The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
Stefu on haukkunut minua perverssiksi ja sairaaksi ihmiseksi.
Totuus vaan tekee kipeää.
Mutta kipeämpää tekee varmasti masturboinnin puute. Kassi vaan yrittää (myöhästyneen?) pubertiteetin kourissa todistaa jotain itselleen.
"Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
"That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world
Niin ja yksi häätöpippaloyhteenvetoraportti on täällä kanssa kerrottu.
Niin ja minun kyynärtaipeet näyttävät kuin pahimmankin narkkirin käsiltä. (Yrittävät tänään imeä vereni kokeisiin, mutta pistin onnistuneesti hankaan verisuonta etsittäessä aina viidenteen pistoon asti. Nyt on sitten isot mu(i)stelmat käsissäni.
Kunhan selittää mies. Miten helvetissä siihen muka ei ole aikaa? Ei se nyt mitään vaikeaa puuhaa pitäisi olla...
"Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
"That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world
Originally posted by laurentius
Oh, C´mon. Anna niiden pistää ja testamenttaa elimesikin niille, mitä sä niillä teet anyway kun olet kuollut
Elinluovutustestamenttipaperi on ollut lompakossani jo vuodesta 1992 alkaen. Toi on kyllä vähintä mitä voi tehdä.
Olen tässä miettinyt luuydinluovutusrekisteriin liittymistäkin, mutta mikäli joutuu luovuttaa olen kuullet sen tekevän kipiää. (No toistaiseksi olen kyllä ollut vain liian laiska terveyyskeskukseen mennäkseni.)
That time will come, one day you will see when we can all be friends, that time will come, one you you'll see when we can all be friends, that time will come... etc..
Ok, tämä masturbaatiokeskustelu... alkaa käydä aika lapselliseksi näin pitemmän päälle... Tjsp.
(Stefun sigu tästä kys. aiheesta ei kyllä koskaan menetä vetovoimaansa...)
Eipä ole taas tullut käytyä pitkään ikaan, eli :Mitäs tänne apolytoniin kuuluu? Kukaan vaihtanu sukupuolta, mitään likaisia paljastuksia jne.?
Spämmäystä paljon. Eipä tässä muuten. Tervetuloa muuten takaisin, missäs olit, tuletko uudestaan?
Kyllähän teilläkin on elinluovutustestamentit?
Ei ole TeiniXeillä ei, siis ei ainakaan minulla...
Niin, ja OT-Räntti: Äitini on tänään herännyt yhdeltätoista, mennyt röökille, laittanut itsel-
leen munakkaan, vastannut ja puhunut puhelimessa 20 min, mennyt röökille, soittanut "työ"-
puhelun (2 min. työasiaa, loput valitusta ja juorua), laittoi kahvin kiehumaan, ja on nyt juuri röökillä.
Koko paikka lemuaa röökille, mitä pahuksen hyötyä on välittää terveydestään, kun vanhemmat
sen kumminkin tuhoavat?
EDIT: Niin, ja tietääkö kukaan mistä voisi löytyä tietoa ihmisen nivelistä? Kuukelin
avulla vastaan tuli vain TV-shop valmisteita, tohtorissa ja diacorissa ei ollut mitään.
Hattanas! Näppis meni ja kosahti. Pitää avata se ja katsoa onko mitään tehtävissä. Apotustarvetta hoitamaan hommasin kaverilta lainaan ylimääräisen syöttölaitteen, mutta uusi pitää hommata, eihän tästä mitään muuten tule kun tämäkin näppis on vähän sälä.
Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!
Originally posted by Tuomerehu
Niin, ja eikös Ade vieläkään ole kuollut minkään aineen yliannostukseen/jengitappeluun/tms?
Heh. Tappeluun en ole koskaan joutunut enkä aio joutua, (muistan maininneeni täälläkin vakaumuksellisesta pasifismistani...) ja alkoholinkin nauttimista olen vähentämässä. Sitä vaarallisempia aineita en käytäkään
Mutta tein juuri The Sparkin death-testin... ja tulos:
Mark your calendar or Palm V. You can expect to die on:
April 16, 2036
at the age of 51 years old.
On that date you will most likely die from:
Kas kummaa, en tiennytkään että autofellaatioon voi kuolla
Muttamutta... itsemurhaa en kyllä ajatellut olevan noinkin korkealla
Oma veikkaukseni olisi ollut Horrible Accident... liikenneonnettomuudessa, jos en parantele ajotottumuksiani. Tosin kaksi "near death"-tilannetta 24 tunnin aikana pistää kummasti ihmistä varovaisemmaksi.
Mutta hei, ehkä puhummekin myöhemmin iloisemmista aiheista, minusta kun tuntuu että minä olen ollut Suomithreadeissa viime aikoina juuri se masentava paska joka vaan heittää huonoa läppää viinasta, huumeista ja kuolemasta
Ok, stop nyt.
/me hyräilee happy happy joy joyta tanssien kuin Ren ja Stimpy*
Originally posted by Kassiopeia
Mitä katsoitte?
En muista, olin humalassa Oli siinä jotain rakennuksia joissa oli isoja robotteja ja pyssyjä. Ja siinä ammuskeltiin paljon.
You make my life and times
A book of bluesy Saturdays
Comment