Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XVI: Apina mennyt taivaaseen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hmh. Vähän sama juttu kuin iltapäivälehdissä ilmestynyt kohu siitä rituaalisurmasta (jossa oli yhtä paljon rituaalia kuin kuusikymmenvuotiaan kurdimiehen terskanalusessa) ...kyllä sai taas Riku Rinne paasata sAaTaNaNpAlVaUkSeStA!

En muuten ole koskaan elämässäni ostanut iltapäivälehteä. Enkä koskaan tule ostamaan. Ja olen ylpeä siitä.

Hmh. Mitäköhän piti taas tulla sanomaan. Vittu.

Baka-moodi jatkuu eikä loppua näy.
    You make my life and times
    A book of bluesy Saturdays

Comment

• Helvettiläinen, tuolla Yle24:n keskusteluissahan flametetaan väkeä kuin grillipihviä... Ja ovatpa postit vieläpä väärinpäin. Mutta kai siitä selvitään, jos mielenkiintoa lukea riittää..
      This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Myyrmanni-uutispläjäys on osittain päivitetty sillä kiinnostus näyttäisi olevan lähes nollatasoa, joten jos huomiseen mennessä ei ilmaannu kiinnostuneita, ovat englanninkieliset Myyrmanni-uutiset loppu tältä erää. Sen jälkeen voi keskustelun siirtää tänne suomeksi. Mutta jos kiinnostusta on, niin se englanninkielinen threadi on vielä auki.

Ja mitä tuohon grillaamiseen tulee, niin AR on kai oikeasssa.
        "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

• Heh... http://www.roi24.com/kotikemia . Serveri vaikuttaa lähettävän väärän MIME-tyypin, hankkikaa Proxomitron ( http://www.proxomitron.cjb.net ) ja laittakaa filtteri. (jos oikein muistan, niin se menee sinne jonnekin "header"-napin alle, suodattimen nimen alkuun pitää tulla "Content-type:" ja itse suodattimen pitää vaihtaa "text/plain" "text/html":ksi)
          This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Blääääähhh...

NP: David Bowie - Aladdin Sane
            Last edited by Anodyne; October 17, 2002, 13:58.

Comment

• Vitun jätkät.

Comment

• Vitun jätkät.
                Kyrvän muijat... mutta joo, aika tylsää ja hiljaista täällä ST:ssä nyt tosiaankin on...

Comment

• Hii. Pikkusisko ilmaantui jostain teinigoottimeikeissä.
                  Wiio's First Law: Communication usually fails, except by accident.

Comment

• Mitä? Teinigoottia?

Olisitte nähneet tiistaina minun ultimate hardcore-meikit. Hyvin tein vaikka humalassa olinkin

Comment

• Blah. Harvinaisen hiljaista... IS tuli luettua. Ei Kajoa. Pitäisi kai ruveta kasailemaan noita kirjoituksia sitten... HS, AL, IL, IS. Eiköhän tuo kata jo aika ison osan.
                      Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Hiljaista... Ai?

Hmph. Nyt tarvittaisiin joko Pekan runkkujuttuja tai Stefun hikistä munaa.

Sanokaa toimisiko minun usernamen muuttaminen Bakaksi? Koska siinähän minä olen aivan universaali.

Comment

• Sanokaa toimisiko minun usernamen muuttaminen Bakaksi? Koska siinähän minä olen aivan universaali.
                          ...olenko ainut jonka mielestä Aden jutut muuttuvat pitemmän päälle puuduttavaksi?

Comment

• Minä ainoastaan todistan pointtiani. Vaihde on jäänyt päälle ja universaali tuomio tulee, koska olen myöskin Vallankumouksen Kinkku.

Ja syön porvareita

Comment

• Meh. Baka on aivan liian hieno sana sinun raiskattavaksi.
                              Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Fittans kuk sitten.

Comment

Working...
                                X