Announcement

Collapse
No announcement yet.

Swedish release

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Don't read if you're under 18

Originally posted by Anatolia

I ran this thread through an online translator and I know that you're actually discussing Miss Sweden's scandalous past.
    Well, that goes to prove, beyond any reasonable doubt, that online translators really are the works or the devil. That twisted contraption has falsely subverted our nice and innocent musings and presented you with a sewer of filth and corruption to poison your young and impressionable mind. Beware, for thy soul might well be lost sould you pursue that particular "translator" further.

And anyway, I can tell you the Panzer ain't all that. My favorite UU so far is the Roman one. Not that I've played all yet.
    "The number of political murders was a little under one million (800,000 - 900,000)." - chegitz guevara on the history of the USSR.
    "I think the real figures probably are about a million or less." - David Irving on the number of Holocaust victims.

Comment

Originally posted by moominparatrooper

Vad ska jag säga? Du kommer säkert kunna tanka ner den från nätet ca 10 minuter efter det att den släppts i USA. Skulle jag göra om jag inte fick min den första. Bra du köper den sedan så spelar det väl ingen som helst roll.
      DET tror jag säkert... men jag vill inte prova en halv-version innan jag får hela härligheten, så att säga. Det förstör liksom den där första tiden upptäckande om man inte har Civilopedian o filmerna o allt godis.

Fast då kanske jag skulle sluta. Vi får väl se om jag faller för frestelsen. Hursomhelst så kommer jag definitivt att köpa det sen - eller, ok, om alla reser sig och säger i kör att det suger samtidigt som jag spelar en warez-version och tycker att det suger så *kanske* jag skulle börja tveka. Men bara kanske.
      How To Keep A Healthy Level Of Insanity

10. Ask people what sex they are. Laugh hysterically after they answer.

Comment

Originally posted by Khab

DET tror jag säkert... men jag vill inte prova en halv-version innan jag får hela härligheten, så att säga. Det förstör liksom den där första tiden upptäckande om man inte har Civilopedian o filmerna o allt godis.
        Det kommer säkert med. SMAC var en full version när den kom som "nätrelease".

Fast då kanske jag skulle sluta. Vi får väl se om jag faller för frestelsen. Hursomhelst så kommer jag definitivt att köpa det sen - eller, ok, om alla reser sig och säger i kör att det suger samtidigt som jag spelar en warez-version och tycker att det suger så *kanske* jag skulle börja tveka. Men bara kanske.
        Jo, jag vet. När Geroge Lucas bestämde sig för att vänta i ett halvår med nya Stjärnornas Krig-filmen laddade jag förstås ned den - och konstaterade fort att den sög så in i helvete att jag föstås inte gick på bio när den väl dök upp här. Men jag tror inte att risken att det ska hända med Civ3 är så överhängande.
        "The number of political murders was a little under one million (800,000 - 900,000)." - chegitz guevara on the history of the USSR.
        "I think the real figures probably are about a million or less." - David Irving on the number of Holocaust victims.

Comment

Ermm... ok. Då har jag bara en fråga.. *host* Finns det nåt bra ställe där man faktiskt kan tänka sig att man kommer hitta Civ3 när det är dags, eller är det p2p som gäller?
          Själv så undviker jag helst piratade kopior av ovan nämnda skäl, men jag gör kanske ett undantag för det här... Men jag kommer nog inte känna att jag spelar "på riktigt" förrän jag köpt det.

Comment

Usenet är din vän. Har aldrig sett något p2p som är lika snabbt.

Comment

Yes, the 16:th it is. I spoke with "softland" here in uppsala, and they say 16:th november.

(however, I can´t wait that long, so I have ordered it from USA with the most expencive (40 USD) UPS international courier shipping.. ) (and together with the 60 USD for limited edition, it´s 100 USD in total..)..
              Last edited by ml_4da3; October 26, 2001, 20:12.

Comment

Yknow, for the first time ever, I was considering that. But I'm in the middle of a move, so my financial situation is less than solid. Besides, if I got Civ on the 2nd or 3rd, I wouldn't get any moving done on the 4th...or the 5th. Or the 6th. Or the... You get the point.

Comment

Jag har nu fått tag i min Civ3:a, influgen från USA. Fin kartong. Ska hem och spela i en vecka. Ha det så bra allesamman!

F.ö. såg jag också att den förpackningsbefriade versionen har släppts på alla de vanliga ställena. De av er som måste vänta till den 16:e kan ju tanka hem den istället.

Comment

Tanka hem spelet om ni vill - bara ni köper det senare. Man måste ju stödja en fjärde version av Civilization.

Comment

TV spelsbörsen i sthlm säger iallafall att de eventuelt ska få in civ på torsdag, alltid något
                      Das Ewige Friede ist ein Traum, und nicht einmal ein schöner /Moltke

Si vis pacem, para bellum /Vegetius

Comment

"TV spelsbörsen i sthlm säger iallafall att de eventuelt ska få in civ på torsdag"

Woohoo! I MORGON!!!
                        -- Roland

Comment

Originally posted by CyberbugFredrik
                          Man måste ju stödja en fjärde version av Civilization.
                          Realitisk tanke? Hmmm... Om man får tro Sid, kan det väl
                          hända att vi inte kommer att se någon Civ IV, eftersom
                          Dinosaurs är hans framtida projekt allt ännu. Jag själv skulle
                          nog gärna se en Civ IV, men som sagt är Dinosaurs också ett
                          alternativ.
                          "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

Jag talade med GameShop idag. de sa att de hade spelet, men inte får börja sälja det innan imorgon.
                            Creator of the Civ3MultiTool

Comment

Samma med TV-spelsbörsen och Spelbiten i Stockholm. I morgon alltså...
                              -- Roland

Comment

Man tycker att de kunde hålla extra öppet mellan 00:00 och 01:00.
                                Creator of the Civ3MultiTool

Comment

Working...
                                X