Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XVI: Apina mennyt taivaaseen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voih.. nyt ois täynnä kohta kaks ja puol kuukautta ilman känniä, muta ens vkloppuna räjähtää kunnolla!

Eipähän enää voi väittää olevansa raitis sen jälkeen kun tulossa on maratonryyppäjäiset.. 3 päivää humallusta ja huonoa oloa. JEAH!
    In da butt.
    "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
    THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
    "God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.

Comment

• Vittu. Jo kolmas threadi johon tästä mesoan, mutta väliä. Katsoin juuri 13 tuntia Neon Genesis Evangelionia ja olo on sen mukainen. Viiiiittu.
      Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Kassi: Seuraa ilmainen neuvo: Älä katso

Oletkos jo ymmärtänyt lopun sitten?

Comment

• Ja taas Suomithreadi takaisin ensimmäiselle sivulle...

Hmmm... nyt täytyisi keksiä jotain järkevää ja erittäin mänttäläistä sanottavaa.

Hmmm... taitaa olla liian vaikea tehtävä.

Antaa olla!

Öhhh... kaunis päivä, eikö vain?

Ääni päässä

"No oli toikin tosi järkevää..."
          "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

• Mihin happoon nää kädet pitäs työntää ettei haisis enää valkosipulille? Ei lähteny saippualla Noh kai se kuluu pois.

Siinä teille.

Comment

• Tiny, olisiko sitruunamehu mitä? Sitrushappoa siis haetaan.

Kassi: Seuraa ilmainen neuvo: Älä katso
              En nyt tiedä. Oli loppujen lopuksi aika hauskaa. Samalla tavalla kuin pään paiskaaminen seinään ja raa'an viinan juonti voisi olla.

Oletkos jo ymmärtänyt lopun sitten?
              Yritän kovasti. Mutta EoE on vielä analyseeraamatta (ei ole tuo kirjoittaminen sujunut pariin kuukauteen yhtään).
              Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• Työnnetään nyt ihan huvin vuoksi nääkin tiedot tänne...

Ikä?
                22

Sukupuoli?
                Ihan poju tässä vielä ollaan (ei tarkoita että vaihto olisi suunnitelmissa)

Asuinpaikka?
                Helsinki (Pohjois-Haaga)

Työpaikka/Opiskelupaikka?
                eiköhän toi CP-tuki oo riittävän tarkka

Poliittinen näkökanta?
                En tuhlaa kallista alkoholin käyttö aikaani suomen/maailman menojen pohtimiseen

Savolaisuus?
                noin 50% ja ylpeä siitä (syntynyt ja asunut koko ikäni Maunulassa muutamaa viimeistä päivää lukuunottamatta)

Viimeisen/viimeisimmän todistuksen ruotsinnumero?
                Taisi olla 2 mutta se oli opettajan vika ainut mitä osaan ruotsiksi sanoa on "en ole tehnyt kotitehtäviäni"

Eli eiköhän noi riitä näin alkuun

Comment

• Tervetuloa, oi suomalainen!
                  "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

• Oij! Kassin först lukion ruotsinaine! Olen suunnitellut rupeavani 6 - 7:n oppilaaksi joten jos korjaatte niin en kuuntele.

Hej Efwa!

Jag är en pojke från Mänttä, som är femton år gammal och också mycket hästbiten. Jag älskar hästar när jag ätar korv med mina smörgåsar. Häst smakar faktiskt god, och jag kan inte förstå hur man kan inte gilla hästar. Varje gång på häststallet i Mänttä blir jag jättehungrig. Det är så underbar att sådant djur kan bli en läcker måltid.

Du skriver också att du tycker om killar. Jag tycker om mig ocksp, men jag vill inte äta själv, och jag hoppas du vill inte heller ha mig för en måltid. Förresten, du är ju en flicka?

Jag är inte så tokig i filmer eller innebandy, men man kan lär sig. I varje fall, jag hoppas du skriver mig strax. Jag är intresserad av läsa ditt brev.

Antti

Comment

• Öhm...aika rok aine, sanoisinko.
                      :p:p:p|__Hakkapeliitta/Jeki__|:p:p:p
                      You wanna see me spank my monkey?
                      I'll shake your hand later, I have an...itch.

Comment

• Kassi, voin rohkasta sua ja sanoa että toi on about mun tasoa, ja mä sain 5 lopullisekse arvosanaks koko mun ruotsista . mut hei tää vaa toimii motivaattorina.
                        In da butt.
                        "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
                        THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
                        "God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.

Comment

• Minä taas itse voin onnitella Kassia hänen rohkeudestaan... minä en tällä vuosisadalla rupeaisi ruotsinaineita linjoille ihan noin vain laittamaan...
                          This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Hei, onko avataarit taas poissa päältä?

Oi tätä onnen... yötä! * hyppii alasti *
                            This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Oi tätä onnen... yötä! * hyppii alasti *
                              *ottaa valokuvia kiristystarkoituksessa tulevaisuutta ajatellen*

Comment

• Minä taas itse voin onnitella Kassia hänen rohkeudestaan... minä en tällä vuosisadalla rupeaisi ruotsinaineita linjoille ihan noin vain laittamaan...
                                Hah. Tästä saavutuksestani olen suorastaan ylpeä. Varsinkin ensimmäinen kappale koskettaa Jotain Sisimmässäni.

Öhm...aika rok aine, sanoisinko
                                Tack ska du ha, Pekka samaten.

Comment

Working...
                                X