Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XXIII: Heräsin ylhäällä alhaalla

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ras. En voi enkä halua auttaa.
    Ryve sitten NGE:ssäsi...

Comment

• kyllähän te aioitte sitten viikonloppuna ilmottautua tuohon RoN-kilpailuun?
      1000 betaa jaossa faneille... nam
      (Kun vain saisisin omani)

Comment

• Onko tyynysi epämukava?
        Painaako peitto?
        Etkö saa henkeä?
        Tuleeko selkäsi kipeäksi epämukavalla patjalla?

Sori, en voi auttaa... Mwhuahahahaaa!
        I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

• Jeje2 - mitämissä häh?!?

Ja tiedoksi vain, kyllä se PTW julkaistaan sittenkin 13. tätä kuuta (ensi torstaina). Satuin vaan hätääntymään, kun se olikin paketti (civ3+ptw), joka tulee myyntiin 20. päivä...

Comment

• Originally posted by Tuomerehu
            Tsot tsot, eikö äitisi ole muistuttanut että toisten sanojen vääristelystä joutuu Helvettiin?

Niin, se on se koneen vika...
            Milloin ja missä olen sanonut että on 'koneen vika' että se on hidas? Linkkiä? Logia? Toistaiseksi ainakin olen vain sadatellut sen hitautta. Koneen personifikoiminen ja sen laittaminen syypääksi olisi hulluutta.

Ja kannatan NGE:n kieltämistä, ... ainaskin eräiltä ...
            liikaonliikaa
            Jotkut ovat kuuleman mukaan katsoneet NGE:n 15 kertaa, ja selvinneet terveinä. Ainakin fyysisesti.
            Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• aaglo: PTW ei pahemmin enää jaksa innostaa.

Rise of Nations (RoN) järjestää arpajaiset johon voi ilmottautua ensi viikonloppuna. Jaossa on 1000 kpl RoN beta pelejä. Lisätietoa on Apollakin, mutta kannattenee kattoo http://www.riseofnations.com/

Comment

• Originally posted by Kassiopeia
                Jotkut ovat kuuleman mukaan katsoneet NGE:n 15 kertaa, ja selvinneet terveinä. Ainakin fyysisesti.
                Ja kassi on vasta 37:llä katsomiskerrallla menossa, vai?

Comment

• Valitettavasti en ole. Itse TV-sarjan olen nähnyt vain seitsemään otteeseen, ja End of Evangelioninkin vain yhdeksän kertaa. Ja ensimmäisen kerranhan näin Evangelionin jaksot 1 - 13 4.9. 2002, jaksot 14 - 26 6.9. 2002 ja End of Evangelionin 11.9. 2002.
                  Last edited by Kassiopeia; February 11, 2003, 03:38.
                  Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Milloin ja missä olen sanonut että on 'koneen vika' että se on hidas?
                    Tsot tsot, eikö äiti ole sanonut että toisten sanojen vääristelystä joutuu helvettiin?

Milloin ja missä olen sanonut, että "koneen vika" tarkoittaa eri asiaa kuin
                    että "kone on hidas"?

Niinpä niin, tietokoneethan ovat eläviä olentoja joilla on tunteet, niinhän minä vakavissani ilmaisin...

Voi hyvä tavaton mitä höpinää viimeiset 100 postia....
                    Kun katson kahta tuosta seuraavaa postiasi, en voi olla eri mieltä

Comment

• Lopeta nyt jo Kassi se Evangelionin katsominen. Pelottaa.
                      "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                      "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• Vaihdoin tänään tyyliä; ihan uusi avatar, uusi ulkonäkö (MoO3) ja uusi sigu. Ajattelin että voisi olla näin kunnes olen Emperor, johon menee aikaa.
                        "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

• Jeje - miksei PTW kiinnosta?

Ehkä se on mulle niin kiinnostava vielä, koska vasta n. 4 kk sitten sain civ3:n (itseasiassa siis koneen, jossa civ3 pyörii - vanha P200 MHz MMX ei siihen kyennyt ).

Nyt en kyllä malta vähään aikaan uusia pelejä hankkia. Aika tuntuu muutenkin loppuvan.

Comment

• Originally posted by Tuomerehu
                            Niinpä niin, tietokoneethan ovat eläviä olentoja joilla on tunteet, niinhän minä vakavissani ilmaisin...

Niin, tämä "en ollut vakavissani" -argumenttihan on niin hyvä, että sitä on käytetty jo iät ja ajat...

Comment

• Originally posted by aaglo
                              Jeje2 - mitämissä häh?!?

Ja tiedoksi vain, kyllä se PTW julkaistaan sittenkin 13. tätä kuuta (ensi torstaina). Satuin vaan hätääntymään, kun se olikin paketti (civ3+ptw), joka tulee myyntiin 20. päivä...
                              Ei voi olla totta, eikö se ole vieläkään tullut?

Comment

• Ei se voikkaan, eikä olekkaan.

Comment

Working...
                                X