kaikki ketkä tykkää cmx tai ismo alangosta pitäs mennä hoitoon
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suomithreadi XXI: Tämä on Suomithreadi, ja muut Suomithreadit vain imitoi
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by zapnic
kaikki ketkä tykkää cmx tai ismo alangosta pitäs mennä hoitoon
Eihän! Kyllä mä Ismo Alanko -diggarien hoitotarpeen ymmärrän, sillä Ismo Alanko soittaa säätiöineen TEKOTAITEELLISTA PASKAA!Mutta sen sijaan CMX on rautaa. CMX on asiaa. CMX kuuluu parhaaseen A-ryhmään.
:p:p:p|__Hakkapeliitta/Jeki__|:p:p:p
You wanna see me spank my monkey?
I'll shake your hand later, I have an...itch.
Comment
-
Oonko eka?!
Nyt olisi hyvä sauma ilmoittaa että vaikka minulla muutenkin olisi tuhottomasti tekemistä, aion yrittää ja koota Suomithreadeista I - XX sellaisen "Suomithreadin parhaat 2001 ja 2002" -postauksen. Saa nähdä tosin löytyykö sieltä mitään uudelleenpostaamisen arvoista.Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
-
Originally posted by Kassiopeia
Olinko eka?!
Nih. Ihan epistä.:p:p:p|__Hakkapeliitta/Jeki__|:p:p:p
You wanna see me spank my monkey?
I'll shake your hand later, I have an...itch.
Comment
-
Ja minä olin kolmas... on meinaan ensimmäinen posti tähän threadiin. Eli pitäs tehä se semmonen tämä:
1. Ikä: 18
2. Sukupuoli: Mies
3. Asuinpaikka: Jämsä (Halli)
4. Työpaikka/Opiskelupaikka: Mäntän Lukio
5. Poliittinen näkökanta: Perkeleen lahtari paskat pitää elämölöä
6. Savolaisuus: "Opettaja puhu meille savvoo!" (ei, en ole itse sanonut noin)
7. Viimeisen/viimeisimmän todistuksen ruotsinnumero: *** Laude(r)
8. Haluttu osa suomalaisten suuressa Apolytoninvaltaussuunnitelmassa: Entrauskoukku
9. Provost Harrisonin ****eriusaste... :12...
Anodyne:
Progeiletko / progeilitko niinkuin tässä viime aikoina olet progeillut?
Ja tuo viiltävä tuska sinun perseessäsi on sen hullun miehen seiväs. Cmx - Kuolemattomuuden Ääni.Brilliant and effective way of curing headache, is to use a gun.
"Minulla on outoja unia / miehillä ei ole hampaita" Cmx - Pyörivät sähkökoneet
"I have strange dreams / men don't have teeth" Cmx - Spinning Electric Machines
Comment
-
Puupertti: Tervetuloa iloiseen porukkaamme.
Olethan jo luopunut tyttöystävästäsi, koirastasi, kavereistasi ja koulutuksestasi? Mikäli et vielä suosittelen tekemään niin kiiruisesti, teet sen kuitenkin vähän ajan kuluttua...
Miten on valoiko kukaan SUomithreadin uudenvuoden tinaa?
Onko meille luvassa mainetta,mammonaa&rakkautta?
Comment
-
Kassi: Siis herää huomiseen!!! Suomithredeissä on n. 11500 viestii jo. Ei kukaan voi olla niin hullu että edes yrittäisi löytää sieltä järkee. Sää tuut vaan hulluksi ku joutuisit uudelleenpostamaan n 8000 viestii. (Siis kaikki muut paitsi sinun viestit Kassi.)
Comment
-
Oh hoi, mikä loukkaus...
Joo. Vietin sitten uuttavuotta omalla tavallani: Istuin kotona irkkaamassa ja lukemassa artikkeleita psioniikasta. Ja lataamalla GITS:iä - tällä hetkellä 55% valmis.!
This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
-
Ja vaikka maa alla horjuu, niin rakkaus kuole ei
jos seurapiiri meidät torjuu, jos valtatie ne vei
mä piittaa en, jos sä horjut mun vieressä...
Ja niin se on
ja niin sen tulee ollaThis is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand
Comment
-
Originally posted by Jeje2
Kassi: Siis herää huomiseen!!! Suomithredeissä on n. 11500 viestii jo. Ei kukaan voi olla niin hullu että edes yrittäisi löytää sieltä järkee. Sää tuut vaan hulluksi ku joutuisit uudelleenpostamaan n 8000 viestii. (Siis kaikki muut paitsi sinun viestit Kassi.)
Vaikeudet on tehty voitettaviksi... tjsp.Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Comment
-
Olenko aivan metsässä, kun näyttää siltä että juhlanjärjestäjävalvoja on pantu pois virastaan? Homma hoidetaan fooruminomistajien taholta aika tökerösti, mitään ei sanota mutta hirveästi vihjaillaan. Mikä tuo idioottiteepaitajuttukin on?
Ja miksi fooruminomistajat vastaavat niin ilkeän letkauttelevasti silloin kun vastaavat? Silloinkin kun kysyjä kysyy ihan asiallisesti?
Hyvää uutta vuotta kaikille.
Comment
Comment