Announcement

Collapse
No announcement yet.

Swedish release

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Carolus Rex

Nej, det maaste vara en bedragare!

Allvarligt talat, finns EU-forumet här paa Apolyton eller menar du naagon annanstans? Det kan ju inte finnas tvaa "Apolytoners" med exakt samma namn...

Carolus
    Nä, på deras eget forum. Du får väl utmana honom på en duell så kan ni göra upp om vem som är en bedragare!
    "The number of political murders was a little under one million (800,000 - 900,000)." - chegitz guevara on the history of the USSR.
    "I think the real figures probably are about a million or less." - David Irving on the number of Holocaust victims.

Comment

Originally posted by Tassadar

Ehmm, SE har bara en butik kvar, ligger i centrala Stockholm, de på söder och B.Jarlsg är nedlagda.

Enormt trist om alla direktimporter redan är förbokade.
      Så lågkonjunkturen har drabbat dem också? Trist...

Ja, alla direktimporterna är bokade, och väntelistan är stängd. Men å andra sidan lär ju faktiskt spelet dyka upp på nätet inom några timmar från den amerikanska releasen för den som absolut inte kan vänta.

Jag skulle definitivt ladda ner det om jag inte fick det direkt själv. Så länge man köper det sen.
      "The number of political murders was a little under one million (800,000 - 900,000)." - chegitz guevara on the history of the USSR.
      "I think the real figures probably are about a million or less." - David Irving on the number of Holocaust victims.

Comment

Originally posted by Iceius
        Nu har jag bokat mitt ex. av Civ3
        Gameshop här i Norrköping började ta emot förhandsbokningarna bara pga. att jag kom och frågade (för vilken gång i ordningen lämnar jag dock osagt)... så mao. blev jag först. Något att berätta för barnbarnen, hehe

Jo just det ja; det är den 16:e november som gäller - precis som så många redan har påtalat.
        När bokade du? Vet du vad du får betala?
        Creator of the Civ3MultiTool

Comment

There can be only one!

Originally posted by moominparatrooper

Nä, på deras eget forum. Du får väl utmana honom på en duell så kan ni göra upp om vem som är en bedragare!
          "Paa deras eget forum", innebär det speltillverkarens forum? I saa fall är det lugnt!

Carolus

Comment

Originally posted by Gramphos

När bokade du? Vet du vad du får betala?
            Jag bokade idag - onsdagen 24 oktober - på eftermiddagen, vid tvåsnåret.

Vad jag får betala vet jag dock inte... men om du vill kan jag gå dit imorgon igen och fråga?
            This thread may contain traces of nuts.

Comment

Originally posted by Iceius
              Jag bokade idag - onsdagen 24 oktober - på eftermiddagen, vid tvåsnåret.

Vad jag får betala vet jag dock inte... men om du vill kan jag gå dit imorgon igen och fråga?
              Det behövs inte, jag kan fråga själv. (Det var faktiskt GameShop jag pratade med i måndags.)

Jag kanske ska förhandsboka ett exemplar jag också. Men jag väntar med det tills lovet.
              Creator of the Civ3MultiTool

Comment

Jag var och pratade med Game i Örebro idag - de hade datumet 27 november - jag blev nästan gråtfärdig . 16:e kanske jag kan överleva, trots allt.
                Men det blir BITTERT att höra jänkarna skryta över hur kul de har...
                Jaja, vi slipper ju i alla fall en "översatt" version. Tänk er Regina Lund som foreign advisor? *Brrr*
                How To Keep A Healthy Level Of Insanity

10. Ask people what sex they are. Laugh hysterically after they answer.

Comment

Eller en av systrarna Graaf!

Hemska tanke!

Carolus

Comment

Mark and Dan,

Perhaps we need a 'Swedish Civ" forum.
                    ±×¸®°í Çѱ¹¾î Àü¿ë Æ÷·³µµ ÀÖ¾úÀ¸¸é ÁÁ°Ú¾î¿ä. ÇÊ¿ä¾øÁö¸Õ . . . .
                    I guess only Yin and Connorkimbro can read the above. Is it so?
                    Formerly known as Masuro.
                    The sun never sets on a PBEM game.

Comment

Yes, I can read it. And it's a good idea (for 3 people anyway :. By the way, is this southern dialect?

ÇÊ¿ä¾øÁö¸Õ? I've heard some people talk like that...
                      I've been on these boards for a long time and I still don't know what to think when it comes to you -- FrantzX, December 21, 2001

"Yin": Your friendly, neighborhood negative cosmic force.

Comment

No, that's a typo. If you pronounce it that way it sounds like a Jamaican-Korean talking.

Comment

LOL! But the °èÀå in our office ALWAYS pronounces it that way ... funny.
                          I've been on these boards for a long time and I still don't know what to think when it comes to you -- FrantzX, December 21, 2001

"Yin": Your friendly, neighborhood negative cosmic force.

Comment

Originally posted by Anatolia
                            Mark and Dan,

Perhaps we need a 'Swedish Civ" forum.
                            ±×¸®°í Çѱ¹¾î Àü¿ë Æ÷·³µµ ÀÖ¾úÀ¸¸é ÁÁ°Ú¾î¿ä. ÇÊ¿ä¾øÁö¸Õ . . . .
                            I guess only Yin and Connorkimbro can read the above. Is it so?
                            You know, a thread discussing the Swedish release date might concievably be held in Swedish - it's not like any of you dirty furriners are missing anything that's important to you, no?

Although you never now. Perhaps we have been discussing strategies with the gold PR releases that Firaxis has been handing out to select gamers here in Sweden. In which case we're using Swedish because the EULA specifically specifies that we must not let all you furriners in on the secrets before the release dates in your respective countries!

Peace & klackons,
                            /mpt

Comment

Originally posted by Khab
                              Jag var och pratade med Game i Örebro idag - de hade datumet 27 november - jag blev nästan gråtfärdig . 16:e kanske jag kan överleva, trots allt.
                              Men det blir BITTERT att höra jänkarna skryta över hur kul de har...
                              Jaja, vi slipper ju i alla fall en "översatt" version. Tänk er Regina Lund som foreign advisor? *Brrr*
                              Vad ska jag säga? Du kommer säkert kunna tanka ner den från nätet ca 10 minuter efter det att den släppts i USA. Skulle jag göra om jag inte fick min den första. Bra du köper den sedan så spelar det väl ingen som helst roll.

Comment

Don't read if you're under 18

Originally posted by moominparatrooper

You know, a thread discussing the Swedish release date might concievably be held in Swedish - it's not like any of you dirty furriners are missing anything that's important to you, no?

Although you never now. Perhaps we have been discussing strategies with the gold PR releases that Firaxis has been handing out to select gamers here in Sweden.
                                I ran this thread through an online translator and I know that you're actually discussing Miss Sweden's scandalous past. Well, that's what people in Korea like talking about. Miss Korea, of course, not Miss Sweden. Did you see the video, Yin? Who says these beauty contest winners have no talent?

Comment

Working...