The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
gowabunga
mä oon seonnut
mulle on tullut dragonball z fanaatikko
olis kai pitännyt nauhoittaa kaikki jaksot mutta huomasin sen tossa viikko sit sen
ihan sika hyvä sarja
hurraa subtv
ja mä oon vanha hemmo ja katson vieläkin piirettyjä
no ei voi itselleen mitään (ikuinen lapsi)
Älähän nyt. DBZ on animea, ja siinä mielessä varmasti parempaa kuin peruspiirretyt. Se tosin toistaa itseään aika paljon, mutta se ei yleensä tahtia haittaa...
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Siis eikö tuota muka saa vieläkään kaupoista? Jospa nyt hankkisit kuitenkin sen connectionin sinne dark sidelle ja DC laulamaan vaan? Ja äsken näin Keltaisen pörssin mainoksen tossa bannerissa, näinköhän aivan oikein?
Edit: jaa etpäs ollutkaan aaglo, no se tietää mitä tarkoitan. Ja imuuta sinäkin vaan se netistä niin ei tarvii tuskailla.
Olettehan jo ilmottautuneet tuohon RoN kilpailun???
(On se ku joutu aktivoimaan MS pässiportin, voidakseen osallistua... Tietääkö joku miten tuosta pääsistä voi sitten poistua?)
Ja mikäli voitatte - kuluu betaromppu (ym) sitten minulle ...
Originally posted by Jeje2
Ja mikäli voitatte - kuluu betaromppu (ym) sitten minulle ...
ei en oo vielä osallistunu, en tiennyku 4/5 vastausta kreikka laisilta.
jos mie voitan niin mie annan sen rompun sulle puolia sinun sisä elimiä vastaan.
My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!
Comment