Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomalaisten nimenhuuto!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tekevätkö ah niin inhottavat koeviikot tuhojaan suomithreadissä? Ovatko kaikki tutkimassa algebraa ja panemassa muistiin korvan osasia?
    Maksaako KELA korvauksia lääkkeistä? Kuinka paljon?
    Millä Excelin funktiolla voi laskea annettujen lukujen keskiarvon?
    Vad är "pohjoinen" på svenska?

Nämä ja muut kysymykset odottavat vastausta.
    Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Noniin, olenkin pitkästä aikaa IE:llä. Lynxillä ei voi jostain syystä postittaa Aapolle.

Koeviikko on tulossa... Siihenhän pitäisi melkein valmistautua. Itse asiassa matematiikan kokeen a-osa on jo huomenna, sitä on siirretty aikaisemmaksi (olen matematiikassa pre-IB:läisten ()kanssa, ja kun IiBeellä on aina jotain ihmejuttua niin se häiritsee meitä muitakin.

Kyllä kai KELA korvauksia lääkkeistä maksaa. En tiedä kuihnka paljon, enkä välitä. Eikö sitä mieluummin kannattaisi vaan pysyä terveenä joka tapauksessa?

En muista. Jos jaksaisin Excelin ottaa tuosta esiin niin ehkä viitsisin sen etsiäkin, mutta kun pisinkin matka alkaa yhdellä askeleella eikä sitä yhtä askeletta nyt jaksa ottaa.

Söder, väster, öster... DAMNIT! * spanks Gramphos for speaking an evil and rude language *

Kuulkaa, haluaisitteko mahdollisesti linkkejä, öhh... hauskoihin paikkoihin? Niinkuin sellaisiin foorumeihin jossa sotiminenkin käydään vielä nykyäänkin niin että sitä on miellyttävä lukea, tai paikkoihin joissa kaikki vaikuttavat olevan under influence?

Ajattelin vaan, että...

... ihan vain siksi että koska minulla ei ole täällä nähtävästi mitään hyvää sanottavaa niin ohjaankin teidät sinne missä olen sanonut hyvia asioita...

http://www.bluedolphinessences.com ... waikka hyvyys onkin kyllä suhteellista...
      This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• jeje2: sie tiesit tämän threadin sivulla yheksän toista että siv kolome
        saapuu someen maahan tuojille 16.11.2001. ja että on olemassa kaks
        erillaista versiota, LE ja SE. limited edition on tämä ensimmäinen mutta
        mikä on tämä SE?
        My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• Jee, minut unbannattiin! Odotitteko minua kovasti?
          "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
          "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• Originally posted by Andemagne
            jeje2: sie tiesit tämän threadin sivulla yheksän toista että siv kolome
            saapuu someen maahan tuojille 16.11.2001. ja että on olemassa kaks
            erillaista versiota, LE ja SE. limited edition on tämä ensimmäinen mutta
            mikä on tämä SE?
            Ei ku, kävin itse henk. koht juttelemassa Hesan Stokmanin Micronian myyjän kanssa. Sieltä sain tietoni.

SE on Standard edition, eli se perusversio joka nyt tulee pian kauppoihin.
            LE, Limted Edition, on sitten se kalliimpi hienompi ja täys rahastusversio pelistä. LS:stä ei ole mitään varmaa tietoo että tuleeko joskus vai ei kauppoihin.

Stefu: Mistä hyvästä sutt bannattiin?

Comment

• Mitä, Stefuko sai porttikiellon? Haluanpa minäkin tietää mistä syystä. Päässä soi yhtäaikaa Queenin Miracle sekä Queenin I'm going slightly mad. Nukuin viime yönä neljä tuntia ja en tunne itseäni väsyneeksi vaikka olenkin (kauan eläköön itsehypnoosi!). Miksi kaikki puhuvat koko ajan että minua on vain seitsemänkymmentäviisituhatta kappaletta ja vain USA:ssa, kyllähän minä itseäni jakaisin mielelläni laajemmaltikin.

Tajunnanvirtaa...
              This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Voihan elikko. OT on avannut jälleen ovensa.

Jee, minut unbannattiin! Odotitteko minua kovasti?
                Kommenteista päätellen: Emme. Oliko se se viestiketju joka muuttui Ranska-bashingista Suomi-bashingiksi?
                Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Niin on, ja Suomithreadi upposi siinä hötäkässä kolmannelle sivulle vaikka sillä oli viime käyntini jälkeen uusikin viesti... Aikamoista menoa.

Se Ranska-bashing-threadi muuten vaikuttaa siltä että siitä tullaan vielä kertomaan tarinoita, tai ainakin siitä kerrottaisiin tarinoita jos se olisi tapahtunut menneisyydessä kohdassa X ja siinä olisi ollut pelkkiä veteraaneja (jotka siis silloin olivat vielä uusia) keskustelemassa. Onhan se niin kummallista kun samalla threadilla läimitään niin Suomea, Ranskaa, Kanadaa kuin koko maailmaa.

Niin, ja muistin juuri että prkl. Mestari Markos ei ole vielä vastannut sähköpostiini nimenvaihdosta (kyllä, olen päättänyt tehdä sen). Pitääpi kai heittää häntä peeämmällä.

Comment

• Niin, minut banneroitiin koska olin loukannut Hevosen vaimoa. Tein pienen viattoman vitsin että hänen vaimonsa olisi huora. Tarkoittaakohan tämä sitä että minun ei pidä postittaa Photoshop-kuviani Mingin vaimosta?
                    "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                    "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• Ai, se "Mrs Horse has a job that makes more money" - thread. Ei kai sitä deletoitu?
                      Ette sattuisi tietämään mistä löytää sen Fallout 2:n patchin joka muuntaa saksalaisen version amerikkalaiseksi?

Comment

• Originally posted by kassiopeia
                        muuntaa saksalaisen version amerikkalaiseksi?
                        Heiligtumsschändung!

Comment

• Ei viestiä, ei mitään.

Comment

• Paikalla!

Kas, Suomessa harrastetaan Counter-Strikea sivistyneempiäkin tietokonepelejä.

Comment

• Tervehdys, Kyon! Mukavaa kun on ihmisiä muualtakin kuin Oulusta tai Uudeltamaalta. Itse olen Hämeestä tai Pirkanmaalta, miten asian nyt haluaa nähdä.

Originally posted by Aivo½so

Heiligtumsschändung!
                              Ah, Kacke!

Löytyi! Ei muuten mutta ne asteriskit alkoivat vaivaamaan. Nyt tulevat voimasanat aivan kuten Interplay oli ne tarkoittanutkin.

Comment

• Noh, eipäs hyljätä suomithreadia.

Vaivata, kassiopeia. Vaivata.

LaitE, Kelaa vähän.

Comment

Working...
                                X