Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XV: Haisee kuin teinipirtu

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Niinh. Mikään pyyhkijämies ole. Hyi teitä. Mun tekniikkana on hyvä juoma ja ruoka (johon pelimies sirottaisi jotain tyrmäävää, minä en), mukavan rento musiikki. En ymmärrä miten kaikki ei pidä jazzista. 'Laita jotain muuta' on antikliimaksi. Tai sitten jotain sielukasta rentouttavaa housea, ei mitään niinkään tiukempaa tavaraa, vaan vähän deepimpää sotkettuna soulilla ja muulla kivalla.. johon on taitavasti miksattu vanhoja discobiisejä letkeään biittiin ja siitä mukavasti jutellen pitää hieroa leidiä joka on raskaan päivän viettänyt katsellen minua, jalkapohjien hieronta on aina hyvä. Siitä kynttilällä rovionalkua, tosin itse suosin suitsukkeita, himmeämpi valaistus, vähän lisää juomaa muttei paljon. Känniä pitää välttää, semmonen rentouttava lasi pari.

Sitten haen viltin ja kääriydymmekin siihen, ja siitä sitten eteenpäin. Tosin siihenkin voi jäädä.. Sohvalla on kiva kattoa jotain hyvää leffaa (mieluiten jotain sielukasta kuin terminator 2:sta divxinä tietsikan videokortin kautta) viltin lämmössä. Siinä vaiheessa pienet lämpimät omatekemät naposteltavat valmistuneet ovatkin, jotka tietysti tuon leidille, jotta ei tarvitse kovasti kurkotella. Jos on ollut superrankka päivä, niin tietysti sauna ja/tai jalkakylpy on paikallaan.
    Ja siinä oli maanantai.

MINÄ OLEN ROMANTTINEN JA HELLÄ JA TURVALLINEN JA MUKAVA! JA LUOTETTAVA!
    In da butt.
    "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
    THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
    "God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.

Comment

• Pekka>
      You make my life and times
      A book of bluesy Saturdays

Comment

• Tiistaina vietänkin koko päivän prinsessan vanhempien luona, koska olen vaihtamassa heille talvirenkaita autoon. Eihän heidän käsien likaantua tarvitse kun on nuori mies paikalla. Vien sinne tietysti ylijääneet pikkulämpimät, joita eilen naposteltiin. Juttelen mukavia ja kerron pari hyvää vinkkiä sisäkasvien hoitoon, tahrojen poistoon ja isännälle parit pitkäveto vihjeet, ja muistutus saunaillasta, jonka minä tietysti tarjoan, koska viimeksi meni toisinpäin.

SItten onkin jo kiire kotiin, ettei prinsessan tarvitse montaa kertaa ovikelloa pimputtaa. Iloinen tervetulon toivotus on aina paikallaan kera halauksen ja pusun. Olenkin kokeillut uutta reseptiä, mutta en ollut varma mistä hän piti, joten tein sekä thai-ruokaa, että pastaa.
        Vien sitten loput kodittomille nälkäisille, jotka tapasin kun olin vapaaehtoistyössä afrikassa kaivamassa salaojia ja purkamassa miinoja.
        Samalla matkalla yleensä teen jonkun kivan ostoksen, lahjan rakkaalle. Eihän sellaista voi rahassa edes mitata!
        Illan lähetessä suunnitellaan syksyn matkaa johonkin päin maailmaa. Ehkä kutsumme kaveripariskunnan kylään ja seurustelemme heidän kanssa.
        Ja siinä oli tiistai.
        In da butt.
        "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius

Comment

• Ei helvetti. Eiköhän ole aika jo mennä nukkumaan. Huomenna on matematiikan koe (eikä ymmärrystasoni ole kovin korkealla) ja olen viettänyt viimeiset puolitoista tuntia kirjoitellen Istvanistanissa mitä omituisimpia ideoita maan kulttuurin rakentamiseksi...
          This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Seuraavana päivänä olen taas vastaanottamassa parempaa puoliskoa iloisena. Jos töissä oli huono päivä, kuuntelen vaikka siinä menisi tunteja ja lohdutan ja tuen. Muistutan, että hänen ei ole pakko mennä töihin, sillä olemme taloudellisesti turvatut. Muistutan heti sen jälkeen, että tietysti tuen myös uravalinnassa, vaikka tulisi muutto sodankylään. Tänään käymme ulkona syömässä, kuningattaren valitsemassa paikassa. Pukeudumme sitä varten, ja pidän huolta itsekin siitä, että näytän hyvältä. Kuningatarhan näyttää kauniilta aina, vaikka olisi sunnutai aamu ja krapula. Valitsemme ehkä elokuvan teatterista, hänen valitsema tietysti, joskin itsekin ehdotan vaihtoehtoja, sillä minullakin on mielipiteet enkä ole ihan täysi matto. En kuitenkaan ala väittelemään pidemmän päälle, olen usein väärässä, olen varustettu miehen aivoilla.
            Vaihtoehtona saatamme mennä tsekkaamaan uutta loungea, jossa on hyvä ja leppoisa tunnelma. Tai ehkä menemme juuri avattuun stand-up komiikan clubiin.
            Ilta tietysti sujuu loistavasti, joten kuningatar kaipaa romantiikkaa, jota tietysti toimitan automaattisesti. Pidän huolen myös siitä, että hän saa orgasmin.
            Ja siinä oli keskivikko.
            In da butt.

Comment

• Pekka hei... nyt mennään jo vähän herjauksen puolelle

Comment

• Onkin jo viikko yli puolen välin. Onneksi päätimme jo edellisenä iltana jättää loppuviikon työt väliin, että voimme lähentyä ja viettää laadukasta aikaa keskenämme. Heräämmekin vasta puolen päivän jälkeen, jolloin väsyneenä mutta onnellisena kiikutan sänkyyn aamupalaa. En ollut taaskaan varma mitä haluaisit, joten tein vähän kaikkea. Laadusta tinkimättä. Nauretaan ja leikitään iltapäivään asti. Onneksi huumorintajuni uppoaa sinuun kuin kuuma veitsi voihin. Kokkaamme yhdessä, ja opin paljon, vaikka olenkin loistava kokkaamaan amatööriksi.
                Parempi puolisko haluaa viettää loppupäivän ja illan kavereidensa kanssa, mikä tietysti sopii minulle. Onkin sopiva hetki piipahtaa omien vanhempien luona vaihtamassa heillekin talvirenkaat kun kerran lupasin.
                Illalla tulet uupuneena ja haluat nukkua, ja nukutaan perjantaille pitkään aamupäivään.
                Ja siinä oli torstai.
                In da butt.

Comment

• On niin onnellinen olo kun saan joka aamu herätä vierestäsi. On jo perjantai aamupäivä. Ei jakseta tehdä aamupalaa. Kannan widescreen telkkarin, jonka ostin meille joululahjaksi muiden lahjojen lisäksi, makuuhuoneeseen, jotta voimme katsella canal+ tulevaa hauskaa komediaa. Laitan villasukat Kuningattaren jalkaan koska on vähän vilpoista. Sovitaan samalla, että hommataan pienempi telkkari, jota voi sitten raahata makuuhuoneeseen tarvittaessa.
                  Onnittelemme itseämme, koska viime viikolla vanhemmiltani saamani upouusi ilmankosteutta säätelevä laite toimii hyvin, eikä sinua vaivaa se nuhakaan. Hassutellaan ja nauretaan hauskoille jutuille virheettömässä jättiscreenissä. Kipaisen äkkiä kaupassa, sillä dippikastike oli loppu, etkä halunnut chilikastiketta. Hassuttelu johtaa rakasteluun, jonka lomassa nauretaan ja se on oikein kivaa ja hauskaa. Pidän huolta siitä, että saat orgasmin. Laitan villasukat takaisin jalkaasi, että ei tule vilu. Kaverisi tulee käymään, ja haluatte puhua naisten juttuja, mutta se sopii, minun pitääkin käydä duunipaikalla lähettämässä yksi tärkeä faksi, joka tietysti ei ole tärkeämpi kun aika sinun kanssasi, mutta nyt tuli sopiva väli.
                  Lähdetään kolmistaan ulos pizzalle, jonka jälkeen menemme kaverillesi, pelataan aliasta ja nauretaan.
                  Ja siinä oli perjantai.
                  In da butt.

Comment

• Pekka hei...

ok, folks, hyvää yötä

Comment

• Viikonloppu on alkanut, meillä tietysti pidennetty jatkuu vain. Makaan rakkaan kanssa olohuoneessa siihen levittämässäni säkkituoleissa, katsoen kattoon ja seiniin. On aika sisustaa uudestaan, ettei tylsyys iske. Minäkin saan hieman jotain itselleni, oman pelihuoneen johon tulee biljardipöytä. Sillä pöydällä vielä vietetään mukavia hetkiä myös rakastelun merkeissä.
                      Kaverini soittavat, mutta päätän jättää väliin tällä kertaa, sillä ideoimme fantastisia ideoita. Olemme todella tyytyväisiä ideoihin, ja päätämme onnitella itseämme ja varata jo aikasemmin suunnitellun matkan Portugaliin. Matkaan on kuitenkin vielä aikaa, mutta olemme silti hyvällä tuulella. Illalla laulan lauluja, joita opin espanjassa ollessani siellä terrorismin vastaisessa taistelussa. Päätämme avata myös kaverini Ranskasta lähettämän viinipullon ja nautiskella sitä. Sitten hieronkin hänet öljyllä, joka on parasta mitä tarjolla on. Toiseksi paras ei ole tarpeeksi hyvä, koska osoitan kiintymystäni kaikilla tavoilla.
                      Siinä oli lauantai.
                      In da butt.

Comment

• Viikon viimeinen päivä. Käyn katsomassa sairasta veljeäsi sairaalassa, ja vien terveiset ja ostan hänelle kivan lahjan, kannettavan mp3-soittimen, jonka olen ladannut täyteen hänen mielimusiikkia. Ostin myös kaikki lehdet lehtikioskista.
                        Kotona päätämme viettää rauhallisen sunnuntain, joten raahaan koneet, ja pistän LANit pystyyn. Onneksi rakkaani pitää verkkopeleistä. Pelaamme koko päivän ja välillä heitellään toisiamme tyynyillä, että toisen peli menisi huonommin. Se on kuitenkin hauskaa eikä ikävää. Iltapäivällä käymme uimahallissa, ja tulemme takaisin väsyneinä mutta hyväntuulisina. Illalla on pieni erimielisyys ja rakas hieman tulistuu, mutta tajuan ajoissa lopettaa, ja pienen mykkäkoulun jälkeen yllätän hänet jäätelöannoksella, jonka olen itse koristellut hienosti. Loppuilta onkin ikimuistoinen.
                        Siinä oli sunnutai ja viiko minun matkassa.

Kuka vielä väittää että olen joku limainen perverssi? Hävetkää!
                        In da butt.

Comment

• Pekka...saanen epäillä että tuo "ihana" tarinasi on totuus miehestä nimeltä Pekka... Sitäpaitsi, kuulosti tosi ällöltä! Sähän olet tossun alla!!
                          "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

• Ei.. se olin vaa yks viikko. Seuraavilla viikoilla olen välillä johtavammassa roolissa, valitsen autossa musiikin ja kerran telkkarikanavankin.
                            In da butt.

Comment

• Ei hemmetti! Ensin saa pidättäytyä nauramasta Pekan "tosimies" tarinoita seksielämästä ja kuinka verhoja sekä sohvia voit käyttää h.kohtaisen hygienian kohentamiseen, ja nyt sitten vielä "päiväkirja" joka vähintään saa aikaan pari hymähdystä, mutta ainakin minun tapauksessa jouduin tirskumaan aika monta kertaa. Pekka, sinänsä tuo käy hyvästä parodiasta parisuhde-elämästä, mutta jos kaikki tuo olisi totta, joutuisin sanomaan että hanki elämä, hyvä mies. Kassillakin on varmasti paljon kiinnostavampi elämä kun jollain tossun alla lyyhistelevällä Pekalla. Ja mitä tuohon toiseen viikkoon tulee, niin jo siinä vaiheessa olisin ainakin minä ryhtynyt kapinaan ja esim. mennyt ulos kavereiden kanssa ja sanonut neidille että hän saa nyt itse toimia huvimestarina, sillä nyt tämä hovinarri sai tarpeeksi.
                              "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

• Originally posted by Kristalli
                                Sähän olet tossun alla!!
                                Eikös useimmat miehet sitten muka ole???

Comment

Working...
                                X