The Altera Centauri collection has been brought up to date by Darsnan. It comprises every decent scenario he's been able to find anywhere on the web, going back over 20 years.
25 themes/skins/styles are now available to members. Check the select drop-down at the bottom-left of each page.
Call To Power 2 Cradle 3+ mod in progress: https://apolyton.net/forum/other-games/call-to-power-2/ctp2-creation/9437883-making-cradle-3-fully-compatible-with-the-apolyton-edition
En tiedä, onko se vain krapulainen mieleni, vai mitä... mutta vasta nyt pystyn tajuamaan todellisesti Jouni Mömmön laulujen takana piilevän herkkyyden ja kauneuden. Kehtaisin jopa väittämään että Maria Magdaleena on tunteellisin ja kaunein koskaan elämäni aikana kuulemani laulu.
Mana Mana - Maria Magdaleena
Mun tyttöni joutui mielisairaalaan.
Ei hänen sydämensä kestänyt enää ikävää.
Ei hänen sydämensä kestänyt enää ikävää.
Nyt hän uskoo olevansa Maria Magdaleena.
Mä aion muuttaa luoksensa asumaan.
Mä aion muuttaa luoksensa asumaan.
Mä aion ottaa yliannostuksen jotain sekoittavaa.
Mä aion ottaa yliannostuksen jotain huumaavaa.
Hän ei tiedä vielä itsekään
Millaista elämää hän joutuu viettämään.
Hän oppi vihansa kautta rakastamaan.
Hän oppi ylpeytensä kautta nöyrtymään.
You make my life and times
A book of bluesy Saturdays
RÖf, viina on pahasta! Vielä pari viikkoa ja tulee 2 kk ilman känniä! Tosin.. kohta se on repästävä, mulla on tunne että haen taas verkkarit kaapista ja alotan urheilujuomisen, treenit alkaa kohta. Se vasta onkin rankkaa hommaan kun ei tee yhtään mieli mut on pakko juoda. Ajattelin tommoset... jos löis entisen enkan ja jois 3 viikkoa putkeen. Jep
Urheilun nimissä.
In da butt.
"Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
"God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.
Hmh. Itse ajattelin 18v-juhlieni jälkeen melko vakavastikin toisiin aineisiin siirtymistä, koska alkoholi ei ole ystävä.
Ainiin, Jejekö se nyt oli vai kuka joka puhui Pisang Ambonista joskus... minä kun alkossa muistin sen ja ostin sitä pullon perjantaina ...ja siitä tulikin naula päähän. En muistanut niitä drinkkiohjeita, mutta itse sain aikaan melko maukasta sekoitusta kun lisäsin appelsiinimehua, kossua ja pakastevadelmia.
NP; CMX - Isohaara
Tässä kun omia käsiäni lueskelen niin silmiini tarttuu koko joukko mukavia huomautuksia... "In nomina satanas", "I'm merry", "runkku", "paska" (nuo kaksi nyt ovat jo tylsiä ), "Ass to ass", "Isä rakas" ja "Buttboy"... niskassani lukee "Puppe" ja vasemmassa jalassani "Hoo miksi olet noin musta?"
Eijei, pitäs jatkaa tätä raittiutta vaan. Mutta mutta.. alkanut vaan ahdistaa juopuneet ihmiset mua tän takia! Ennen pidin niitä kaikkia mun kavereina jotka huoju kaduilla ja pissasi bussipysäkillä, nykyään vähän halveksun ja olen sisäinen elitisti. Noh.. eipä viinasta mitään hyvääkään ole koskaan tullut, vois jatkaa ilman vaan määrittämättömän ajan eteenpäin kun ei tuota enää edes vaikeuksia, päinvastoin. Tietysti on ikävä mennä etsimään naisolentoja, kun en jaksa baarissa ihan selvinpäinkään olla. Noh, ei se mitään. Uhrauksia on tehtävä. Vahistuupahan oikean käden lihakset, ja ehkä opin kirjoittamaan vasurillakin.
In da butt.
"Do not worry if others do not understand you. Instead worry if you do not understand others." - Confucius
THE UNDEFEATED SUPERCITIZEN w:4 t:2 l:1 (DON'T ASK!)
"God is dead" - Nietzsche. "Nietzsche is dead" - God.
Comment