Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XVII: Lossaan uskontoni

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Kristalli
    Mikäs nyt mättää?
    Äääh... taisit missata sen pienen "incidenttini" virkavallan kanssa

No kuitenkin, eipä siitä enempää tullut kuin yksi varoitus vain. Sen jälkeen vielä kahteen varaa.

Mutta kuten sanottu, hiljaiselo asunnossani alkaa... jos tällä kertaa kestäisi ainakin yhden viikonlopun yli.

Olinpa muuten Tampereella katsomassa In Flamesia, Soilworkia ja Painia pakkahuoneella viime tiistaina. Keikka oli kyllä kieltämättä ihan r0kr0k, ja vielä r0kimpaa oli keikan jälkeen jatkoilla, menimme tinttaamaan kaverin asuntoon josta jatkoimme Tampereen TTKK:n teekkareiden saunailtaan!

...ja sieltä jatkoille jonkun aivan tuntemattoman hemmon kämpille katsomaan animea, soittamaan didgeridoota ja keittämään riisiä.
    Heh, heh... noh. Kyllä mä nukkumaan pääsin joskus kahdeksalta aamulla. Seuraavana päivänä annoin ihan suosiolla kaverin ajaa autoni kotiin... Mutta joo. Hauskaa oli. Elämä on pitkä ja lyhyemmäksi muuttuu.

Hm. Kutsunnoissakin tapasin erään vanhan kaverini jota en ole nähnyt ehkä kolmeen vuoteen... kerron ehkä senkin stoorin joskus. Nyt pois koulun koneelta. Nuunuu!
    You make my life and times
    A book of bluesy Saturdays

Comment

• I see love, I can see passion
      I feel danger, I feel obsession
      Don't play games with the ones who love you
      Cause I hear a voice who says:
      I love you... I'll kill you...
      Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Yäh. Animal Farmin elokuvasovitus oli ihan hyvä, mutta loppu oli aivan liian pliisu, oikein amerikkalainen. Olisin toivonut että olisi kunnioitettu Orwellin alkuperäisteosta ja lopetettu tarina siihen kun zoomattiin vaatteet ylleen pukeneesta Napoleonista pois peltojen yli. Pyh.
        Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Niih, mitäs siinä tapahtui sen siilojen kaatumisen ja väripastellilopun välillä tapahtui?

Missasin n. 40 sec, olivatko kriittisiä?

Comment

• Niin, ja eikös Ade vieläkään ole kuollut minkään aineen yliannostukseen/jengitappeluun/tms?

Comment

• Ei siinä mitään tärkeää tapahtunut. Henk. koht. pidin kirjasta paljon enemmän.

Comment

• Fun fact: MPEG-1 on sux0rahtava formaatti...
                This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• katsomaan animea
                  Mitä katsoitte?

Comment

• Ei helvetti. Tata mina en enaa usko. Minulla on hyva olo. Siis en ole silla normaalilla tavalla "onnellinen", vaan minulla on hyva olo. Tai olen kylla itse asiassa myos onnellinen silla jarjen kaukaa kiertavalla tavalla jonka olen jo selittanyt aiemmin monta kertaa. Minussa on vikaa. Pakko olla.
                    This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Originally posted by Ari Rahikkala
                      Ei helvetti. Tata mina en enaa usko. Minulla on hyva olo. Siis en ole silla normaalilla tavalla "onnellinen", vaan minulla on hyva olo. Tai olen kylla itse asiassa myos onnellinen silla jarjen kaukaa kiertavalla tavalla jonka olen jo selittanyt aiemmin monta kertaa. Minussa on vikaa. Pakko olla.
                      Todellakin. Ei kuulosta ollenkaan normaalilta.

Comment

• Minullakin oli tässä yksi päivä 'hyvä olo'. Se oli huolestuttavaa. Onneksi se lakkasi iltasella. Niin siis minulla oli hyvä olo koulussa.

Comment

• tahdooooooon rakastella minuaaaaaa....

.. noh ei kun tuumasta toimeen.
                          In da butt.
                          "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
                          THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
                          "God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.

Comment

• tahdooooooon rakastella minuaaaaaa....

.. noh ei kun tuumasta toimeen.
                            Tuhannen juron kysymys: Pitäisikö sinun hankkia parempia puheenaiheita, vai minun
                            parempaa luettavaa? Minulla oli "hyvä olo" viimeksi ~3 päivää sitten, pitkästä aikaa.

Comment

• Eipä ole taas tullut käytyä pitkään ikaan, eli :Mitäs tänne apolytoniin kuuluu? Kukaan vaihtanu sukupuolta, mitään likaisia paljastuksia jne.?
                              Que l’Univers n’est qu’un défaut dans la pureté de Non-être.

- Paul Valery

Comment

• Jaa-a. Eipä muuta kuin että minuun tarttui Evangelion-syndrooma, ja minä tartutin sen Ariin (LightEning vaihtoi nimensä Ari Rahikkalaksi). Kristalli pisti vuosikirjaan kuvansa ( ). Stefu on haukkunut minua perverssiksi ja sairaaksi ihmiseksi.

Eli ei mitään sen kummallisempaa.

Comment

Working...
                                X