Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomalaisten nimenhuuto!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Niin... Pentagon palaa, Valkoinen Talo on evakuoitu... mutta Suomithreadi elää! Se ELÄÄ!

(Sain sen kuvan analysoitua, en kylläkään kovin hyvin mutta siltikin. Etsikääpä kuvaa vaikka Googlella termillä "she plays with magic" ihan huviksenne, on tähän asti paras näkemäni Bryce-kuva. Siis jos se on Bryce-kuva)
    This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• CivTriviassa oli kompa

Eeee.... LightEning, who the **** on "Bryce"? Ja mitä hittoa on kuvan "analysointi"? Kirjoitatko siitä jonkin sortin esseen ja käsittelet sen ideaa ja taka-ajatusta (kuten novellin analysointi), vai onko kyseessä jokin kummallinen tietokonetermi?

Ja mitä luulisitte putoaako suomithreadi pinnalta, kun kaikkea tapahtuu!
      *katoaa etsiskelemään suomalaisten laulujen sanoja*
      Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Ihmettelinkin aina kun Suurlähettiläiden kappaleessa Elokuun 11. yhdessä kohtaa sanottaisiin: "Hei Mika poimi maasta se saasta", mutta se onkin "Neilikan poimin maasta - se saasta kuka onkaan kun sinut vei"
        Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Onneksi en pelaa CivTriviaa. Eipä mene siihenkään kallista aikaani.

Ei "who the PROT is Bryce", vaan "what the PROT is Bryce". Se on ainakin tämän hetken, ja on ollut varmaan aika monen muunkin hetken, suosituin (, siis luulisin) 3D-grafiikan teko-ohjelma. Sillä tekee kuules kaikkea. Eikä se maksakaan kuin pari tonnia.

Juu, sitä on analysointi että kirjoitan siitä esseen, paitsi että se nyt oli äidinkieleen eikä kuvaamataitoon joten ei siitä pahemmin taka-ajatuksia tarvinnut etsiä.

Suomithreadi ei kuole! KOSKAAN!
          This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Originally posted by LightEning
            Juu, sitä on analysointi että kirjoitan siitä esseen
            Mitä? Olinko oikeassa? Pyhät pyssyt. Risti seinään, minä olin oikeassa!

Onneksi en pelaa CivTriviaa. Eipä mene siihenkään kallista aikaani.

Palikka.

Comment

• Onko CivTrivia jotain jossa olisi pitänyt olla mukana alusta alkaen, jotta siinä voisi pärjätä?

Comment

• Päivitinpä suomalaislistaa:

Aivo½so
                Andemagne
                Cthol
                Demon Allbran
                EtheMind
                Jaakko
                Jarouik
                Jay
                Jeje2
                kassiopeia
                Kumiorava
                LightEning
                Patriqvium
                Stefu
                Xuenay

Muita?

----

On se muuten niin väärin. Nyt kun USA:lla olis viimeistään itsetutkiskelun paikka, ollaan vaan niin tyrmistyneen loukkaantuneita siitä, kuinka "vapauden pesäkkeeseen" kehdattiin hyökätä. Uhoa ja nationalismia. Bush johtamassa, ei hyvä.

Comment

• Originally posted by Demon Allbran
                  Onko CivTrivia jotain jossa olisi pitänyt olla mukana alusta alkaen, jotta siinä voisi pärjätä?
                  Itse asiassa kyllä.
                  *hakkaa päätään seinään*

Muuten:

Aivo½so
                  Andemagne
                  Cthol
                  Cyber - Chiron Chroniclesissa, ei ole tosin postaillut kovin paljoa.
                  Demon Allbran
                  EtheMind
                  Jaakko
                  Jarouik
                  Jay
                  Jeje2
                  kassiopeia
                  Kumiorava
                  LightEning
                  Patriqvium
                  Stefu
                  Xuenay

Comment

• Hrm...
                    Osallistuinpa Liigapörssiin.
                    Makkarakauppiaat sijoitus 932/32000

Comment

• Oho, sähän pärjäät muakin paremmin! Mä kun luulin Demonic Bran Budsin pärjäävän hyvin, kun sijoitus on 6833. ja pisteitäkin on kertynyt huikeat 8.

Mutta mistä sä ton kokonaislukeman (32000) revit?

Comment

• OK OK, en tiennyt että täällä on muitakin vihkiytyneitä
                        Itse asiassa

Sijoitus : 932/17857
                        Oho, sähän pärjäät muakin paremmin! Mä kun luulin Demonic Bran Budsin pärjäävän hyvin, kun sijoitus on 6833. ja pisteitäkin on kertynyt huikeat 8.
                        Lienet Tepsin miehiä?

Ketjulla
                        J. Ojanen (Tappara) - Hassinen (Niinikään Tappara) - Tomi Mäki (Jokerit, rahat loppuivat kesken)

ja pakkiparilla Tähkäpää (TPS) ja Kukkola (Kärpät) saa aika mukavasti pisteitä.

Maalissa tietysti Thomas Draper.

Comment

• Originally posted by kassiopeia
                          Lienet Tepsin miehiä?
                          No en tosiaankaan, olen inhonnut Tepsiä niin kauan kuin olen täällä asunut. Vaikka olihan mulla Norrena alun perin maalissa...

Comment

• Originally posted by Demon Allbran
                            No en tosiaankaan, olen inhonnut Tepsiä niin kauan kuin olen täällä asunut.
                            Tervettä!

Vaikka olihan mulla Norrena alun perin maalissa...
                            Saanko udella tämän hetken kokoonpanoa?

Comment

• Tervettä hyvinkin, varsinkin kun suosikkini on Jokerit.

Tämänhetkinen kentällinen:

Arto Kuki - Marko Mäkinen - Eero Somervuori
                              Rob Cowie - Lasse Kukkonen
                              Kari Lehtonen

Enpä taida olla ainoa, joka on vaihtanut teinin maalilleen.

Comment

• Riskeeraan valtavan suuren itsenolauksen alkaessani tosissani keskustelemaan jääkiekosta mutta ainkaan Draper ei ole mikään teini
                                Pane merkille joukkueeni huomattava Tappara-vaikutus.

Lasse Kukkonen
                                Onkos se muuten -nen vai -ka?

Asiasta seitsemänteenkymmenenteen:

Mistä tietää, että henkilö X on vakiinnuttanut asemansa suomalaisessa pop-kulttuurissa?
                                X:n nimestä on olemassa väännös Aku Ankassa. Uusimmassa taskukirjassa mainitaan naapurinpojat Eku ja Taata, lisäksi rokkikonsertissa soittaa Antti Rela

Comment

Working...
                                X