This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Suomithreadi XIX: Aperäruiske

Threadin aloittaa Seppo Kääriäisen kuva.

Jos olet uusi täällä, niin vastaapas seuraaviin kyssäreihin:
    1. Ikä?
    2. Sukupuoli?
    3. Asuinpaikka?
    4. Työpaikka/Opiskelupaikka?
    5. Poliittinen näkökanta?
    6. Savolaisuus?
    7. Viimeisen/viimeisimmän todistuksen ruotsinnumero?
    8. Haluttu osa suomalaisten suuressa Apolytoninvaltaussuunnitelmassa?
    9. Provost Harrisonin ****eriusaste...

Edelliset suomithreadit aikajärjestyksessä on:
    1. Suomalaisten nimenhuuto
    2. Suomithreadi
    3. Suomithredi! (Osa Kolome) (Kilpaileva versio: Suomithredi (Osa 3))
    4. Suo! Suo! SUOMITHREADI! Kaikkien naapurithreadien alistaja!
    5. Suomithreadi V
    6. Suomithreadi VI
    7. Suomithreadi VII: Joka pelättyyn Suomithreadiin postaa,vaikka kivistä aitaa nostaa!
    8. Suomithreadi VIII: Suomi-threa-di! Rautavuori! Suomi-threa-di! Rautakuori!
    9. Suomithreadi IX: Threadi vasten threadia, bump bump!
    10. Suomithreadi X: Ja mä postaan dirlandaa - DAA DIRLAN DIRLAN DAA!
    11. Suomithreadi XI: Harva meistä on Stefu
    12. Suomithreadi XII: Tunnista Stefun mauttomat postit ja voita maukas palkinto!
    13. Suomithradi XIII: Suomithreadin rippituoli
    14. Suomithreadi XIV: Hah hah haa, Sheikki Ali Kassi
    15. Suomithreadi XV: Haisee kuin teinipirtu
    16. Suomithreadi XVI: Apina mennyt taivaaseen
    17. Suomithreadi XVII: Lossaan uskontoni
    18. Suomithreadi XVIII: Kade taas

Ja erityisesti käykääpäs äänestämässä ja tutkimassa Apolyton Location Surveytä.

Suomalaisina on isänmaallinen velvollisuutenne klikata tästä. Tähän!

Postatkaa perkeleet.
    "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
    "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Ja sitten päästäänkin tärkeään asiaan eli Stefun auttamiseen fysiikassa.

Ensiksi voisitte selittää nämä elektronien vapausasteet ja kvantittumisen.
    "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
    "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

Ja.
      "I've lived too long with pain. I won't know who I am without it. We have to leave this place, I am almost happy here."
      - Ender, from Ender's Game by Orson Scott Card

Comment

jeee! meilä on uus threadi!

mie voisin itekki kerrata nuita asioita ja palata sitte asiaan, stefu.

mitenkähän mie saisin minun Civ3:sen toimimaan?
        My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

Aaah, I hear enough barbarian languages living in Wales

Comment

Hus pois ulkomaanpellet.
            "In some of its more lunatic aspects, political correctness is merely ridiculous. But in the thinking behind it, there is something more sinister which is shown by the fact that already there are certain areas and topics where freedom of speech, in the sense of the right to open and frank discussion, is being gradually but significantly eroded." -- Judge Neil Denison

Comment

forigners yuo no welcome this place. we only like finnland pupil! go away commies!
              In da butt.
              "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
              THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
              "God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.

Comment

Originally posted by UberKruX
                Ja.
                ...sitten Stefu tarttui...

Comment

Muuten kyllä auttaisin, mutta olen itse juuri tällä hetkellä modernin fysiikan kurssilla ja jo suhteellisuusteoreettinen nopeuksien ja aikadilataation laskenta, etenkin hiukkastasolla (mikä helvetin megaelektronivoltti jaettuna valonnopeuden neliöllä?) aiheuttaa jo aivan tarpeeksi ongelmia...
                  This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

Laite: MAOLi esiin!

Joku voisi myös paljastaa mitä helvettiä nämä orbitaalit oikeastaan ovat.

Comment

* kuulee sanan "MAOL" *

This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

Perskules! Olen myöhässä.

No, enivei, kiva että on uusi threadi.
                        "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

Ahh.. lämpimät (tuskaiset) muistot palaavat mieleen.. MAOL + ti-85 on maaginen yhdistelmä.
                          In da butt.
                          "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius

Comment

...sitten Stefu tarttui...
                            Pitäisikö tämä sitten liittää niihin ruotsalaisiin ruuvimeisselijuttuihinne?

Comment

Aajea, löysin just kaikki star trekit, kaikki seasonit, kaikki jaksot, kaikki sarjat JEaaaa.. eikun imuttelemaan.
                              In da butt.

Comment

Working...
                              X