Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XVII: Lossaan uskontoni

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fux0r?!? Wtf?!?

EDIT: Öh, tulipas taas postitettua viesti ilmän häntää tahi päätä. Siis, testi höpisee jotain 48 vuodesta...

Comment

• Mulle pukkaa 30.

Comment

• 37 tällä kertaa. Tunnen oloni harvinaisen nuorekkaaksi...
        This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Tata on kylla aika vaikea uskoa. Kuuntelen talla hetkella kappale jonka kaltaisia yleensa vihaan melkeinpa sydameni pohjasta: Cruel Angel's Thesis. Pidan siina oikeastaan enemman japanin kielesta kuin mistaan muusta.

NGE:lla vaikuttaa olevan minuun samanlainen vaikutus kuin kirjalla Startide Rising. Olen varmaan selittanyt taman jo aiemmin, mutta koska kyse on ainakin minua kiinnostavasta ilmiosta niin otetaan uudestaan: Silloin kun luen tuota kirjaa (tai katson tata sarjaa) en nae siina juuri mitaan erityista; Aivan tavallinen scifikirjahan tama on, ja aivan tavallinen animesarjahan tuo on (vielapa kun animeen on tyylina vaikeahko tottua). Mutta odotas vaan kunhan on pari tuntia jossain tuon kirjan lahella lukematta Startide Risingia tai tietokoneen aaressa katsomatta Neon Genesis Evangelionia niin vieroitusoireet alkavat. Hieman samalla tavalla kuin tupakoijalla; Sita vain ajattelee sarjan tai kirjan hahmoja kuin kadonneita ystavia. Ja kun sitten paasee takaisin heidan pariinsa, siita ei pariin tuntiin lahdekaan jos vain mahdollista.

Viekaa minut mielisairaalaan. Mina poden yksisuuntaista laheisriippuvuutta. (edit: enka osaa suomen kielta)
          Last edited by Ari Rahikkala; November 1, 2002, 15:12.
          This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• 19 vuotta.

Olen pettynyt.
            "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
            "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• Originally posted by Stefu
              19 vuotta.

Olen pettynyt.
              Ihmettelinkin jo missä niitä vähäikäisiä tyyppejä on, testi väitti että melkeen kaikki samanikäisistä kuin minä (21) on saanut vähemmän kuin 30. Ja sitten täällä tullut pelkkiä törkeitä ylilyöntejä , kun tää mun 30 on pienestä päästä ainakin tämän hyvin pienen apolyton otannan kanssa. Ja minä olen pettynyt siihen, etten voi enää ajatella sinua Speden näköiseksi kun kerran oikean kuvasi näin

Comment

• Originally posted by Ari Rahikkala
                Tata on kylla aika vaikea uskoa. Kuuntelen talla hetkella kappale jonka kaltaisia yleensa vihaan melkeinpa sydameni pohjasta: Cruel Angel's Thesis. Pidan siina oikeastaan enemman japanin kielesta kuin mistaan muusta.
                Minullekin Cruel Angel's Thesis oli aikamoinen kulttuurishokki. Seuraavaksi huomaat kuuntelevasi muutakin j-poppia.

NGE:lla vaikuttaa olevan minuun samanlainen vaikutus kuin kirjalla Startide Rising. Olen varmaan selittanyt taman jo aiemmin, mutta koska kyse on ainakin minua kiinnostavasta ilmiosta niin otetaan uudestaan: Silloin kun luen tuota kirjaa (tai katson tata sarjaa) en nae siina juuri mitaan erityista; Aivan tavallinen scifikirjahan tama on, ja aivan tavallinen animesarjahan tuo on (vielapa kun animeen on tyylina vaikeahko tottua). Mutta odotas vaan kunhan on pari tuntia jossain tuon kirjan lahella lukematta Startide Risingia tai tietokoneen aaressa katsomatta Neon Genesis Evangelionia niin vieroitusoireet alkavat. Hieman samalla tavalla kuin tupakoijalla; Sita vain ajattelee sarjan tai kirjan hahmoja kuin kadonneita ystavia. Ja kun sitten paasee takaisin heidan pariinsa, siita ei pariin tuntiin lahdekaan jos vain mahdollista.
                *hieroo käsiään*

Taas yksi uhri.

Huh, minäkin voisin viikonloppuna katsoa Evangelionin taas. Kuudennen kerran.
                Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Nyt alkaa olla jo vahan ongelmia... johtuen ehka siita etta kuuntelen Cruel Angel's Thesisia yhdeksattatoista kertaa (kylla, laskin sen) perakkain...

Comment

• /me menee etsimaan gnutellasta Shonen Knifea *

Comment

• Um, Shonen Knife on minusta manga eikä anime...

Minä kuuntelin muuten yhtenä viikonloppuna, kun tiistaina piti ruveta katsomaan kaverilla 1. kerran Evangelionia, CTA:n ~100 kertaa... been there, done that.
                      Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• En ymmärrä, en ollenkaan ymmärrä... puhukaa suomea, animehemmot (R).

Mutta, mutta. Eikö olekin mielenkiintoista?

Comment

• Tarkoitat kai CAT:n?

Comment

• CAT. CAT. CAT. Minä kirjoitan sen aina väärin, älä kysy miksi kun en itsekään tiedä.

Comment

• Um, Shonen Knife on minusta manga eikä anime...
                              Shonen Knife on BÄNDI eikä mikään manga tai anime prkl!
                              "Spirit merges with matter to sanctify the universe. Matter transcends to return to spirit. The interchangeability of matter and spirit means the starlit magic of the outermost life of our universe becomes the soul-light magic of the innermost life of our self." - Dennis Kucinich, candidate for the U. S. presidency
                              "That’s the future of the Democratic Party: providing Republicans with a number of cute (but not that bright) comfort women." - Adam Yoshida, Canada's gift to the world

Comment

• 0%
                                19 vuotta.
                                Olen siis mahdollisesti jossain määrin välttänyt kalkkistumisen.
                                Pitänee juosta seuraavat rullaportaat väärään suuntaan. Eipäs. Tuollaisen tekeminen tietoisestihan pilaisi koko homman. Pitää vain pitää mieli virkeänä tms.
                                "In some of its more lunatic aspects, political correctness is merely ridiculous. But in the thinking behind it, there is something more sinister which is shown by the fact that already there are certain areas and topics where freedom of speech, in the sense of the right to open and frank discussion, is being gradually but significantly eroded." -- Judge Neil Denison

Comment

Working...
                                X