Rasbelinilla on muuten aika cool avatar. Kajia viileämpiä henkilöhahmoja on Evangelionissa vain yksi, komentaja Ikari.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suomithreadi XXIII: Heräsin ylhäällä alhaalla
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Niin, tämä "en ollut vakavissani"
Harjoitteletko väittelemistä, kun välttelet ja vastustat ymmärtämistä?
Tiedotus: Minä en väittele ulkopuolisille, sinun ei tarvitse teeskennellä, ettet ymmärrä.
Kun siis sanoin, että "se on tietokoneen vika", tarkoitin, että kaikki nykyisin
tuntuu olevan sinulla tietokoneen hitauden vika, jonka takia vanhempasi ovat
olevinaan kauheita hirviöitä ja sinä joudut kärsimään kauheasti.
Ilmaisinko itseni vaikeasti?
Ei, vedä tästä vain yksi lause pois, tartu johonkin lauseeseen, pyri vastaamaan
nokkelasti saadaksesi irtopisteitä--
Ei voi olla totta, eikö se ole vieläkään tullut?
Comment
-
Hm, käsitit väärin, koska kuten irkissäkin olen maininnut, uuden tietokoneen hankinta tökkii setäni kohdalla. En ole koskaan vihjaissutkaan vanhempieni olevan syypäitä asiantilaan. Sitä paitsi, aikaisempi raivokohtaukseni todellakin johtui siitä että tietokone sillä hetkellä sattui niskoittelemaan tavallistakin pahemmin.
Minulla nyt ei ole kauheasti innostusta ruveta tappelemaan semantiikasta tai siitä oletko sinä vai minä oikeassa. Olkoot, olit oikeassa, tai jotain, sama minulle jos saat kiksisi siitä. Jos sinua häiritsee se että valitan avoimesti tietokoneestani, niin sano vain suoraan.
Joten kiitos, otan irtopisteet vastaan ilolla.Last edited by Kassiopeia; February 11, 2003, 10:53.Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
-
np: Hallucinogen - Alpha Centauri
Heh.
Jokin aika sitten mainittu sarjakuvani: http://koti.mbnet.fi/~lenin/kipeeta.jpg
Hmm hmm. Perkele kun pitäisi laskea matikkaa ja polttaa CD:itä. Voisi lukea Kalervo Palsan päiväkirjoja ja katsoa pronia. Ja laittaa sivuille vähän lisää kuvia. Dojó.www.tuukkavirtaperko.net
Comment
-
Mittaillaan nyt sitten!
Ei, vedä tästä vain yksi lause pois, tartu johonkin lauseeseen, pyri vastaamaan
nokkelasti saadaksesi irtopisteitä--Kyllä, käsitit väärin, koska kuten irkissäkin olen maininnut, uuden tietokoneen hankinta tökkii setäni kohdalla. En ole koskaan vihjaissutkaan vanhempieni olevan syypäitä asiantilaan. Kiitos. Sitä paitsi, aikaisempi raivokohtaukseni todellakin johtui siitä että tietokone sillä hetkellä sattui niskoittelemaan tavallistakin pahemmin.
Hyvä kassi, oikein hyvä.
Minulla nyt ei ole kauheasti innostusta ruveta tappelemaan semantiikasta tai siitä oletko sinä vai minä oikeassa. Olkoot, olit oikeassa, tai jotain, sama minulle jos saat kiksisi siitä. Jos sinua häiritsee se että valitan avoimesti tietokoneestani, niin sano vain suoraan.
Siis mistä nyt kiikastaa? Silmä käteen ja lue niitä tekstejä ennen kuin vedät hätäisiä johtopäätöksiä!
Joten kiitos, otan irtopisteet vastaan ilolla.
Lopuksi haluaisin sanoa, että ei sitä nyt niin kauheasti kannata västään muodon vuoksi
vängätä, vaikka onkin jo aloittanut kiistan väärinymmäryksen vuoksi.
Ai niin, tämä "emmäsunkaatapellajaksakylmätiiänetmäoonoikeassa" -fraasi alkaa iskostua alitajuntaani yhä tehokkaamin ja tehokkaamin!
Comment
-
Minun pitäisi kirjoittaa runoanalyysi ja viimeistellä + lähettää artikkelini Gamerswaven sedille... Mutta juuri koneelle saapuneet NGE:n mangaversion osat 1 ja 2 houkuttelevat kovin. Np: ei mitään, sillä Winamp kaatui kesken kaiken ilman mitään pätevää syytä.
edit - tämä siis vastauksena juhanin viestiin.Last edited by Kassiopeia; February 11, 2003, 11:02.Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
-
Originally posted by Kassiopeia
Minun pitäisi kirjoittaa runoanalyysi ja viimeistellä + lähettää artikkelini Gamerswaven sedille... Mutta juuri koneelle saapuneet NGE:n mangaversion osat 1 ja 2 houkuttelevat kovin. Np: ei mitään, sillä Winamp kaatui kesken kaiken ilman mitään pätevää syytä.
edit - tämä siis vastauksena juhanin viestiin.
Comment
-
Olenpas hidas.
En mie voi tietää mistä teidän pitäisi tietää miun olevan nainen, mutta ainakin se lukee tuolla tiedoissa (joita tosin kukaan ei koskaan lue, mutta siis sehän ei luonnollisesti kuulu asiaan).
Kassiopeialle, Olen ollut pari kertaa Hidoin (Treen(?) animeyhdistys) illoissa ja kavereilla on sitä koneet täynnä niin olen niitten luona aina joskus kattellut jotakin.
Te olette pahimpia floodareita joihin olen koskaan törmännyt.
Te kirjoitetatte enemmän postia kuin mie irkkaan, ja mie sentään istun kaiken vapaa-aikani koneen ääressä irkkaamassa.
-SiunaustaWhy dosent God just pop up and say "Hi"
maybe it's because pop ups aren't very popular?
Comment
-
Kassiopeialle, Olen ollut pari kertaa Hidoin (Treen(?) animeyhdistys) illoissa ja kavereilla on sitä koneet täynnä niin olen niitten luona aina joskus kattellut jotakin.
Te kirjoitetatte enemmän postia kuin mie irkkaan, ja mie sentään istun kaiken vapaa-aikani koneen ääressä irkkaamassa.Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
-
Mie liityin jo. Piti liittyy vasta syksyllä kun muutan Treelle, mutta ihan sama se oikeestaan on kun kerta jäsenyyttä kaupattiin niin ansiokkaasti.
Ei semmosia tueta. IRCnetti soon joka jyrää.
Erityisesti #eteeriset kanava. (no commercial value of course)
-Siunausta.Why dosent God just pop up and say "Hi"
maybe it's because pop ups aren't very popular?
Comment
-
Heh...kuka tänne muka haluais tulla. Siis joku nainen. Ja järkevä. Siis mähän olen täällä, mut joku muu.."Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa
"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade
Comment
-
Ja minä olen täällä!
...vaikka en olekaan nainen.
...enkä järkevä."Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
"That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world
Comment
-
Rakastetaan kaikki Lainia!This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
Comment