?
        Minä olin joulupukki tänä vuonna.
        Wiio's First Law: Communication usually fails, except by accident.

Comment

• Originally posted by Patriqvium
          Minä olin joulupukki tänä vuonna.

Oliko lapsia? Minkä ikäisiä? Menikö läpi?
          Oliko niitä tapauksia kuten allekirjoittanutkin oli kauan sitten vuonna 1990, kun pakenin pukkia sohvan taakse ja sitten itkin hysteerisesti hänen sylissään?

Comment

• Minä en ollut joulu-pukki tänä vuonna. Kolmena edellisenä kylläkin. Tämä joulu oli oikea extreme-joulu. Olin vanhempieni kanssa kesämökillä. Kyllä, kesämökillä, rakensimme sen kolme vuotta sitten kesä-, kevät- ja syys-asuttavaksi (että asumismukavuus säilyy noin -5 celsiukseen asti). Tottakai jouluna oli sitten -20 c. Mitä turhia valittamaan, hengissähän sitä vielä olen. Ja kesämökillehän tunnetusti ei kuulu sähköt (paitsi mitä nyt aurinko/tuuli/mitäniitäonkaan 12 voltin sähköjä). HIENOA OLI JA MIELEENPAINUVAAKIN.

LightE - JIPPIII

Ja oikein hyvää uuuttavuuoottta kaikilllllllle.
            I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

• Ah, itse vietin joulun kotona keskuslämmityksen alueella. Mutta tuollainen paluu luontoon oli varmasti jos ei kiehtovaa niin ainakin mielenkiintoista.

Comment

• Manaamme Suomithreadin esiin synkkien aikojen (serveri nurin) loputtua Pahalla bump-riitillä.
                Wiio's First Law: Communication usually fails, except by accident.

Comment

• Höyyy!
                  "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                  "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• Jee! Apolyton.Net toimii taas!

siis Stefu ja Kass ois kiinnostunu civ3-suksessio pelistä.
                    ehotuksia mikä sivi valitaan. itsehän tykkään Kreikka laisista
                    ku pellaan aina niillä, mutta roomalaiset tai kiinalaiset
                    vois olla kova sana. oon sammaa mieltä Kass:in kans
                    siitä minkälainen kartta, paitsi että Huge:a ja 16 civiä
                    vois kans miettiä. montako pellaajaa tarvitaan?
                    vuosi sitte pellaamissani suksessio peleissä oli
                    kymmenne pellaajaa. ei vältttä mättä tartte niin montaa,
                    mutta enemmän ku kolome ois varmaankin tarpeen.
                    siis kaikki talavisoan hengessä mukkaan
                    "jossie lähet juokseen ni sie saakkin juosta
                    pohojanlahel asti, he kyllä tulloo perässä, sit
                    älä yhtään eppäile" Antti Rokka Tuntemattomassa Sotilaassa
                    My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• Mullakin on sivi.

Comment

• Pahuksen kaatuilemiset. Kaikki 3. päivän postit tuhkana bittimereen.

Aivopuolison lentävää lausetta lainaten;

Örrör.

paitsi että Huge:a ja 16 civiä
                        Joo, ehkä, mutta minua vainoaa se seikka että laitteistosta ei välttämäti irtoa puhkua tuollaiseen määrään ongelmitta. En ole vielä tosin kokeillut, joten voisin koklata ja katsoa kui käy.

Mitä sivilisaatioon tulee, niin kaikki käy, kunhan se on kreikkalaiset tai babylonialaiset.

Voitaisiin laittaa oma threadi Civ3 -foorumillekin, selostaa miten on omalla hallituskaudella käynyt. Suomeksi tai englanniksi, sitä en tiedä.

Suksessiotahan voi pelata vain kaksikin, yksi pelaa 20 vuoroa, toinen 20, ensimmäinen taas 20...

Ketkä siis lähtisivät mukaan?
                        - Stefu
                        - Andemagne
                        - minä

Muita? Demoni?

PS. Laitettaisko vaikeustasoksi Chieftain. Tai edes Warlord.

Comment

• Originally posted by kassiopeia
                          Muita? Demoni?
                          Öö... Siis mitä? Suksessiopeli?

PS. Laitettaisko vaikeustasoksi Chieftain. Tai edes Warlord.
                          Mä en ole kokeillut Chieftainia vaikeampia tasoja, enkä varmasti aiokaan.

Comment

• Originally posted by Demon Allbran
                            Öö... Siis mitä? Suksessiopeli?
                            Nii nii nii!

Muuten kuvittelenko vain vai loppuuko peli jotenkin kesken? Siis yleensä saan kaiken teknologian tutkittua joskus vuoden 2150 kieppeillä, vaikka avaruusalustakin pitäisi voida rakentaa.
                            Sata vuoroa tuntuu puuttuvan.

Comment

• Nii nii nii, mutta mikä se on?

Itse en ole pelannut vielä yhtään peliä loppuun saakka - ison maailmankartan peli hidastui liikaa, ja muut ovat muuten vain menneet pilalle. Hmh.

Comment

• Siis pelaaja A laittaa pelin ja pelaa, sanotaan 20 vuoroa. Pakkaa sen winzipillä vaikka, ja laittaa sähköpostilla pelaajalle B, joka pelaa peliä 20 vuoroa, laittaa eteenpäin C:lle...

Comment

Working...
                                X