Announcement

Collapse
No announcement yet.

Suomithreadi XV: Haisee kuin teinipirtu

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vittu.

Kun sekin jäi näkemättä.
    You make my life and times
    A book of bluesy Saturdays

Comment

• Vittu.

Tällä hetkellä soi Mana Mana ja Ilmestyskirjan peto. Mietin että voisin vaihtaa avatarikseni Jouni Mömmön kuvan muistokirjoituksen kanssa.

Lepää rauhassa, Jouni

Comment

• En tiedä, onko se vain krapulainen mieleni, vai mitä... mutta vasta nyt pystyn tajuamaan todellisesti Jouni Mömmön laulujen takana piilevän herkkyyden ja kauneuden. Kehtaisin jopa väittämään että Maria Magdaleena on tunteellisin ja kaunein koskaan elämäni aikana kuulemani laulu.

Mana Mana - Maria Magdaleena

Mun tyttöni joutui mielisairaalaan.
        Ei hänen sydämensä kestänyt enää ikävää.
        Ei hänen sydämensä kestänyt enää ikävää.

Nyt hän uskoo olevansa Maria Magdaleena.

Mä aion muuttaa luoksensa asumaan.
        Mä aion muuttaa luoksensa asumaan.
        Mä aion ottaa yliannostuksen jotain sekoittavaa.
        Mä aion ottaa yliannostuksen jotain huumaavaa.

Hän ei tiedä vielä itsekään
        Millaista elämää hän joutuu viettämään.
        Hän oppi vihansa kautta rakastamaan.
        Hän oppi ylpeytensä kautta nöyrtymään.

Comment

• RÖf, viina on pahasta! Vielä pari viikkoa ja tulee 2 kk ilman känniä! Tosin.. kohta se on repästävä, mulla on tunne että haen taas verkkarit kaapista ja alotan urheilujuomisen, treenit alkaa kohta. Se vasta onkin rankkaa hommaan kun ei tee yhtään mieli mut on pakko juoda. Ajattelin tommoset... jos löis entisen enkan ja jois 3 viikkoa putkeen. Jep
          Urheilun nimissä.
          In da butt.
          "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
          THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
          "God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.

Comment

• Hmph..... RÄKÄ!!!!!!!!!!!
            "Miksi ostaa koko lehmä, kun maitoa saa tölkeissä." - Birger Grönholm, fysiikanopettajani lukiossa

"Why buy a whole cow, when milk comes in jars." - Birger Grönholm, my physics teacher at 11th grade

Comment

• Melkein 16 vuotta olen jo ollut juomatta.
              Cake and grief counseling will be available at the conclusion of the test. Thank you for helping us help you help us all!

Comment

• /me huomaa että hän kuuluu samaan raittiusporukkaan kuin Kassi.
                "Kids, don't listen to uncle Solver unless you want your parents to spank you." - Solver

Comment

• Wiinaa

Comment

• Hmh. Itse ajattelin 18v-juhlieni jälkeen melko vakavastikin toisiin aineisiin siirtymistä, koska alkoholi ei ole ystävä.

Ainiin, Jejekö se nyt oli vai kuka joka puhui Pisang Ambonista joskus... minä kun alkossa muistin sen ja ostin sitä pullon perjantaina ...ja siitä tulikin naula päähän. En muistanut niitä drinkkiohjeita, mutta itse sain aikaan melko maukasta sekoitusta kun lisäsin appelsiinimehua, kossua ja pakastevadelmia.

NP; CMX - Isohaara

Comment

• Mielestäni sammuneiden ihoon kirjoittaminen tussilla pitäisi julistaa ihmisoikeusrikokseksi. Sammuneet on pyhä asia.

Tässä kun omia käsiäni lueskelen niin silmiini tarttuu koko joukko mukavia huomautuksia... "In nomina satanas", "I'm merry", "runkku", "paska" (nuo kaksi nyt ovat jo tylsiä ), "Ass to ass", "Isä rakas" ja "Buttboy"... niskassani lukee "Puppe" ja vasemmassa jalassani "Hoo miksi olet noin musta?"

Comment

• Kysymys: Mitä konstaapeli halusi?
                        Vastaus:
                        This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Ade: Humala-jumala on pettänyt.

Comment

• Aivan totta.

Comment

• ... jos sut haluan, tungen jäitä sun vuoteeseen...
                              This is Shireroth, and Giant Squid will brutally murder me if I ever remove this link from my signature | In the end it won't be love that saves us, it will be mathematics | So many people have this concept of God the Avenger. I see God as the ultimate sense of humor -- SlowwHand

Comment

• Eijei, pitäs jatkaa tätä raittiutta vaan. Mutta mutta.. alkanut vaan ahdistaa juopuneet ihmiset mua tän takia! Ennen pidin niitä kaikkia mun kavereina jotka huoju kaduilla ja pissasi bussipysäkillä, nykyään vähän halveksun ja olen sisäinen elitisti. Noh.. eipä viinasta mitään hyvääkään ole koskaan tullut, vois jatkaa ilman vaan määrittämättömän ajan eteenpäin kun ei tuota enää edes vaikeuksia, päinvastoin. Tietysti on ikävä mennä etsimään naisolentoja, kun en jaksa baarissa ihan selvinpäinkään olla. Noh, ei se mitään. Uhrauksia on tehtävä. Vahistuupahan oikean käden lihakset, ja ehkä opin kirjoittamaan vasurillakin.
                                In da butt.
                                "Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
                                THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
                                "God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.

Comment

Working...
                                X