Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomalaisten nimenhuuto!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ököpäivä, kyllä vaan näin on.

Leevi Levi kävi lyskan
    Leevi Levi kävi lyskan
    Leevi Levi kävi lyskan
    Eikä muut sille mittään voi

(taustaa: Oulussa on sellainen paikka kuin Madetojan (i.e. Leevin) lukio. Ja meillä lyseolaisilla on erittäin hauskaa siksi koska tämä Madetoja kävi nimenomaan lyseon.)

Minä olen hirmuinen nörtti
    on mulla lyskassa tölli
    siellä mä kikkailen
    ja kakkosia ihailen...
    This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Mikä on ököpäivä?

Kylvän kuolemaa
      Sadonkorjuun aika
      Raiskaan ja kidutan
      Moderni messias
      Edit: Se tapahtuma, jossa erinäisin tavoin nöyryytetään ensimmäisen vuoden opiskelijoita, kenties?

Comment

• No voi sun...

Hienojen vaatteiden ja meikkien päivä ykkösille, ainakin. Ja, höm hm, mukavien laulujen (edellämainittujen sekä muutaman jota en enää muista koska en pahemmin ehtinyt ajattelemaan laulaessani) sekä "leikkien" päivä. Niinkuin formula. Elikkä mennään rinkiin, joku aloittaa äännellen vieressään olevalle jotain formulamaista, jos tämä nauraa niin pois leikistä. Sitä jatketaan sitten siihen asti että kaikki paitsi yksi joko putoavat pois tai eivät enää jaksa pysytellä mukana kun se toinen vielä mukana oleva sylkee päälle. Sitten on muita pikkunyansseja (suunnanvaihto) joista en tunne tarpeelliseksi puhua enempää. Minä muuten voitin sen. Sitten oli muutakin, näytelmää ynnä "evoluutio" yms. joka oli huomattavasti hauskempaa kuin miltä se vaikuttaa nyt kun sitä selitän.

Pärskeles vaan kun missikisojen voitto jäi väliin. Minä kun odotin paljon enemmän...

Että siinä oli niinkuin tärkeimmät. Olihan meille kyllä valmisteltu esim. tällainen "hauska" (jos luet tätä viestiä kenellekään ääneen, varmista että nuo heittomerkit todella huomataan) video jossa haastateltiin ihmisiä (ykkösiä) ja heitettiin sitten "hauskaa" dubbausta päälle.

LEEVI LEVI KÄVI LYSKAN!
        LEEVI LEVI KÄVI LYSKAN!
        LEEVI LEVI KÄVI LYSKAN!
        EIKÄ MUUT SILLE MITTÄÄN VOI!
        This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Okei...

Comment

• Kuule Aivo, oletko sinä aivan täysissä hengen ja ruumiin voimissa, vai mistä johtuu se ettet vaikuta kirjoittavan tällä hetkellä kovinkaan pitkiä viestejä?

LEEVI LEVI KÄVI LYSKAN!!!
            EIKÄ MUUT SILLE MITTÄÄN VOI!!!

Comment

• Olihan meille kyllä valmisteltu esim. tällainen "hauska" (jos luet tätä viestiä kenellekään ääneen, varmista että nuo heittomerkit todella huomataan) video jossa haastateltiin ihmisiä (ykkösiä) ja heitettiin sitten "hauskaa" dubbausta päälle.
              No mitä widdua, sehän oli hauska! Ainakin meillä. Tosin meillä puolet siitä koostui Joen Yö-videosta, jossa nähtiin kännisiä nuoria eikä dubbingia edes tarvittu
              "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
              "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• 666

On se kumma, kun kaikilla tuntuu olevan jo tuo uusi Civi... Mäkin tahdon.

Comment

• Originally posted by kassiopeia

Ei muovikoteloa? Ei keksipurnukkaa? Mihin on maailma mennyt!
                  Väritelevisiosta se johtuu, sanokaa minun sanoneen.
                  :p:p:p|__Hakkapeliitta/Jeki__|:p:p:p
                  You wanna see me spank my monkey?
                  I'll shake your hand later, I have an...itch.

Comment

• Pitäisiköhän taas kirjoittaa laulunsanoja jotta LiEn voi korjata niitä?

Punttisalin hämärään toisten lähdettyä jään ja huokaan
                    Kuinka kummia ajatuksia päähäni tuokaan
                    Tuo toiveeni ainoa että olla saampi
                    Nuorempi ja laihempi ja lihaksikkaampi
                    Vaikken sitä julkista, katson lätkää ja pelaan sulkista

Must on tullu urheiluhullu
                    Must on tullu Urheiluhullu

Elävästi muistan kuinka velttoilin silloin
                    Nuorempana aamuin sekä päivin sekä illoin
                    Luin Sartrea, Nietzschea, Hegeliä, Kanttia
                    Se oli kyllä tavallaan kovin intressanttia
                    Että toiset vei naiset oli jokaisella heili, ne näet urheili

Must on tullu...

Ennen uskoin älyn voittoon,
                    Oli tapanani lueskella filosofiaa aamunkoittoon
                    Kunnes paikalle tuli kas, sulkapallokuningas
                    Sano minulle huhuu, se on liha joka puhuu ja se meidät yhdistää

[välisoitto]

Kerran menin ravintolaan sieltä naisia saa
                    Mut ne katsoivat vain yhtä jääkiekkoilijaa
                    Silloin minäkin päätin pakaroistani näistä
                    Tehdä niin isot että silmät putoilevat naisten päistä

Must on tullu...

Ennen uskoin älyn voittoon,
                    Oli tapanani lueskella filosofiaa aamunkoittoon
                    Kunnes paikalle tuli kas, sulkapallokuningas
                    Sano minulle huhuu, se on liha joka puhuu ja se meidät yhdistää

Must on tullu...

----------------------------------------------------------

EI
                    *lentää seinään vastauksen puhtaasta voimasta*
                    No voe sun. 1000 € ei sitten ainakaan tule kysymykseen!
                    Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Demon: Onko se muka todellakin ihme että porukoiulla on jo Civ3??
                      Vaikka yritin ostostani niin eihän siitä mitään tullu, pelasin Civ3:a jo ennen perjantaita...

Onks kukaan mu kärsinyt viime yönä tuosta sähkökatkoksesta?
                      Itselläni meni eilen joskus yhdeksän aikoihin sähkköt...
                      Oli mukavaa ajella parta tänä aamuna kynttilävalossa.

Ja olihan teilläkin noita puita ollut, onneksi joku (plaolaitos?) oli jo siivonnut ne.

Comment

• Jaa sähköt... Ei pitskussa ainakaan menny, tai en ainakaan tiedä siitä. Taisin vielä niin aikaisin aamulla vedellä.... hirsiä.
                        Komea päivähän tästä näyttää loppujen lopuksi nousevan: naisystäväni tulee Tampereelta ja sillätavalla....
                        I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

• Originally posted by Jeje2
                          Demon: Onko se muka todellakin ihme että porukoiulla on jo Civ3??
                          Vaikka yritin ostostani niin eihän siitä mitään tullu, pelasin Civ3:a jo ennen perjantaita...
                          (Puuttuiko tuosta yksi sana? )

No ei kai se sitten ihme ole, kun se kerran tuli etuajassa myyntiin... Mutku mulla ei sitä ole, niin on se nyt kumma, että muut on sen hankkinut.

Comment

• Onks kukaan mu kärsinyt viime yönä tuosta sähkökatkoksesta?
                            Noooo.....Tommoset 100 000 ihmistä kuten mä.
                            Täällä tosin vaan pätki.

Comment

• Meillä se oli, no, lähes hauska. Oli se alku kun oli Wei-xu haastattelussa tavallaan hauska, hän kun "hörisi" (tuohon tarvittaisiin oikeastaan kaksinkertaiset heittomerkit) sellaisen parin minuutin ajan paikoillaan itse haastattelun lopun jälkeen.

Ihmettelen vaan että minkä takia kaikki tuntuivat tänään mainitsevan minulle kommenttejaan (luojan kiitos useimmiten positiivisia)... Joko se johtui minun strip-tease-esitykseni jälkeen vetämästä Tarzan-imitaatiosta, tai siitä "Suuri ja Mahtava Neuvostoliitto!"-huutelusta...

Kass: Enpä usko. Minä en edes tunnistanut tuota kappaletta ennen kuin pääsin kertosäkeeseen... Ja kun minä olen korjannut nuo aikaisemmat ulkomuistista (Eero kyllä tietää mitä mieltä minä olen muististani) niin en nyt kyllä viitsi ruveta etsimään lyriikoita joilla korjata tuo oikeaksi.

Jeje ja Eero: Eipä ole minullakaan Civiä. Mutta koska voinemme kai olettaa että ne kaikki jotka tänne eivät postita ovat pelaamassa Civiä, niin kyllä meillä on yhä syyt olla kateellisia.

Pitäisi muuten varmaan lähettää uudestaan eräs sähköposti Meestari Markokselle, kun ei ole nimeni vieläkään vaihtunut... Vaikka epäilen kyllä olevani liian laiska tekemään niin...

Comment

• Minä en ole täällä. Minä olen pelaamassa Civ3:a. Minä en ole...
                                Ei auta. Täällä ollaan.

Täälläkin vain pätki, tietokoneen kapasitorit tai mitkälie väsyivät vain kerran, ja oli taas aika ScanDiskin. Pahus vain se tuli kesken intensiivisin Fallout 2 -session. Puoli tuntia uusiksi

Lapsuuden sankarille...

Miltä tähdet tuoksuu, entä luinen kuu?
                                Soiko maapallon liikkeessä fuuga hiljainen?
                                Miltä Afrikka näyttää? Heiluuko Suomen lanteet?
                                Vai onko tänne pilvet pesineet?

Lennä Juri Gagarin, lennä Juri Gagarin.
                                Tule elävänä takaisin!
                                Lennä Juri Gagarin, lennä Juri Gagarin.
                                Tule elävänä takaisin!

Näetkö laukausten juovat, kun ne maailmaa rikki neuloo?
                                Ja ihmiset häpeilee viattomuuttaan.
                                Näetkö rahan liikkeen, näetkö minne se menee?
                                Aselastit vaihtaa omistajaa.

Lennä Juri Gagarin, lennä Juri Gagarin...

Näetkö minun katseeni sieltä? Vielä se on lämmin.
                                Näetkö rakastavaiset kaupungin päällä?
                                Ja, kun kuulokkeet laitat korviin ja väännät volumin kymppiin,
                                kuuletko lapsien syntyvän täällä?

Lennä Juri Gagarin, lennä Juri Gagarin...
                                Last edited by Kassiopeia; November 16, 2001, 17:30.
                                Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

Working...
                                X