...olen juppihippipunkkari ja vaihdan paikkaa...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Suomithreadi XV: Haisee kuin teinipirtu
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
mitähän tähänki nyt pitäs kirijottaa?
koskahan on viimeksi ollu aika ku mie oon ollu viikon pois apolta? varmaan kesällä 2000.
niin ja jonkin lainen sensuuri tänne pitäs saaha ettei tuo pekka vois postailla tänne tuollasia juttuja mitä se on esim. viimosen viikon aikana postannu.
minkähän lainen vaikutus olis suomithreadiin sillä että muut apottajat tietäs mitä me täälä puhutaan? esim. sillä että kirstalli sanoo "mie ymmärrän aina antaa".
niin ja mie editoin sitä minun viime viestiä.
Kauha: elä mee!!!.....
NP: Sentenced - Frozen
tätäköhän tähän nyt pittää kirijottaa?My Words Are Backed With Bad Attitude And VETERAN KNIGHTS!
Comment
-
andemagne, olet täysin oikeassa. Olen haitaksi kaikille jutuillani, saastutan aivoja joka sanalla .
Mitä muut ajattelis? Onneks eivät osaa tätä kryptistä kieltä . Nyt jatkais vampireeeeee.In da butt.
"Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
"God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.
Comment
-
Andemagne: itse asiassa olen huomannut että Pekan jutuissa on eniten järkeä täällä. Onkohan mulla jokin löystynyt...?"Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa
"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade
Comment
-
Voihan rääh. Heräsin tänään älyttömän myöhään.. ja nyt ei nukuta pätkääkään ja täysin fiilis et menee ainaski aamu 6 ennenku uni edes suostuu lähentelemään.
Jos vaikka kattois Simpsoneita tms.. kun te ootte nyt niin tylsiä .In da butt.
"Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
"God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.
Comment
Comment