The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Hetkinen, tarkoittaako se että täällä on nainen sitä että meidän ei pitäisi olla perverssejä?
Asia on ihan niin kuin itse haluat sen nähdä.
Itse kyllä olen edelleen sitä mieltä että kristalli on joko
(a) 2. polven suomalainen maahanmuuttaja teksasista, karrvainen 50-vuotias mies
(b) Stefun DL
(c) Molempia
Ei vaan se tarkottaa kylmästi sitä, että Kristalli SANOI tuon tossa ehkä kuukaus sitten omilla sormillaan.
Turha sitä syytä on minun niskoille vieritellä.. .
edit: mutta se oli vaan huumoria, hihihihi. ENkös olekin perverssi?
In da butt.
"Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
"God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.
In da butt.
"Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
Päänsärkyä.
Tänään yhteiskuntaopin ryhmän vieraillessa käräjillä (itse siis lintsasin tahtomattani) tuli vierailun jälkeen minulle ilmi, että samaisessa paikassa oli syytettynä vanha ala-astekaverini joka oli ollut kanssani 8 vuotta samalla luokalla.
Lista oli ihan mukava, rattijuopumus, törkeä rattijuopumus, ajoneuvon luvaton käyttöönotto, jne jne jne... ja rikoskumppanina joku mänttäläinen pulsu (siis ihan rehellisesti pulsu, ei mikään teini vaan joku 50+). Nojoo. Kai sitä sitten seura tekee kaltaisekseen
Tosin aika kumma kuinka samankaltaisina ihmiset kasvaessaan loppujenlopuksi pysyvätkään.
You make my life and times
A book of bluesy Saturdays
Asia on ihan niin kuin itse haluat sen nähdä.
Itse kyllä olen edelleen sitä mieltä että kristalli on joko
(a) 2. polven suomalainen maahanmuuttaja teksasista, karrvainen 50-vuotias mies
(b) Stefun DL
(c) Molempia
Mä en ees sano mitään. *zip*
Ei vaan se tarkottaa kylmästi sitä, että Kristalli SANOI tuon tossa ehkä kuukaus sitten omilla sormillaan.
Kih kih...omilla sormillaan...kih kih...
"Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa
"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade
joo nyt alko väsy iskee, kellokin on paljon. Itsesaastutuksen kautta nukkumaan . Öitä kaikille toivottaa mr. sticky fingers.
In da butt.
Kah. Threadin nimipiisihän on melkein hyvä. Melkein.
Ja muistakaas taas antaa threadille ne 5 tähteä.
"In some of its more lunatic aspects, political correctness is merely ridiculous. But in the thinking behind it, there is something more sinister which is shown by the fact that already there are certain areas and topics where freedom of speech, in the sense of the right to open and frank discussion, is being gradually but significantly eroded." -- Judge Neil Denison
Itse ei juurikaan TooL ole kovalla kädellä iskenyt. Vaikka ihan kuunneltavaa kamaahan se kieltämättä on. Omassa levyhyllyssä Lateralus.
TooLin musiikkivideot ovatkin sitten oma lukunsa. Tosin niissäkin kyllä alkaa jo olla pientä itsetoistoa ja ehkä tahatontakin ylimystiikkaa
You make my life and times
A book of bluesy Saturdays
Juuh, ja mitä Kristalliin tulee, niin viittaisin siihen että Apolyton Yearbook 2002 sisältää Kristallin kuvan ja myös tuolta IRC-Galleriasta löytyy.
Mutta voihan tietenkin olla että Stefu on vaihtanut sukupuolta jossain välissä.
"Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver
Comment