Niinh. Mikään pyyhkijämies ole. Hyi teitä. Mun tekniikkana on hyvä juoma ja ruoka (johon pelimies sirottaisi jotain tyrmäävää, minä en), mukavan rento musiikki. En ymmärrä miten kaikki ei pidä jazzista. 'Laita jotain muuta' on antikliimaksi. Tai sitten jotain sielukasta rentouttavaa housea, ei mitään niinkään tiukempaa tavaraa, vaan vähän deepimpää sotkettuna soulilla ja muulla kivalla.. johon on taitavasti miksattu vanhoja discobiisejä letkeään biittiin ja siitä mukavasti jutellen pitää hieroa leidiä joka on raskaan päivän viettänyt katsellen minua, jalkapohjien hieronta on aina hyvä. Siitä kynttilällä rovionalkua, tosin itse suosin suitsukkeita, himmeämpi valaistus, vähän lisää juomaa muttei paljon. Känniä pitää välttää, semmonen rentouttava lasi pari.
Sitten haen viltin ja kääriydymmekin siihen, ja siitä sitten eteenpäin. Tosin siihenkin voi jäädä.. Sohvalla on kiva kattoa jotain hyvää leffaa (mieluiten jotain sielukasta kuin terminator 2:sta divxinä tietsikan videokortin kautta) viltin lämmössä. Siinä vaiheessa pienet lämpimät omatekemät naposteltavat valmistuneet ovatkin, jotka tietysti tuon leidille, jotta ei tarvitse kovasti kurkotella. Jos on ollut superrankka päivä, niin tietysti sauna ja/tai jalkakylpy on paikallaan.
Ja siinä oli maanantai.
MINÄ OLEN ROMANTTINEN JA HELLÄ JA TURVALLINEN JA MUKAVA! JA LUOTETTAVA!
Sitten haen viltin ja kääriydymmekin siihen, ja siitä sitten eteenpäin. Tosin siihenkin voi jäädä.. Sohvalla on kiva kattoa jotain hyvää leffaa (mieluiten jotain sielukasta kuin terminator 2:sta divxinä tietsikan videokortin kautta) viltin lämmössä. Siinä vaiheessa pienet lämpimät omatekemät naposteltavat valmistuneet ovatkin, jotka tietysti tuon leidille, jotta ei tarvitse kovasti kurkotella. Jos on ollut superrankka päivä, niin tietysti sauna ja/tai jalkakylpy on paikallaan.
Ja siinä oli maanantai.
MINÄ OLEN ROMANTTINEN JA HELLÄ JA TURVALLINEN JA MUKAVA! JA LUOTETTAVA!
Comment