Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XVII: Lossaan uskontoni

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• No mutta sittenhän kaikki vaikuttaa ihan normaalilta
    Evangelion-syndrooma? Neon evangelion?
    Que l’Univers n’est qu’un défaut dans la pureté de Non-être.

- Paul Valery

Comment

• Stefu on haukkunut minua perverssiksi ja sairaaksi ihmiseksi.
      Totuus vaan tekee kipeää.

Mutta kipeämpää tekee varmasti masturboinnin puute. Kassi vaan yrittää (myöhästyneen?) pubertiteetin kourissa todistaa jotain itselleen.
      "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
      "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• Kassi(t) yrittää masturboida?
        ok....turhautuneisuus...10...ok

- Paul Valery

Comment

• Niin ja yksi häätöpippaloyhteenvetoraportti on täällä kanssa kerrottu.

Niin ja minun kyynärtaipeet näyttävät kuin pahimmankin narkkirin käsiltä. (Yrittävät tänään imeä vereni kokeisiin, mutta pistin onnistuneesti hankaan verisuonta etsittäessä aina viidenteen pistoon asti. Nyt on sitten isot mu(i)stelmat käsissäni.

Comment

• Oh, C´mon. Anna niiden pistää ja testamenttaa elimesikin niille, mitä sä niillä teet anyway kun olet kuollut

- Paul Valery

Comment

• Neon evangelion?
              Neon Genesis Evangelion.

Kassi(t) yrittää masturboida?
              en edes yritä. Ei ole aikaa
              Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• en edes yritä. Ei ole aikaa
                Kunhan selittää mies. Miten helvetissä siihen muka ei ole aikaa? Ei se nyt mitään vaikeaa puuhaa pitäisi olla...
                "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• Originally posted by laurentius
                  Oh, C´mon. Anna niiden pistää ja testamenttaa elimesikin niille, mitä sä niillä teet anyway kun olet kuollut
                  Elinluovutustestamenttipaperi on ollut lompakossani jo vuodesta 1992 alkaen. Toi on kyllä vähintä mitä voi tehdä.

Olen tässä miettinyt luuydinluovutusrekisteriin liittymistäkin, mutta mikäli joutuu luovuttaa olen kuullet sen tekevän kipiää. (No toistaiseksi olen kyllä ollut vain liian laiska terveyyskeskukseen mennäkseni.)

Kyllähän teilläkin on elinluovutustestamentit?

Comment

• That time will come, one day you will see when we can all be friends, that time will come, one you you'll see when we can all be friends, that time will come... etc..
                    This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Niin ja muuten, minulla ei ole elinluovutustestamenttia... viela. Sitten kun ikaa on etta voi itse hankkia, kayn sellaisen tekemassa.
                      This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Ok, tämä masturbaatiokeskustelu... alkaa käydä aika lapselliseksi näin pitemmän päälle... Tjsp.
                        (Stefun sigu tästä kys. aiheesta ei kyllä koskaan menetä vetovoimaansa...)

Eipä ole taas tullut käytyä pitkään ikaan, eli :Mitäs tänne apolytoniin kuuluu? Kukaan vaihtanu sukupuolta, mitään likaisia paljastuksia jne.?
                        Spämmäystä paljon. Eipä tässä muuten. Tervetuloa muuten takaisin, missäs olit, tuletko uudestaan?

Kyllähän teilläkin on elinluovutustestamentit?
                        Ei ole TeiniXeillä ei, siis ei ainakaan minulla...

Niin, ja OT-Räntti: Äitini on tänään herännyt yhdeltätoista, mennyt röökille, laittanut itsel-
                        leen munakkaan, vastannut ja puhunut puhelimessa 20 min, mennyt röökille, soittanut "työ"-
                        puhelun (2 min. työasiaa, loput valitusta ja juorua), laittoi kahvin kiehumaan, ja on nyt juuri röökillä.
                        Koko paikka lemuaa röökille, mitä pahuksen hyötyä on välittää terveydestään, kun vanhemmat
                        sen kumminkin tuhoavat?

EDIT: Niin, ja tietääkö kukaan mistä voisi löytyä tietoa ihmisen nivelistä? Kuukelin
                        avulla vastaan tuli vain TV-shop valmisteita, tohtorissa ja diacorissa ei ollut mitään.

Comment

• Hattanas! Näppis meni ja kosahti. Pitää avata se ja katsoa onko mitään tehtävissä. Apotustarvetta hoitamaan hommasin kaverilta lainaan ylimääräisen syöttölaitteen, mutta uusi pitää hommata, eihän tästä mitään muuten tule kun tämäkin näppis on vähän sälä.
                          Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Originally posted by Tuomerehu
                            Niin, ja eikös Ade vieläkään ole kuollut minkään aineen yliannostukseen/jengitappeluun/tms?
                            Heh. Tappeluun en ole koskaan joutunut enkä aio joutua, (muistan maininneeni täälläkin vakaumuksellisesta pasifismistani...) ja alkoholinkin nauttimista olen vähentämässä. Sitä vaarallisempia aineita en käytäkään

Mutta tein juuri The Sparkin death-testin... ja tulos:

Mark your calendar or Palm V. You can expect to die on:
                            April 16, 2036
                            at the age of 51 years old.
                            On that date you will most likely die from:

Suicide (12%)
                            Cancer (10%)
                            Heart Attack (9%)
                            Electrolysis (8%)
                            Homicide (7%)
                            Alcoholism (7%)
                            Alien Abduction (7%)
                            Confusion (7%)
                            Auto-Fellatio (7%)
                            Horrible Accident (6%)

Kas kummaa, en tiennytkään että autofellaatioon voi kuolla

Muttamutta... itsemurhaa en kyllä ajatellut olevan noinkin korkealla
                            Oma veikkaukseni olisi ollut Horrible Accident... liikenneonnettomuudessa, jos en parantele ajotottumuksiani. Tosin kaksi "near death"-tilannetta 24 tunnin aikana pistää kummasti ihmistä varovaisemmaksi.

Mutta hei, ehkä puhummekin myöhemmin iloisemmista aiheista, minusta kun tuntuu että minä olen ollut Suomithreadeissa viime aikoina juuri se masentava paska joka vaan heittää huonoa läppää viinasta, huumeista ja kuolemasta

Ok, stop nyt.

/me hyräilee happy happy joy joyta tanssien kuin Ren ja Stimpy*

Originally posted by Kassiopeia
                            Mitä katsoitte?
                            En muista, olin humalassa Oli siinä jotain rakennuksia joissa oli isoja robotteja ja pyssyjä. Ja siinä ammuskeltiin paljon.
                            You make my life and times
                            A book of bluesy Saturdays

Comment

• En muista, olin humalassa

rakennuksia joissa oli isoja robotteja ja pyssyjä. Ja siinä ammuskeltiin paljon.
                              Tuntomerkit täsmäävät yli puoleen kaikesta animesta.... Dual? Full Metal Panic? Hmmm...

Comment

• Heh. No Full Metal Panic kuulostaa tutulta
                                You make my life and times
                                A book of bluesy Saturdays

Comment

Working...
                                X