Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XXXIII: Pelko suomalaisesta planeetasta

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts



  • Tietysti parempi se kuin minä, joka en ole mitään
    Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

    Comment


    • Originally posted by laurentius
      ai häh? emmä huomannu lainkaan, tsorghe...

      Aika usein mä vaan katon enkä tunnista...ja sit tänään olin normaalia pahemmin koomassa kun olin töistä päässyt vasta aamulla ja puol kasista nukkunu vähän vailla kahteentoista...olitsä siinä Storyvillen kohdalla vai? mut joo my bad

      muuten olisin tottakai morjestanu ja kutsunu messiin...
      kuttunu messiin. joo joo! sulla oli siinä niin nätisti blondi ja punapää vierekkäin, miksi sie niitä oisit kenenkään kans jakanu? ja sie oot toisenki kalijan pystyssä.

      eiku siinä Jaksan grillillä. kyllä sinun Jaskan grilli täytyy tietää, asut alla kahen korttelin päässä siitä. ja siitä saa maailman parhaat makkara perunat. (parempia jopa ku Rollosta Pingviinistä. )



      Patrikka ja Kauha: eikai ne pääsykoe tulokset oo vielä tullu? silloku mie olin nuori niin ihimisiä piettiin jännityksessä koko kesä aina elokuulle asti.
      My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

      Comment


      • TKK:n tuli jo. Jyväskylän yo:sta tuli jo. Tampereen yo panttaa vielä ~pari viikkoa.
        Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

        Comment


        • Originally posted by Andemagne


          kuttunu messiin. joo joo! sulla oli siinä niin nätisti blondi ja punapää vierekkäin, miksi sie niitä oisit kenenkään kans jakanu? ja sie oot toisenki kalijan pystyssä.

          eiku siinä Jaksan grillillä. kyllä sinun Jaskan grilli täytyy tietää, asut alla kahen korttelin päässä siitä. ja siitä saa maailman parhaat makkara perunat. (parempia jopa ku Rollosta Pingviinistä. )


          no niinpä taidan olla...ne kaksi olivat tosin vain ystäviä, ei mitään sen ihmeempää

          kuule tehdään niin että mennään joku päivä vaik ens viikolla Loisteeseen (ent 10th floor) ja mä tarjoan pullollisen cavaa se on se oikea kesäjuoma

          Älkää muuten menkö underbaariin jos olette snellulla päin. Paikka kuhisee granilaisia

          mut joo Lateksi kuittaa ja pakenee rantaradan kautta luonnon rauhaan täältä synnin, irstailun ja kaikenmoisen rappion Hellsingistä
          Que l’Univers n’est qu’un défaut dans la pureté de Non-être.

          - Paul Valery

          Comment


          • TKK:lle ilmoittauduttu ja ruokalassa syöty ensimmäistä kertaa opiskelijahintaan. Osasto on pahamaineinen Teknillinen fysiikka ja matematiikka, josta pitäisi yrittää paeta ensi keväänä.
            Wiio's First Law: Communication usually fails, except by accident.

            Comment


            • Näin ryökäle kohdalla vai teekkari mithenkäs liiankin ruuhkaista

              Comment


              • Kuolleet paskiaiset.
                Why dosent God just pop up and say "Hi"
                maybe it's because pop ups aren't very popular?

                Comment


                • Originally posted by Eepa
                  Kuolleet paskiaiset.
                  Höpö höpö, elossa ollaan kaikki, ja Hemmo Paskiaisen sukulaissieluja.
                  I've allways wanted to play "Russ Meyer's Civilization"

                  Comment


                  • Olen Virallisesti 1.9. alkaen Jyväskylässä kirjoilla, yht. yo, pääaineena valtio-oppi.

                    Kauemmas Helsingistä:
                    Ei Tampereelle:

                    Ensi vuonna haen sitten uudestaan Treelle ja värkkään valtio-opin opinnoista itselleni sivuainetta.
                    Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

                    Comment


                    • kato Apolla ollu synttärit. pitäny tehä niin palijon töitä että ei oo kerinny netittelemään. Apo seittemän. sehän tarkottaa sitä että STkin on instituutiona öö..... neljä... JUU'U Neljä vuotta vanaha. "onko siitä jo nelijä vuotta? eikö siitä ole kuin nelijä vuotta?" lausahdus kuvaa minun tuntemuksia asiasta.


                      Lauren: mennään vaan, vielähän on kesää jäljellä. voit ottaa vaikka ne sinun "ystävät" messiin.
                      on vaan menny näin myöhään yllä mainitusta syystä. mulla on alaku viikko vappaata. keksi viikkona Rolloon.

                      hyvä Kauha, oot ees jotaki.


                      siis meilä ei sit oo sitä miittiä tänä kesänä?
                      My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

                      Comment


                      • nyt on kyllä sellainen tilanne tässä edessä että parin tunnin kuluttua pitäis lähteä pyörän kanssa turkuun....

                        ellet sitten joskus pyöri kaarina-turku-naantali (pahan) akselilla...niin voipi mennä hetki jos toinenkin ennenkuin kun rakhaaseen kothikaupunkhiini takaisin taaperran.



                        Ainahan tosin voisi kokeilla p-o-ptä eli "pint-over-phonea" jossa kumpikin ostaa itseleen oluttölkin ja laittaa sen jäähtymään. Tämän jälkeen toinen soittaa ja laittaa puhelimensa kaiutintoimintoon sen jälkeen he avaavat tölkkinsä kumpikin tahoillaan ja kopsauttavat sen kännykkäänsä kippiksen merkiksi. Nyt he toimivat niinkuin baarissa muutenkin puhuvat niitä näitä ja aina välillä huikkaisevat tölkistään. Menetelmä tunnetaan myös nimellä LDD-long distance drinking.
                        Que l’Univers n’est qu’un défaut dans la pureté de Non-être.

                        - Paul Valery

                        Comment



                        • LDD. P-O-P.


                          miksi sie jo nyt turkhuuseen lähet? eihän se vielä koulu ala.
                          My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

                          Comment


                          • Totta, mutta mä tulinkin tänne Costa del Solille lomailemaan jo vähän etukäteen
                            Que l’Univers n’est qu’un défaut dans la pureté de Non-être.

                            - Paul Valery

                            Comment


                            • täällä(kään) ei sitten ole mitään uutta tapahtunut.
                              mmoh.

                              Comment


                              • Oho. Ompas ollut hiljaista. No, sellaista varmaan se suamen kaunis ja lämmin kesä tekee - ei mitään.
                                Jatkakaa...
                                I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

                                Comment

                                Working...
                                X