Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

• Olen elossa! Elossa! Jeeeee!

Mutta vain hetkellisesti. Koulusta postailen, Nietzschestä pitäisi hakea tietoa.
      Enivei. Connu tulee jos on tullakseen joulukuun paikkeilla, tai tammikuun alussa. Ja näyttää siltä että minusta ei tosiaan tulekaan Emperoria ennen joulua kuten joskus uhosin. Mutta kunnon DSL:llähän otan postausvajeen joka on nyt syntynyt äkkiä takaisin...
      Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Ei helvetti! Rahaa BNT:ssä kuusi miljardia (10^9).
        Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Oho... mr. Baggins on elossa...

mitä voi kuudella miljardilla ostaa?
          I'm not a complete idiot: some parts are still missing.

Comment

• I am a sick, sick man! Aamulla oli kuumetta 38,4 astetta. Ei sentään ollut koulua tänään (kokeeton päivä koeviikolla).

Miks' helvetissä minä aina saan kaikki sairaudet lomilla, viikonloppuisin tai muuten kouluttomina päivinä? Tahtoo tietää!
            "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
            "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• Stefu - toi on just sitä samaa kuin kaikki muukin sonta tässä elämässä.

Vaikka ryyppäisi joka ilta, niin krapula on ainoastaan viikonloppuisin.

Parane pian...

Comment

• joo viime viikolla ne sano stockmannin peli osaltolta samaa, että PTW tulis vasta 20.12. euroopan versiossa
                kuulemma suuria ongelmia, asennus vaikeaa, ei käynnisty, etc.....

aden uus nimi
                My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• Muistaako kukaan suomicivsukkessiopelin lopputulosta?

Comment

• sitä ei pelattu loppuun.
                    My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• Ei helvetti! Rahaa BNT:ssä kuusi miljardia (10^9).
                      Mulla oli rahaa 12 mrd (SUOMEN PANKISSA), mutta hukkasin sen planeetoille, jotka multa on
                      nyt anastettu, kun laiminlöin niitten puolustuksen, koska oletin, että uusi BNT tulisi...

Bah.

Comment

• Ei hätää. StP-sivuston BNT-peli alkaa piakkoin jolloin on mahdollista päästä mukaan puhtaalta pöydältä kuten minä. Eilen toimi hyvin, eli mitään sen suurempia ongelmia en huomannut, joten peli toimii hyvin.
                        "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

• Originally posted by Jeje2
                          Mikä ihmeen lippu tänne on ilmestyny?
                          Svenska dagen oli ja meni jo...
                          Hiljaa.
                          You make my life and times
                          A book of bluesy Saturdays

Comment

• Mikä on ruotsin ystävänpäivä? 2.2... hahaha.

Joo uutiset pauhaa taustalla ja sanon vaan, että siinä vaiheessa ku turkista tulee eu-jäsen niin koko eu on iso vitsi. Kai nyt jotain rajoja sentään siinäki ketä otetaa ja ketä ei. Pois meijän hiekkalaatikolta hieltä haisevat viiksivallukiduttajat!
                            In da butt.
                            "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
                            THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
                            "God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.

Comment

• Joo uutiset pauhaa taustalla ja sanon vaan, että siinä vaiheessa ku turkista tulee eu-jäsen niin koko eu on iso vitsi. Kai nyt jotain rajoja sentään siinäki ketä otetaa ja ketä ei. Pois meijän hiekkalaatikolta hieltä haisevat viiksivallukiduttajat!
                              and learn good virtues like working with other people, obey orders and maybe even give orders yourself and lead people, have a bit responsibility

FFS...
                              Last edited by RGBVideo; November 26, 2002, 13:23.

Comment

• Mistä tulee lyhenne FFS.. eiku nyt taisin ymmärtää, jotain kettujen kanssa tekemistä.

Mitä, ei noi oo ristiriidassa?
                                In da butt.
                                "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
                                THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
                                "God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.

Comment

Working...
                                X