Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XXXII: Taustalla aurinko joka ei lämmitä

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by VJ
    Luulin Timo Tolkkia naiseksi...
    ei kukaan nainen ole nuin ruma.
    My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• Kuka on tämä teidän kauhiasti "kehuma" Timo Tolkki?

Comment

• Originally posted by Kassiopeia
        Nyt Stratovariukseen on hommattu joku mustahiuksinen lateksipimu, joka leikki samaan tapaan verellä jossain yhtyeen sivuilla olleissa kuvissa, laulajaksi, vanhojen fanin jo kaikottua em. kohkausten takia.
        Stratovariuksen nettisivuilta en löytänyt kuvaa, saati mainintaa hänestä.
        "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

• Originally posted by Jeje2
          Kuka on tämä teidän kauhiasti "kehuma" Timo Tolkki?

"Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

• tolkki haisee

mutta näin waretuksen murros kohdassa (suprnova dead)

ja elisan numeropalvelu ei toimi

voi nenä loppuuko waretus kokonaan

mutta mulla on sisäpiiritietoa että parin viikon päästä tulee uusi juttu

mutta en kerro mitä
            gowabunga!!!!!!

Comment

• Originally posted by Eepa
              Muistelisin jupakan viimeisen käänteen olleen Tolkin avoin tilitys menneistä sotkuista ja Neiti K:n (eli sen lateksipimun) sopimuksen purkaminen. Bändi taidettiin kuopata lopullisesti ja kyl se on ihan hyvä vaan.
              jep, näin taisi käydä. nyt kun vielä päästäisiin eroon kaikenmaailman sonatoista, naitvisseistä, bodomeista, imperanoneista, etosseista, kilvistä, immortal soulsseista yms. höNppäorkista niin maailma olisi luultavasti täydellinen. no ei sentään, mutta melkein

edit: ja tuosta varestuksesta, minun lataukseni eivät ole kärsineet tippaakaan viimepäivien tapahtumista
              :p:p:p|__Hakkapeliitta/Jeki__|:p:p:p
              You wanna see me spank my monkey?
              I'll shake your hand later, I have an...itch.

Comment

• HÄVETKÄÄ!!!

Tajusin juuri että Apolla on "halloffame" äänestys menossa ettekä ole minua äänestäneet kuorossa!!!

MINä joka sentään teen mahdottoman perättömt valheet, ylläpidän keksustelun tasoa ja muutenkin olen paikan valonlähde.

Ja sitt joku ihme kumma Stefu löytyy tuolta jo....

Eipä teistä ole mihinkään.

Comment

• Tajusin juuri että Apolla on "halloffame" äänestys menossa ettekä ole minua äänestäneet kuorossa!!!
                  Olenpas.

En tosin sinua, Kassi pitää varmistaa tuonne ensin.

Comment

• Mie katoilen huamenna joulun viettoon, jtn toivottelen nyt jo kaikille oikein makoisaa joulun aikaa ja lahjakasta aattoa.

Why dosent God just pop up and say "Hi"
                    maybe it's because pop ups aren't very popular?

Comment

• kyllä. ihimeitten aika ei ole ohi. intterweb yltää nykyään Lappiin asti. witch is nice. koska muuten en pystyisi toivotamaan teille aivan mahottoman hyvvää joulua.

niin ja älkää peljätkö. mie oon se 'Joulupukin Pikku Apulainen' joka on lähetetty kyttäämään teitä, että oottakote kiltisti. ja oottahan te ollu, joten te saatta siis ihan _MAHOTTOMASTI_ lahajoja come tomorrow.

ei kai täsä. spämmätän en vuona lissää.

tip tap tip tap tipe tipe tip tap tip tip tap.....
                      *Andemagnus jatkaa joulun viettoa*

EDITTI: tännään tullee kuluneeksi VIIS(5) vuotta siitä ku reggasin Apolle. tempus flugit.
                      My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• Joulutervehdykseni teille: http://info1.info.tampere.fi/cgi-bin...ue.pl?RMISEAPN

Comment

• Olikos täällä kilttejä lapsosia?
                          Eli saitteko mitään hauskaa?

Oma saldoni on muutama pari sukkia

Comment

• Autokoulu. Se ei mikään halpa lahja kyllä olekaan.
                            Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Tulihan sieltä kaikennäköistä. Lämmintä sukkaa ja tohvelia, pari rasiallista suklaatia, Salvatoren Kotimaa ja pari flanellipyjamaa noin muutaman mainitakseni.

Ei yhtään hullumpi saalis mielestäni.
                              Why dosent God just pop up and say "Hi"
                              maybe it's because pop ups aren't very popular?

Comment

• Minä sain turpiini Aivo½solta GeoSensessä.

Joulurauhaa tosin oli kiitettävästi tänä vuonna.

Comment

Working...
                                X