Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XXVI: Pois päästäni

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ja minähän en vappuna viinaa vedä. Vetäköön työläiset vaan päänsä täyteen ja teekkarit, voivat haistaa minun pyllystäni tulevan paskan. En.. en myrkytä itseäni sen takia. Onneksi ulkona on huono sää.
    Ajattelutapani on leviämässä...
    Last edited by RGBVideo; April 30, 2003, 18:48.

Comment

• Vappuko? Se on sisältänyt paljon aseita, sauliniinistö ja myöhemmin tanjakarpela naamareita, homolasit, armeijan kypärän, ylenmäärin kameroita ja nyt nuo muut leikkii dokuja.

Ja koska rakastan teitä ihan liikaa annan teille linkinkin myöhemmin eeppisiin Malakain vappupippaloihin.

Tuome on friikki.

Tuo yks väittää ettei se leiki, lasi täynnä jtn kivaa kirkasta nestettä joka sulattaisi paperimukinkin väittää tuo stn mitä tahansa. Ja se ei kuulemma leiki vaan se on.

oloni:

-Siunausta
      Why dosent God just pop up and say "Hi"
      maybe it's because pop ups aren't very popular?

Comment

• Vappu on mennyt... öh... nukkumalla. Nyt on virkeä ja hyvä olo.
        This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Originally posted by Tuomerehu
          Itsekurittomat keskinkertaisyydet saavat tekosyyn vetää viinaa ja käyttäytyä kurittomasti, kun heidän itsetuntonsa ei sitä muulloin kestäisi.
          You make my life and times
          A book of bluesy Saturdays

Comment

• Arvasittekos muuten wÃ¥nkerit että meikä ei ole nukkunut sekuntiakaan tänä yönä?

Yritän vaan saada tuota yhtä teekkarinkuvatusta hereille wappujerkkiin.

Comment

• Niin ja MINUN wappuni sisälti paljon nimeltämainitsematonta asiaa. Ja alkoholia. Ja jostain syystä kännykässäni on enemmän yläastetyttöjen numeroita kuin normaalisti.

Comment

• Originally posted by Rasbelin
                Ari,

tuo avatar on yksi kautta aikain parhaimmista näkemistäni.

Zapnic,

mikä käyttis?

jep jep mulla toi 2000
                mutta joo
                jos löytyy niin kiiitän suuresti
                toverimaisella kunnioituksella zap!
                gowabunga!!!!!!

Comment

• Originally posted by Tuomerehu
                  Itsekurittomat keskinkertaisyydet saavat tekosyyn vetää viinaa ja käyttäytyä kurittomasti, kun heidän itsetuntonsa ei sitä muulloin kestäisi.
                  Originally posted by Pekka
                  Ja minähän en vappuna viinaa vedä. Vetäköön työläiset vaan päänsä täyteen ja teekkarit, voivat haistaa minun pyllystäni tulevan paskan. En.. en myrkytä itseäni sen takia.
                  mitä sivistynyt ihminen tekee vappuna? elää elämäänsä normaaliiin malliin niinkuin minä muuna ihan tavallisena päivänä?
                  Last edited by Andemagne; May 1, 2003, 05:25.
                  My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• Sivistynyt ihminen?
                    Mistä sinä sellaisen luulet löytäväsi?
                    "In some of its more lunatic aspects, political correctness is merely ridiculous. But in the thinking behind it, there is something more sinister which is shown by the fact that already there are certain areas and topics where freedom of speech, in the sense of the right to open and frank discussion, is being gradually but significantly eroded." -- Judge Neil Denison

Comment

• Nukkuminen on tosiaan kivaa. Tein sitä viime yönä kymmenen tunnin verran.
                      Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Ja jostain syystä kännykässäni on enemmän yläastetyttöjen numeroita kuin normaalisti.
                        ...eli olit siis vihdoin ja viimein kehotukseni mukaan rehellinen itsellesi, ja menit etsimään lohtua demi.fi:stä?
                        Jaah, että teiniX-paskoja olet rankaissut. Onnittelut.

Sivistynyt ihminen?
                        Mistä sinä sellaisen luulet löytäväsi?
                        Ei täältä, se on selvää.

Nukkuminen on tosiaan kivaa. Tein sitä viime yönä kymmenen tunnin verran
                        Viime yönä vai tänä aamuna?

Yritän vaan saada tuota yhtä teekkarinkuvatusta hereille wappujerkkiin.
                        Tarkoittaako tämä nyt sitten sitä, että...?

Tuome on friikki.
                        Ite oot.
                        Minä olen täysin normaali. Te kaikki muut tässä maassa olette friikkejä.

Comment

• Vapunaattoni oli aika perseestä. Helsingissä ei ollut ketään tuttuja liikkeellä ja lopulta päädyin sellaiseen perusräkälään Kirkkonummelle jumittamaan.

Comment

• Viime yönä vai tänä aamuna?
                            "Aamu" on suhteellinen käsite... mutta kai se oli sitä yleisesti aamuksi käsitettyä aikaa, aikavälillä 2:00 - 12:00.

Minä olen täysin normaali. Te kaikki muut tässä maassa olette friikkejä.
                            Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Tästä on saattanut jo olla, mutta:

Jediakatemia toimii puolustustaistelutaitojen harjoittelusalissa, jota kutsutaan
                              Jeditemppeliksi, jossa myös annetaan filosofinen pitkä kurinalainen koulutus Jedi-
                              Padawanille, josta tulee valmistuttuaan Jediritari.

Lisäksi ehkä tulevaisuudessa käymme mm. kouluissa kertomassa syvällisestä sisäisen
                              rauhan maailmasta ja kertomassa meidän polustamme, jonka kutsumuksen tunteva
                              voi valita. Korostamme, että me emme ole liikuntalaji vaan aatteellinen veljeskunta!
                              "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                              "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• Minun Jedimestarini nimi on Kars Skywalker. Hän opettaa hyvin minua. Hänessä ei ole vikaa ja hän on ystävällinen. Joka harjoitus kerran jälkeen saan kaksi pullolista limonaadia.
                                "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                                "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

Working...
                                X