KONNICHIWA!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suomithreadi XXXIII: Pelko suomalaisesta planeetasta
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Baka kawaii neko >>(^___^)<<"Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
"That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world
Comment
-
Juhannus = ok & baka. Ok, sillä kaupunki hiljenee jonkin verran ja eritoten tässä naapurustossa iso osa on poissa. Baka, sillä kaupoissa liiankin ruuhkaista minun makuun, vaikkakin esim. Prismassa en eilisessä ihmisvilinässä joutunut jonottamaan."Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver
Comment
-
Ano!
niin ja se tuo Laurenin ryökäle tuli taas kavulla vastaan eikä tervehtiny. katto kyllä päin mut ei sit muka huomannu/tuntenu. sillä oli kyllä kaks béibéä mukana ja soli kotiappäin menossa, joten kai sillä oli jotaki muuta mielesä.My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!
Comment
-
ai häh? emmä huomannu lainkaan, tsorghe...
Aika usein mä vaan katon enkä tunnista...ja sit tänään olin normaalia pahemmin koomassa kun olin töistä päässyt vasta aamulla ja puol kasista nukkunu vähän vailla kahteentoista...olitsä siinä Storyvillen kohdalla vai? mut joo my bad
muuten olisin tottakai morjestanu ja kutsunu messiin...Que l’Univers n’est qu’un défaut dans la pureté de Non-être.
- Paul Valery
Comment
Comment