Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XVII: Lossaan uskontoni

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Öh siis enhän ole missään välissä väittänyt että tämä olisi mahdollista. Kun miljoonakertainen kasvu aikavälillä 1990 - 1996 on mahdollinen, niin miksei aikavälillä 1996 - 2002. Blah. En jaksa ruveta tappelemaan tällaisesta asiasta.
    Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Originally posted by Pekka
      Hetkonen.. onkos täällä muuten joku modi joka osaa suomea, eli suomalainen modi toisinsanoen? Kuka on vastuussa siitä mitä täällä hölötellään.. tännehän ei onneks tuo ilkeä sensuuri iske hirveen helposti

pimppi.. karva.. tisu.. hihihi
      Juu, hihitä vaan ennen kuin luu menee kurkkuun.

Kyllä täällä joku valvoo mitä täällä suomalaisten leik****hässä tapahtuu, mutta eri asia on jos Herra Rasbelin viitsii raportoida mitä täällä tapahtuu. Ei ainakaan kukaan ole vielä pyytänyt minua avustamaan Suomithreadien valvonnassa, joten paskanmarjat siitä jos vaikka aloittaisitte perinteisen Stefu vs. Kassi sanasodan.

Ja mitä hauskaa olisi siinä jos kaikki Pekan viestit sensuroitaisiin? Silloin kaikki olisi pläääh, eli Mänttäläisittäin täysin baka homma.
      "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

• "Perinteinen Stefu vs. Kassi -sanasota"? Er, minä en muista kuin yhden kunnon sodan. Ajoittaisia yhteenottoja kyllä, mutta kunnon sodasta on kohta vuosi.
        Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Hi.

I would just like to announce, that IMO Swedish language SUCKS!
          Thank you for your time,

have a nice day.

Comment

• Originally posted by Kassiopeia
            Öh siis enhän ole missään välissä väittänyt että tämä olisi mahdollista. Kun miljoonakertainen kasvu aikavälillä 1990 - 1996 on mahdollinen, niin miksei aikavälillä 1996 - 2002. Blah. En jaksa ruveta tappelemaan tällaisesta asiasta.
            No mutta:
            Azerbaidzanissa oli siis 7,7 x 10^12 ihmistä v. 1996? Se on... paljon. Kuusi vuotta on kulunut joten nyt se voi olla lähemmäs 10 triljoonaa.
            Tästähän mä puhuin, tästä logiikasta jos siellä olis x ni sit siellä olis x kertaa y.

Tuoremehu:

hi ,

i think panaq does not know the meaning of capitals

have a nice day.

Vai miten se sälli kirjoittaa? Myönnän kysyisen tyypin viestien ulkonäön ottavan vähän hermoon sen verran etten edes jaksa viitsi niitä usein lukea.

Comment

• Vituttaa äärimmäisen huolella. Onneksi aloitan vihdoinkin autuaan loman huomenna,
              pääsee eroon kaikesta bs:istä.

Comment

• Loma huomenna? WTF?

Comment

• panaq
                  Eikö se ollutkaan Jon Miller?

Loma huomenna? WTF?
                  Niin, tiedätkö, syysloma, kestää muuten meidän koulussa ruhtinaalliset neljä päivää,
                  mukaanlukien lukien lauantai ja sunnuntai... Mutta kyllä minä itseasiassa aloitan
                  pitemmänkin loman, jota olen jo vähän aikaa, tarkemmin sanoen viime perjantaista asti
                  jo suunnitellut... Loma, jossa OIKEASTI pääsen eroon kaikesta bs:istä mikä minua nyt riivaa.

(Harvinaista kyllä, en ota puheitani toiveajatteluna)

Comment

• Ai. Minun - yhdeksän päivän pituinen - syyslomani oli jo toista viikkoa sitten. Blah. Sekoitin pääni katsomalla koko Evan yhdellä istumalla - 13 tuntia. Kahdelta yöllä kun sain loppuun oli todella paha olo. Siis henkisesti.

Comment

• mitä jos uluko maila asuvat azerit on muuttanu takasin maahan sinä aikana jona se pop.boom tapahtu ja taksin muuttujia ei oo riittäny näile möyhemmille vousille? niin niin mitä sitte?

Arska: mikä siinä ToEF:ssä on niin vaikiaa? hommaa vain kolome fire resistancea tai fire immunityn niin kyllähän pitäs alakaa homma öö... viillenemään ( ) .....

ja Pekka: mitä jos meilä ei oo sulle mitään vinkkejä?mieti jos meilä ois, niin eikö me kerrottais jokasele vastaan tulevale naisele että ne pääsee lentämään ja sitte peruttas koko homma jos meilä ois joku keino siihen. mutku ei oo niin me ei tehä niin.
                      My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• Tuore:
                        Itseasiassa tais olla panag mutta enhän mä muista mitää.

Comment

• hei, kuinka moni teistä on hankkimasa Civ3 PTW:n sitte ku se ilimestyy? mie oon laittamasa sitä jos on vain rahhaa. voitas ottaa sitte semmonen apon suuri suomalainen vääntö.
                          My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!

Comment

• En osta. En ainakaan vielä. Ehkä ensi vuonna alennuskorista.
                            "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

• Huss! Suomithreadi takaisin ensimmäiselle sivulle!

Pai tö vei, muistuttaisin velvollisuudestanne antaa 5 pojoa tällekkin Suomithreadille.

Comment

• Originally posted by Andemagne
                                hei, kuinka moni teistä on hankkimasa Civ3 PTW:n sitte ku se ilimestyy? mie oon laittamasa sitä jos on vain rahhaa. voitas ottaa sitte semmonen apon suuri suomalainen vääntö.
                                Hei,
                                olen kyllä kait harkinnu hankintaa.
                                Täytyy nyt katsoa hintatasoa&kommentteja ennen ostoa.
                                22.11 oli jossain mainuttu suomen julkaisupäiväksi.

Mitä verkkopeliin tulee, niin täytyy harkita.
                                (Ei ole nettipiuhaa kotoa laisinkaan.)

Comment

Working...
                                X