The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Onko lipilaarien tarkoitus tehdä ylivaikeaksi minulle äänestää heitä kuin olen suunnitellut
On.
Liberaalien tukeminen on Frederikin tukemista.
Kokoomuksen tukeminen on Kari Häkämiehen tukemista.
Keskustan tukeminen on Jäättenmäen ja Karpelan tukemista.
SDP:n tukeminen on Kokoomuksen tukemista.
RKP:n tukeminen on konservatiivien tukemista.
Kristillisten tukeminen on hihhulipelleilyä.
Voihan bahus.
Sitten kun minusta tulee iso, perustan oman puolueen,
että voi äänestää kaikkia muita ehdokkaita 'vastaan'.
Minun peukaloni eivät ole saman pituiset, ja se jos jokin tekee tästä maailmasta kammottavan paikan elää. Täytynee leikata ne pois. Ja miettiä onko se kategorisen imperatiivin mukainen päätös.
Wiio's First Law: Communication usually fails, except by accident.
Minäpäs rakastan Tanjaa, se on niin seksikäs ja kaunis. En tiedä sen polliittisista linjoista tai edesottamuksista, mutta haluaisin peuhata sen kanssa, tai painia.
In da butt.
"Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
"God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.
Originally posted by Tuomerehu Voihan bahus.
Sitten kun minusta tulee iso, perustan oman puolueen,
että voi äänestää kaikkia muita ehdokkaita 'vastaan'.
jossaki venäjällä on sellanenki mahollisuus että voi äänestää inhokkejaan vastaan vaaleissa.
My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!
Öh. Nyt minulle motkotetaan poissaoloista äidin toimesta. Olen ollut tasan neljältä kemian ja historian tunnilta poissa, kolmelta äikän tunnilta, kahdelta matematiikan tunnilta, yhdeltä opon tunnilta poissa. Eihän tuo vielä paljoa mitään ole. Kemiakin on ykköskurssi, helppoa asiaa, ja historian kurssi suoritetaan seminaarityönä, ja parin tunnin poissaolo nyt ei tunnu missään.
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Minulla taas olisi tänään HV3-koe, mutta koska tunnen Suomen lainsäädännön niin hyvin, päätin jäädä kotiin ja käydä kurssin uudestaan huvin vuoksi. Eli toisin sanoen en ole lukenut niitä lähemmäa 300 sivua juridiikkaa, joten joudun uusimaan kurssin syksyllä.
"Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver
lueppas huviksisi Tidningsfabriken-sivuston keskusteluja. Kaverini antoi vinkin että nimimerkillä "Erik, Markus och Sebastian" on erittäin laadukkaita irvailuja jotka vähintään saavat hymyilemään. Kyseessä on pari tyyppiä kaverini ryhmästä jotka toimivat kielipoliiseina huvin vuoksi, vaikka esim. Erik joka kirjoittaa suurimman osan viesteistä on todellinen Diablo II-nörtti, yms. Opettaja oli kuulemma valittanut että he mopottavat nuorempiaan viesteillään.
Comment