Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XXIII: Heräsin ylhäällä alhaalla

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Minulla ei ole Smäkkiä.

Tänään tuli postissa kutsuntakirje. Mutta en löytänyt mihin ruksaan että haluan rintamakarkuriksi ja mennä siviilipalvelukseen.
    "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

Inttiin vaan, pelko pois. Siellä on kivaa. Melkeen kuin joulu joka päivä.

Aamulla herätetään, käydään syömässä, mennään vähän istuskelemaan luokkaan, käydään syömässä, mennään ulkoilemaan, käydään syömässä, mennään sotkuun ja sitten iltasella nukkumaan. Voiko enempää enää toivoa

Ai niin, sitten siellä siivotaan kasarmi joka ruokailun jälkeen. Ainakin silloin tehtiin niin, kun itse kävin siellä.
      I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

Minulla on ollut marssimurtuma, joten marssiminen ei olisi hyväksi. Ja muutenkin siellä on niin tiukka aikataulu että se saattaisi aiheuttaa stressiä. Noh, uskonnollisista ja muista epämääräisistä syistä kuitenkin vetäydyn kaikesta tuosta huvista.
        "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

Okei, saanhan tästälähin kutsua sinua sivarihomoksi? Saanhan?

Comment

Saat kutsua minua vaikka peeloksi.

Noh, ehkä, ehkä... voisin harkita jos saan paikan perunateatterissa.

Comment

Äähh.. jos sittenkin kutsun sua vain rasseliksi

nimimerkki - perunateatteriin en koskaan joutunut/päässyt

Comment

Jeesshh... Rasseli.

Comment

Jeje, tossa tilastossa on jotain häikkää... kaksi edellistä threadia täsmälleen samat postausmäärät jokaisella???
                  HYST! Mä pääsen Stefun ohi

Comment

Hmm, näyttäisi tapahtuvan niin että rikon jokathreadisen yksi posti-traditioni. Hyi minua.
                    Wiio's First Law: Communication usually fails, except by accident.

Comment

Bump, up, tjsp, so dont stfu, ok?

Comment

Ohhoh. Keksit toimii vielä, eli tunnus kans. Mikähän lienee mun salailusana.

Apassin logissa oli apolyton.net ni oli pakko tulla kattoo mitä tääl sanotaan Matista . On se kyl kone. Tossa vielä yks kuva: iltapäivälehdet (joo se on alkossa otettu).

Comment

IL ja IS eivät ole enää "iltapäivälehtiä". Ne ovat tasoltaan tabloideja.
                          Saas nähdä milloin muuttuvat rehellisen kiiltäväpintaisiksi.

Comment

Originally posted by Tuomerehu
                            IL ja IS eivät ole enää "iltapäivälehtiä". Ne ovat tasoltaan tabloideja.
                            Saas nähdä milloin muuttuvat rehellisen kiiltäväpintaisiksi.
                            What ever, pahimmanlaatusta kakkia kuitenki. Ei voi elämä kun luin tossa tänään koulusta Iltalehden kotisivuilta tosta (mähän en tosta lehdestä rupea mitää maksamaan). Kyllä nauratti . Tosta tulee varmaan seiskan erikoisnumero .

Comment

Ilta-Sanomia jaettiin muuten peruskoulussa ilmaiseksi tällä viikolla,
                              yrittivät päättäjät saada pleibijin miettimään sanomalehtiviikolla...
                              mutta että Ilta-Sanomien avulla?

Comment

humaauta mikä siinä karpelassa on niin siistiä
                                entinen miss suomi vuodelta yks ja kaks
                                muutenkin porvariperkule
                                gowabunga!!!!!!

Comment

Working...
                                X