Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XXXI: Stefu lähtee himaan

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Patriqvium: Ei. ottokilla sentään oli asennetta.

    Jeki: No kun teorialla ja käytännöllä ei teoriassa ole eroa mutta käytännössä on...
    This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

    Comment


    • #62
      Zapnicilla taitaa olla ongelmia ilmaisussa, vai olikohan tuo vain joku pikainen vuodatus.
      "In some of its more lunatic aspects, political correctness is merely ridiculous. But in the thinking behind it, there is something more sinister which is shown by the fact that already there are certain areas and topics where freedom of speech, in the sense of the right to open and frank discussion, is being gradually but significantly eroded." -- Judge Neil Denison

      Comment


      • #63
        zapnic == ottok?
        wanha

        Minä taisin epäillä moista jo melkein 10 threadia sitten.

        Zapnicin kysymykseen vastatakseni:

        Anteeksi, en ymmärrä
        Pystytkö kysymään selkeämmin?

        Comment


        • #64
          Mikä siinä on, että ainut, joka ei kykene Civilizationia koneellaan pelaamaan, on myöskin ainut, joka kehtaa vastata?
          Vastatkaa pelkuriepelit.

          Comment


          • #65
            No, vastataksemme nyt kuitenkin zapnicin kysymykseen... pahat kansanedustajat 1 ja 2 eivät saaneet palkkaansa, koska massat ovat tyhmiä. Muuta?
            This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

            Comment


            • #66
              mitähän sit postais?

              VJ: no joo kyyl mulle vois semmonen Stefun Paluu peli kelevatakki.

              onneja Aaglolle.


              ApolytonPLUS pitäs hommata.


              ei kai täsä.


              EDIT: niin ja kai minun pittää yrittää rikkoa se 1000 ST postin raja sit tässä thradissa. harmi ku ei sitä viime thradissa tullu tehtyä, kolokytä thradia ja tuhat postia ois ollu semmonen mukava tasa luku.
              My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

              Comment


              • #67
                /me lukee Andemagnen sigin

                Elämä on irtipäästöpeli?
                This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

                Comment


                • #68
                  @Patriikka: voi jessös mikä avataara.

                  @Stefu: enää ei ole paljon torni-touhuja jäljellä vai? Kai se on sitten onnittelujen ja tervetulotoivotusten paikka

                  * aaglo lukee Andemagnen sigin myös

                  Miksi Andemagne vihaa Neil Youngia? Vai onko sittenkin kyseessä joku muu Young (Paul? Sarah ?)
                  I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

                  Comment


                  • #69
                    ... hittolainen. Laitoin sitten avatarit päälle, ja näyttää kovasti siltä, että mikään ei ole enää entisellään. Paitsi ehkä Suomithreadissa, jossa Patrikan ja Rasben maallisen sanansaattajat ovat ainoat, joita en tunnistanut... mutta muualla näyttää siltä että kaikki ovat vaihtaneet kuvansa siitä kun viimeksi niitä näin. Tai, no, Ogie Oglethorpe ja Combat Ingrid olivat tuttuja, mutta muut...
                    This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

                    Comment


                    • #70
                      Tuli opittua civistä kaikki kantapään kautta/foorumeja lukemalla. Ergo, minulla vielä defaultti avataari. (Kun ei tullu paljoa mittään kirjoiteltua...)

                      Älkäätten morkatko Sarah Youngia, brittilän lahjaa maailman puperteetikoille.
                      I've allways wanted to play "Russ Meyer's Civilization"

                      Comment


                      • #71
                        Ari, ks. JohnT.

                        Comment


                        • #72
                          voi vihtori olin yhdellä forumilla missä on "aikuisten juttuja"siis tissejä


                          ja onnistuin klikkaamaan linkkia missä on se etelelä-korealaisen pää irrotus video hyi helvetti
                          minkähän takia ihmiset säilövät tälläistä tavaraa tai miksi helvetissä ne arabit leikkelevät ihmisten päitä?auttaa kai ihan sikana?

                          sivistyksen puute?
                          gowabunga!!!!!!

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by Tattila the Hun
                            Tuli opittua civistä kaikki kantapään kautta/foorumeja lukemalla. Ergo, minulla vielä defaultti avataari. (Kun ei tullu paljoa mittään kirjoiteltua...)

                            Älkäätten morkatko Sarah Youngia, brittilän lahjaa maailman puperteetikoille.
                            sarah young noo tulee mieleen vanhat hyvät ajat

                            itse asissa mä katson hänen elokuvia vieläkin lämmöllä
                            gowabunga!!!!!!

                            Comment


                            • #74
                              haa haa, Ari ja aaglo, hyvin hauskaa.


                              mut hyvät jussit nyt kuiteski kaikille.
                              My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

                              Comment


                              • #75
                                Päh, ei threadia ole vielä edes toiselle sivulle saatu.

                                voi vihtori olin yhdellä forumilla missä on "aikuisten juttuja"siis tissejä
                                Zapnic, koostuuko elämäsi muusta kuin huorien lihan perään kuolaamisesta? Eivät nämä kertomasi jutut kun yleensä mihinkään muuhun liity.

                                pahat kansanedustajat 1 ja 2 eivät saaneet palkkaansa, koska massat ovat tyhmiä.
                                Kyllähän he palkkansa saavat, itse asiasse, nyt EU-virkoihin loppusijoitettuna moninkertaisina meidän rahoillamme.

                                Kuka on Sarah Young?

                                Comment

                                Working...
                                X