Announcement

Collapse
No announcement yet.

Swedish release

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    16 november här i Lund., men inte helt otroligt om det blir fel på distrubitionen som med CM 01/02 .
    It's candy. Surely there are more important things the NAACP could be boycotting. If the candy were shaped like a burning cross or a black man made of regular chocolate being dragged behind a truck made of white chocolate I could understand the outrage and would share it. - Drosedars

    Comment


    • #17
      Hallå alla svenskar (och lundensare )!
      Jag kommer i allafall att få vänta längst på civ 3, mac versionen släpps i february i USA, så i Sverige lär det dröja innan jag ser röken av civ 3
      No Fighting here, this is the war room!

      Comment


      • #18
        Re: Precis!

        Originally posted by Carolus Rex
        Saavida inte naagon av vaara finska bröder skvallrar förstaas...
        Danskarna och Normännen då?
        No Fighting here, this is the war room!

        Comment


        • #19
          Originally posted by moominparatrooper


          I think 200 copies were all they could secure, and those are already booked. They haven't been accepting any new orders the last few weeks anyway. Sorry. I'll feel your pain when I boot Civ3 up on November the first! ;-)

          Men va tusan, det är ju faktiskt bara två veckors skillnad.
          Kan det här möjligtvis vara Software Express? Då får du hålla hårt i CIV 3 då du springer ut från Hötorget - kommer att ligga i bakhåll...

          /Döbeln 2001

          Comment


          • #20
            Tur alt. Otur att jag bor i England. Jag skulle vael faa springa haecken av mig annars... Spelbiten (eller har dom lagt ner den?), Software Express, GameShop Boys uppe i Solna... Jag bestaellde Civvan fraan USA, men den kommer aendaa inte foer aen i mitten av November...
            Världsstad - Dom lokala genrenas vän
            Mick102, 102,3 Umeå, Måndagar 20-21

            Comment


            • #21
              Re: Re: Precis!

              Originally posted by Henrik


              Danskarna och Normännen då?
              Jeg skal ikke si noe...

              Comment


              • #22
                Originally posted by Carolus Rex
                De behöver den där lilla extra tiden att träna tills de riktiga essen kommer in i matchen...

                moominparatrooper,

                Tar du semester enbart för Civ III's skull, eller?

                Carolus
                Japp! Att jag ska. Det är en fråga om principer, min gode man!

                Är du förresten samme CR som han på EU-forumet?
                "The number of political murders was a little under one million (800,000 - 900,000)." - chegitz guevara on the history of the USSR.
                "I think the real figures probably are about a million or less." - David Irving on the number of Holocaust victims.

                Comment


                • #23
                  Ja vill va med, Ja vill va med.
                  Das Ewige Friede ist ein Traum, und nicht einmal ein schöner /Moltke

                  Si vis pacem, para bellum /Vegetius

                  Comment


                  • #24
                    Va kul med så mycket nordbor på forumet Är det någon som vet om det finns någon svensk Civ sida?

                    Giffarna är dom bästa, heja heja heja Sundsvall!

                    Comment


                    • #25
                      Ég á ekki orð. Hvað er næst?
                      To be one with the Universe is to be very lonely - John Doe - Datalinks

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Döbeln_2001


                        Kan det här möjligtvis vara Software Express? Då får du hålla hårt i CIV 3 då du springer ut från Hötorget - kommer att ligga i bakhåll...

                        /Döbeln 2001
                        De skulle kunna tänkas vara SE, ja... Men du vet om att de har flera butiker i stan? Du får allt skrapa ihop ett helt gäng som kan ligga i bakhåll om du ska täcka alla flyktvägarna

                        Själv var jag och köpte ny hårddisk igår - jag vill kunna göra en full install

                        Vet ni om att man får 40 gig för en tusenlapp numera? I det perspektivet känns det faktiskt lite hemskt att bränna sexhundra kronor på ett spel, även om det nu är Civ3.

                        Å andra sidan ska ju Civ3 räcka som underhållning fram till dess de släpper Moo3, så det är ändå bra valuta för pengarna jämfört med t.ex. en biobiljett.
                        "The number of political murders was a little under one million (800,000 - 900,000)." - chegitz guevara on the history of the USSR.
                        "I think the real figures probably are about a million or less." - David Irving on the number of Holocaust victims.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by moominparatrooper

                          Är du förresten samme CR som han på EU-forumet?
                          Nej, det maaste vara en bedragare!

                          Allvarligt talat, finns EU-forumet här paa Apolyton eller menar du naagon annanstans? Det kan ju inte finnas tvaa "Apolytoners" med exakt samma namn...

                          Carolus
                          Last edited by Carolus Rex; October 24, 2001, 07:35.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by moominparatrooper


                            De skulle kunna tänkas vara SE, ja... Men du vet om att de har flera butiker i stan? Du får allt skrapa ihop ett helt gäng som kan ligga i bakhåll om du ska täcka alla flyktvägarna
                            Ehmm, SE har bara en butik kvar, ligger i centrala Stockholm, de på söder och B.Jarlsg är nedlagda.

                            Enormt trist om alla direktimporter redan är förbokade.
                            "Good girls go to heaven, bad girls go everywhere" - Anonymous

                            Comment


                            • #29
                              Re: Re: Precis!

                              Originally posted by Henrik


                              Danskarna och Normännen då?

                              Hrmpf!

                              Comment


                              • #30
                                Nu har jag bokat mitt ex. av Civ3
                                Gameshop här i Norrköping började ta emot förhandsbokningarna bara pga. att jag kom och frågade (för vilken gång i ordningen lämnar jag dock osagt)... så mao. blev jag först. Något att berätta för barnbarnen, hehe

                                Jo just det ja; det är den 16:e november som gäller - precis som så många redan har påtalat.
                                This thread may contain traces of nuts.

                                Comment

                                Working...
                                X