Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XXXI: Stefu lähtee himaan

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Mitä harmillisinta, minulla ei ole mitään kiinnostavaa kohdetta johon tähdätä spämmiäni...

    ... ellen sitten pyri tässä threadissa kahteentuhanteen .
    This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

    Comment


    • #32
      Voisin ottaa tavoitteekseni maagiset 200 ST postia. Voisi joskus ehkä stn keksiä jtn spämmittävääkin kun on tavoite mitä kohti spämmiä.
      Why dosent God just pop up and say "Hi"
      maybe it's because pop ups aren't very popular?

      Comment


      • #33
        Meta-spämmi loppuu tähän. Haluaisiko kukaan osallistua Stefun tervetulotoivotuspeliin MGE:llä? Voisi ottaa vaikka jonkun skenaarion käyttöön.

        (oli sitten ensimmäinen thredi jossa olin suurin spämittäjä... )
        Sitten kun saavutat kilopostin rajan, ylpeily loppuu ja häpeily alkaa. Luota minuun.

        Onnea vain muuten Aaglolle, taas hän on yhden vuoden selvinnyt elävien kirjoissa.
        Last edited by RGBVideo; June 21, 2004, 13:31.

        Comment


        • #34
          Minä en ole osannut enkä osaa pelata Civiä. En tule osaamaankaan.
          This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

          Comment


          • #35
            Huomasin muuten että sekä LightEningin että Tuomerehun uudet nickit ovat oikeassa kirjoitusasussaan, mutta omassani on edelleen pieni kosmeettinen virhe, on ollut jo kauan. Kuinka kauan tämän pitää jatkua?
            Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

            Comment


            • #36
              Originally posted by Kassiopeia
              Mutta olisitko ellen olisi antanut
              Olisin, huolehdin kyllä koko ajan että olen riittävässä johdossa.
              Huomasin muuten että sekä LightEningin että Tuomerehun uudet nickit ovat oikeassa kirjoitusasussaan, mutta omassani on edelleen pieni kosmeettinen virhe, on ollut jo kauan. Kuinka kauan tämän pitää jatkua?
              There is nothing wrong with your name.
              Do not try to adjust the pronounciation
              I'm in control of the name now

              Comment


              • #37
                Originally posted by Ari Rahikkala
                Mitä harmillisinta, minulla ei ole mitään kiinnostavaa kohdetta johon tähdätä spämmiäni...
                ... ellen sitten pyri tässä threadissa kahteentuhanteen .
                Mutta jospa tähtäisit täsä thredissa esim. puoliväliin niin sitten voisit seuraavassa jne...

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Jeje2
                  There is nothing wrong with your name.
                  Do not try to adjust the pronounciation
                  I'm in control of the name now

                  /me lyö kädet korvilleen ja huutaa

                  Minä en ole koskaan katsonut Zardozia! Minä kiellän sen! En koskaan elämässäni! Vaikka olisinkin katsonut niin en muista siitä mitään! En! En! Ei Zardozia!
                  This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

                  Comment


                  • #39
                    Kesäaamut tarkoittavat tätä nykyä heräämistä puoliltapäivin...

                    Mitäs ihmettä, yhden yön nukun, ettekä te laiskat oravat ole ehtineet kantaa niitä männynkäpyjänne tähänkään paljon hypetettyyn spämmipurkkiimme edes yhden sivun (kaikki tosimiehet™hän pitävät asetuksistaan 75 postia yhtenä sivuna) verran?

                    Tupsumato: tuolla aivan sivun ylälaidalla, korostetun "ApolytonPLUS"-mainoksen alla/vierellä pitäisi olla sellainen linkki kuin "civgroups", se on tarkoitettu eri peleistä kiinnostuneiden luokitteluapuvälineeksi. Voisit sieltä napata itsellesi sen Civ2-MP groupin logon. Civ3:n ja Civ2:n mp-pelaajille on näes tälläinen pieni vp-mittailukisa ainaisesti meneillään, eikä yksi uusi pelinsätunnustaja lisää tekisi tässä

                    Tuome on apina. Ja.
                    Ja.

                    Minä en ole osannut enkä osaa pelata Civiä. En tule osaamaankaan.
                    Mikä siinä on, että ainut, joka ei kykene Civilizationia koneellaan pelaamaan, on myöskin ainut, joka kehtaa vastata? ETTEKÖ TE RUOJAT HALUA VASTAANOTTAA STEFUA INTISTÄ TAKAISIN, HÄH?

                    Vielä tarvitaan tosin 500 ja enemmän viestiä Suomithreadiin jotta päästään tilanteeseen, jossa minulla on yhtä paljon viestejä näissä ja itse post countissa (nyt n. 3400).
                    Paljonkohan postausmääräsi olisi ilman noita "demokratia-pelejä" ja niiden "kahviloita". Ei puoliakaan ST-postimäärästä, veikkaan ma.

                    Minä en ole koskaan katsonut Zardozia! Minä kiellän sen! En koskaan elämässäni! Vaikka olisinkin katsonut niin en muista siitä mitään! En! En! Ei Zardozia!
                    Otan osaa häpeääsi, vaikken itse ole siitäkään filmistä kuin hajanaisia osia -- Sean Connery vaaleanpunaisissa vaipoissa FMJ-panosvyöt olillaan oli jo enemmän kuin tarpeeksi luomaan elinikäisen alitajuisen vastenmielisyyden tunteen.

                    Sen Tuomerehun voisi sitten ensi threadin alkuun mennessä pudottaa poies jo... eikös tuo viiden threadin odotusaika ole jo tehnyt selväksi, etten aio vaihtaa takaisin?

                    Comment


                    • #40
                      Re: Kesäaamut tarkoittavat tätä nykyä heräämistä puoliltapäivin...

                      Originally posted by VJ
                      Mikä siinä on, että ainut, joka ei kykene Civilizationia koneellaan pelaamaan, on myöskin ainut, joka kehtaa vastata? ETTEKÖ TE RUOJAT HALUA VASTAANOTTAA STEFUA INTISTÄ TAKAISIN, HÄH?
                      No kun kerran kysyt niin vosihan Stefu tehdä vielä ylimääräiset 330 päivää...

                      Sen Tuomerehun voisi sitten ensi threadin alkuun mennessä pudottaa poies jo... eikös tuo viiden threadin odotusaika ole jo tehnyt selväksi, etten aio vaihtaa takaisin?
                      NOPE!
                      (Kts. edellinen viestini...)
                      Tuplanimet on ja pysyy - minä kun en muuten teitin multipersoonia muista...

                      Comment


                      • #41
                        HUIJAUSTA! EPISTÄ! XIIT! Vaihdoit Rasbelininkin nimen takaisin, vaikka hän ei edes osannut päättää, mitä halusi

                        Kaikki on inisevän Kassiopeian vika, olisi ollut vain hiljaa pikku koostaan.

                        Ari ei muuten enää taida teoreettisestikään ehtiä enää kahteen tuhanteen tämän threadin aikana.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by VJ
                          HUIJAUSTA! EPISTÄ! XIIT! Vaihdoit Rasbelininkin nimen takaisin, vaikka hän ei edes osannut päättää, mitä halusi
                          Nytt ei ymmärrä

                          Kyllähän Rasin vanhakin nimi yhä näkyy, kuten sinunkin.
                          eli, päätin tässä vähän aikaa sitten että näytän pysyvästi vanhatkin nikit -ne jotka siis tiedän. (Mikäli tiedät jonkun puuttuvan niin kerro ja lisään sen kunhan muistan)

                          Kaikki on inisevän Kassiopeian vika, olisi ollut vain hiljaa pikku koostaan.
                          Minkä pieni itselleen voi...

                          Comment


                          • #43
                            Kassi: Ookkona ny sitt tyytyväinen?

                            Comment


                            • #44
                              Koolla on väliä.
                              "In some of its more lunatic aspects, political correctness is merely ridiculous. But in the thinking behind it, there is something more sinister which is shown by the fact that already there are certain areas and topics where freedom of speech, in the sense of the right to open and frank discussion, is being gradually but significantly eroded." -- Judge Neil Denison

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Jeje2

                                Kyllähän Rasin vanhakin nimi yhä näkyy, kuten sinunkin.
                                eli, päätin tässä vähän aikaa sitten että näytän pysyvästi vanhatkin nikit -ne jotka siis tiedän. (Mikäli tiedät jonkun puuttuvan niin kerro ja lisään sen kunhan muistan)
                                Voisit hyvin poistaa sen Asukan, sillä Rasbelin on minun alkuperäinen käyttäjänimi.
                                "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

                                Comment

                                Working...
                                X