Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XXXII: Taustalla aurinko joka ei lämmitä

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Kassiopeia
    Mitenkäs ihan tavallinen shakki?
    ylypeys ei kestä häviämistä.
    toisaaaaalta. mulla assuu tuosa naapurissa aika shakki guru, hää varmaan voittais kaikki pelit mulle.
    My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• Minä en ole pelannut noin kolmeen neljään vuoteen, enkä koskaan mitenkään tosissani, siitä voisi tulla ihan tasainenkin peli.
      Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Originally posted by Kassiopeia
        Minä en ole pelannut noin kolmeen neljään vuoteen, enkä koskaan mitenkään tosissani, siitä voisi tulla ihan tasainenkin peli.
        niin kai sitten.

miksei teiän avataareilla ole joulutonttumyssyjä? ois jo vähä niinku aika.

Comment

• shakkiturnaus voisi siis olla paikallaan
          Que l’Univers n’est qu’un défaut dans la pureté de Non-être.

- Paul Valery

Comment

• Originally posted by Andemagne

miksei teiän avataareilla ole joulutonttumyssyjä? ois jo vähä niinku aika.
            Hänelle ei sovi piippolakki

- Paul Valery

Comment

• Originally posted by Rasbelin
              Patsas on sen verran syrjäisellä paikalla Mannerheiminkalliolla, että ei ihme kun tuollaista on päässyt tapahtumaan. Oli kenen patsas tahansa, on väärin tuhota julkista tai yksityistä omaisuutta, koska se on rikoslain mukaan rikos ja yleisesti paheksuttua. Toivottavasti patsas on saatu puhdistettua, sillä se on minusta varsin hieno patsas.

Eikä tuollainen ilkivalta kovin erikoista ole. Harmi vain kun sellaista on - oli sitten TKL:n bussien sisätilat, Marskin patsas, Sandelininpuiston lastenleikkitelineet (lähin puistoni), Lahdesjärven uimarannan pukukopit (viime kesänä idootit tuhosivat niitä varsin reippaasti - viimeinen veto oli niiden polttaminen), yms. ikävää terroria.

Ei minua jokin pienimuotoinen roskaaminen haittaa (paitsi viimeaikoina natsat ruvenneet ärsyttämään), mutta muiden ilon pilaaminen, muiden rahoilla on jotain sellaista mistä pitäisi rankaista konkreettisesti. Esim. jos poltat uimakopit, sinut tuomitaan yhteiskuntapalvelukseen tekemään uudet kopit.

Minusta tuota voisi verrata taannoiseen maailmanrauha-patsaan tervaamiseen ja höyhentämiseen. Taitaa nyt olla puntit tasoissa.

Vandalismi onkin sitten asia erikseen. Töhrintä(bommaus) paikkojen rikkominen jne. Niistä voisikin antaa enemmän sapiskaa

- Paul Valery

Comment

• Originally posted by laurentius
                shakkiturnaus voisi siis olla paikallaan
                teettä voi olla tosissanne.

Originally posted by laurentius
                Hänelle ei sovi piippolakki
                laittasit nyt ees reunuksen tuohon otsalle.

Comment

• No tässä tämä nyt olisi
                  Attached Files

- Paul Valery

Comment

• Tonttulakit hymiöillä
                    Tonttulakit avatareilla
                    Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Musta hän näyttää aika kuumalta uudessa lakissaan

- Paul Valery

Comment

• näyttää enemmän saunatakin reunukselta kuin tonttulakin.

Comment

• eiku tasasen harmaata vaan - hymiötkin pois...

Comment

• Originally posted by Andemagne
                            no Jeje, onko se pirates hjyvä?
                            kas olin kokonaan tän unhoittaa...

Onhan tuo ihan kiva - periaatteessa vanha peli paremmilla graffoilla.
                            Visuaalisuuteen kovasti panostaneet ja itse en pidä sitä tärkeimpänä.

Yksi suurempi uudistus on tanssiminen, joka onkin pelin vaikein asia...

laivataistelu, maataistelu, miekkailu - koskavaan
                            Tanssiminen - APUA!!

Eka oikea peli menossa aloitin kakkostasolla ja olen edennyt kolmostasolle.

Kaikki piraattiarteet on löytänyt (9/9) ja vain yksi piraatti jäljellä (8/9)
                            Kivasti olen ylentynyt espanjalaisten kustannuksella (ovat päästäni luvanneet jo yli 40 000 kultadublonia )

Kaiken kaikkiaan sama vanha peli uusissa kuosissa, koko ajan tulee pikku ohjelmaa. (Ei ole nopeata mennä A:sta B:hen -> matkalla tulee N laivaa valloitettavaksi - ai niin kaupungissa X olisi yksi etsintäkuulutettu josta saisi Y-tuhatta dublonia, mikäs piraatti mun tiellä nyt on...)

Joten onahn tuo vangitseva - eilen aloitin n. klo 20 pelaamisen (ihan pikkasen vaan) -> puolenyön jälkeen pakotin itseni irti.
                            (Miten niin kiroan Sid:n nimen... )

Summa sumarum - peli ei ole yhtä hohdokas kuin mitä muistoni ovat vanhan kullanneet, mutta kuitenkin pelisessiot ne vaan venyy ja venyy...

Joten oli tuo hintansa väärtti - halusin alkuperäisen pelin laillisen kopion. (Ku oli aikoinaan laiton kopio)

Suosittelen

Comment

• Originally posted by Jeje2
                              Summa sumarum - peli ei ole yhtä hohdokas kuin mitä muistoni ovat vanhan kullanneet, mutta kuitenkin pelisessiot ne vaan venyy ja venyy...
                              Peli on juuri niin hohdokas kuin muistan. Itseasiassa minulle olisi riittänyt pelkästään se, että vanhan pelin olisi saanut toimimaan uusilla koneilla. Pirates!, gold ei nimittäin toiminut edes uutena. Ja se alkuperäinen taas on liian vanha mihinkään ja en enää edes omista kuuslankkua jolla sitä voisi pelata.

Niin kerta!

edit: typo ((1 kpl)jos löydätte lisää, lähettäkää valitus osoitteeseen: typo@whine.net)
                              Last edited by BielseBob; December 10, 2004, 05:39.

Comment

• Shakkia en ole pelannut aikoihin, hyvä jos muistan siirrot.

Mutta miten olisi mökki? Kai te osaatte sitä?
                                Vaikka ei se nyt niin vaikeaa ole, etteikö sääntöjä voisi selostaa, en vaan jaksa juuri nyt.

Comment

Working...
                                X